![]() |
Die nieuwe clip van moby van in this world!
ik ben helemaal hyper nu! Ik zag daarnet zo'n enorm lief clipje op MTV..Het
is de nieuwe van Moby - In this world maar goed dan komen er 4 aliens uit de ruimte in een ufo en die komen op aarde en ze zijn super klein en groen heel heel lievelig.. en ze hebben bordjes bij zich waar op resp. hi, hello, en hola staat. En niemand ziet ze en ze willen zo graag contact maken dus ze lopen telkens met die bordjes te wapperen. Moby speelt ook in de clip en die zwaait dan eindelijk en dat beestje dan helemaal blij en dan later zijn ze op tv de maanlanding en dan zie je ze helemaal heimwee hebben... Oh zo lief!! :D Echt met die bordjes en die oogjes :D wie heeft hem ook gezien en wat is jullie mening? |
ik ga morgen naar hem toe. is dat ontopic?
|
Ahhh! Die clip is zo lief! En ook zo zielig.. ik zit telkens zo van AAAACCHH.. geweldig! Goed nummer ook btw
|
Is inderdaad een uitermate geslaagde clip!
Had ik eerlijk gezegd nooit verwacht van Moby! |
Citaat:
|
idd een zeer goed klip
helemaal als een van die beestjes bijna moet huilen als moby wegloopt :D |
ff naar op zoek zeker:)
|
erg leuke clip ja, en dat nummer is ook wel goed, lekker chillen
|
Citaat:
|
Moby r0x :) dit nummer heeft echt weer die oude Moby-sound.
|
Moby vindt ik steeds minder cool. Hoe meer ik van hem ken, hoe meer ik merk dat al zijn nummers dezlefde simpele 4 akoorden schema´s hebben, alleen de oude hebben dan zón lullig techno/rave pioantootje en beat, en de nieuwe een wat chilllere beat.
18 vindt ik een schaamteloze herhalingsoefening van Play, je kan bijna allee tegehangende nummers noemen, er staat een Why does My Heart op enz,.. |
die beestjes zijn in 1 woord geweldig ja :)
mja..moby is wel ok, niet geweldig ofzo.. porcelain vind ik wel een goed nr (y) |
Citaat:
|
ahhhhh.......die clip is echt zo lief en zo zielig. Die beestjes zijn echt zo schattig en niemand ziet ze :( Maar de beestjes zijn echt zo lief :D Kheb de clip gelijk gedownload nadat ik hem had gezien!
Maar de clip is dus helemaal geweldig en het nr ook. Moet de hele moby-cd maar eens gaan luisteren....... |
Citaat:
|
Ik heeft nog een kaartje over voor vanavond :D :D
Wie wil er mee ........ :P |
Beestjes zijn lief vooral die met twee ogen en twee voetjes, zijn kei liefig, ik is in love!!!
|
Citaat:
|
hij rockte wel zeg gister. hij speelde zelfs Creep.
maar lekker gedanst hoor. was cool. |
Goedd nummer is dat...!! De clip vink wel lief jahh... maar de clips van moby zijn altijd wel cool. k was btw niet naar zijn concert, wilde wel maar niemand wilde mee :(
|
Citaat:
|
Die is heel erg zielig :( Echt heel schattig ook wel :)
|
play en 18 zijn nagenoeg hetzeflde, en dat is zeker anders dan de sound van Everything Is Wrong enz. DAt is meer gewoon van die rqave-techno, play en 18 zijn veel meer relaxt, heel anders.
Alleen de akkoordenschema's, geluidjes enz. zijn hetzelfde ,wat ik dus oo kzo kut voind aan moby: altijd maar hetzelfde |
Geweldig nummer en geweldige clip!
Die beestjes zijn zo lief en zo schattig en ook zo zielig :( En idd als ie helemaal blij wordt als Moby zwaait.. das zooo leuk! En tis zo zielig als hij dan zn hoofdje laat hangen en bijna huilt :( |
Citaat:
|
ik had paar weken geleden avatar gejat eruit :o
die heb ik niet meer en de cd heb ik gedownload geluisterd en gedelete. toen ik het liedje voor het eerst hoorde leek het net alsof ik het eerder had gehoord op play |
geweldige clip!! zoooooo schattig en lief en zielug en en en... :)
|
ik zie hem nooit op mtv of tmf of the box :( Hebben jullie dat ook?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |