![]() |
HELP welke tekenfilm was dit?
ik heb net 25 pagina's doorzocht naar een tekenfilm van vroeger voor de naam...
stond ie er niet bij.... het was een actie tekenfilm met zo'n vent met dbz achtig kapsel maar dan rood/oranje ofzo en ze hadden allemaal een rond ding aan de riem. rood, met een zwarte tijger kop erop, vanaf de zijkant gezien. die vent had een zoontje, Wildcat ofzo, met een vliegend surfplank ding ofzo. wat was dit??? |
/me denkt (lees: is bijna zeker van) dat het thundercats is
|
JAAAAAAAAAAA
volgens mij wel! *ben je eeuwig dankbaar* ik zat er al jaren mee, eindelijk! (beetje overdreven maar toch wel een beetje waar) http://thundercats.vpga.com/artwork/team.jpg |
Pas nog een aflevering van gezien, jezus, wat is dat een klote serie :eek: terwijl ik het toch vroeger heb zitten kijken :confused:
|
toffe foto ff denken
panthro lion-o tigra of tigro en cheetara en je had ook nog wilykid en wilycat ofzoiets |
Citaat:
is het nog op tv dan?? hoe laat waar wanneer? en Dinoriders? |
dus DAT zijn de thundercats... aha...neuh.. ken ik niet
Citaat:
|
Haha, dat was echt slecht. :D
|
Citaat:
|
Ik had daar zo'n zwaard en schild van :D :p
|
Daar keek ik vroeger naar.
Ik had daar ook zo'n zwaard en schild van. |
beiden zijn niet meer op tv volgens mij. heb nog 2 afleveringen van thundercats op mijn pc-tje staan. valt wel tegen als je het nu terugziet, maar das wel met mer tekenfilms. behalve dan de gummyberen, dat is nog steeds leuk
|
Dinorider is nog wel eens op tv, dat valt nog wel mee, maar die Thundercats had ik van Kazaa jah. Wel leuk om weer eens te zien hoor, zeker met die intro dan en een tempel ergens midden in de woestijn :confused:
|
thundercat introliedjuh is echt te relax die is leuk hoor. waarop is dinoriders dan? fox? en hoelaat?
|
Citaat:
en de gummiberen zag ik eergister nog! op fox geloof ik |
daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is idd rampzalig, Dinoriders ook, maar heb het vroeger ook vaak zitten kijken. Alleen de Transformers is nog steeds cool :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |