![]() |
Zweten bij de oksels
Dit is ook iets waar ik nu toch wel psychische problemen van krijg (;)).
Ik zweet dus echt niet normaal onder mijn oksels. Het stinkt iig niet, maar er is altijd een grote natte plek zichtbaar. Het maakt niet uit wat het is. Gelukkig nog dat het niet stinkt, niet naar zweet iig. Wat ook raar is, de ene oksel (rechts vanuit mij gezien) zweet veel en veel erger dan de linkse. Mijn vader zegt dit ook te hebben, maar niet zo erg als dit. Het ziet er gewoon vies uit, terwijl je echt niks ruikt. (Ik hoef ook niet persé deo op te doen, want je ruikt het niet.) Wat kan ik hier aan doen? Is er wel iets aan te doen eigenlijk? Misschien dat het de ontwikkeling van de zweet (talg) klieren is, tijdens de puberteit, maar aangezien ik al 21 ben... Ik heb dit trouwens al zo lang als ik me kan herinneren. Iig op het voortgezet onderwijs had ik dit al. Wat is hier aan te doen? Ik heb zelf al een soort van oplossing bedacht (lach me niet uit), als ik nou eens gewoon wcpapier onder mijn oksels duw oid? Maar dat is ook niks, ziet er niet uit. Ik heb ook al eens mijn okselhaar afgeschoren, maar dit bleek ook niet te helpen, helaas. :( Ik zweet dus al, ook al doe ik dus niks, als ik me echt inspan, dan begint het dus nog meer te zweten, ook op mijn rug, en tussen mijn benen heel erg. (Bij mijn kruis dus :s). Dit gaat dus wel stinken. |
'deodorant'
|
Citaat:
|
Ik gebruik deo, maar dat werkt niet. Niet tegen het zweten iig.
|
Ik had ooit eens op BNN gezien dat een jongen dat ook erg had en die liet injecties zetten waardoor hij er bepaalde tijd vanaf was..maar tis niet blijvend. Misschien iets om naar te informeren?
|
Je hebt speciale deodorant, van... nivea geloof ik, 't is wel erge troep, maar het helpt iig tegen zweet... (nivea dry heet het geloof ik...)
|
Entschuldigung, maar dit is al 100x geweest
koop Odorex Extra Dry. 's Avonds oksels wassen, met Odorex deppen, slapen, 's ochtends weer wassen en normale deo op doen (Deoleen is daar goed voor). Na een paar keer zie je dat het minder wordt, maar gewoon blijven herhalen. Werkt echt heel goed. |
Citaat:
Het heet..... pff jezus.. Botox ofzoiets? :o |
misschien heb je hyperhydrose
dat waar Milk 't over had is denk ik jezalhetmaarhebben volgens mij kun je de aflevering over hyperhydrose nog zien, online (www.jezalhetmaarhebben.nl) |
Dan zal ik daar wel voor naar de dokter moeten. :(
|
Nee, maar ik heb een hekel aan die dokter. Zie mijn vorige topic. :p
Eerst moet ik een afspraak maken, dat alleen is al heel moeilijk (alleen ma-di-vrij van 8.30 tot 9.30) en die dokter heeft nooit tijd, ben ik pas over 4 weken aan de beurt ofzo, nee laat maar. (n) |
Citaat:
|
Ik heb hier Sanex Dermoprotector Micro Talc Extra Dry (:p) deze heb ik dus ook een tijd gebruikt. Maar dat blijkt niet te werken, helaas.
|
Citaat:
De eerste keren werkt t fantastisch (kurkdroog!) maar daarna ineens niet meer. Ok ik zweet wel minder als ik t opdoe maar je kan nog steeds plekken zien. :( |
al die nivea/sanex dry dingen werken bij mij ook zo de eerste dagen, maar daarna, pfff, tis allemaal brielç!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend had dit probleem ook.
Hij gebruikt nu Odorex Extra Dry, en zweet een stuk minder. Het helpt dus echt! :) |
Citaat:
Nee.die.werkt.ook.niet.zo.goed Koop.nou.gewoon.die.Odorex.die.werkt.echt.veel.beter.dan.zo'n.normale. deo. |
Citaat:
|
en dat odorex extra dry is ook niet al te gezond...het verstopt je zweetklieren...dan zijn die injecties denk ik nog beter
|
Citaat:
|
Ik gebruik zelf altijd odorex cotton dry, helpt de eerste paar uren als je gewoon iets normaals doet wel heel goed, maar als ik me druk maak is het ook foute boel! Maar ik let er altijd op wat ik aandoe, niet al teveel katoen, of gewoon katoen met iets erover heen, meerdere lagen, of zwart ofzo, dat zie je ook niet goed al zou het fout gaan. En gewoon heel vaak andere kleren aan trekken.
xxx Wilmy |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |