![]() |
Paddo's illegaal
|
dat kan ik niet geloven... nee ik wil het niet gweloven en waar slaat dit op .. stom klote rechtse kabinet...
|
Volgens de Hoge Raad zijn gedroogde, gestampte, gemalen of in etenswaren verwerkte paddo's verboden preparaten. Het rechtscollege blijft daarmee bij zijn eerdere uitleg (in 1997) van de Opiumwet met betrekking tot paddo's. Toen stelde de raad dat paddo's alleen in onbewerkte vorm niet zijn verboden.
die zooi was dus al lang verboden ;) |
gedroogde zijn al geruime tijd illegaal. verse daarintegen niet. maar die werken ook niet echt geweldig
|
d4n.koop.je.verse.en.d4n.droog.je.se
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ach als ik ze ooit wil gebruiken, moet er nog wel aan te komen zijn, anders hamsteren |
via internet bestellen kan ook
|
Citaat:
|
hmm mogen die spacebars nu ook niet meer? :p (chocolade met paddestoeltjes) of zitten daar verse in?
|
Mmm.. ik hoorde al iets dergelijks.. maar hoe zit ut nu? Wat is er nu wel en niet verboden?
|
Citaat:
Anyway natuurlijk kan je waarschijnlijk nog wel verse kopen en die dan eten of drogen (maar hoelang duurt het voordat dat OOK verboden wordt..), maar toch, het gaan om het principe.. Paddo's zijn dus echt een drug die NIET verdienen op de Opiumlijst te staan.. En echte argumenten draagt de overheid ook niet aan, behalve dan "Ja, het is gewoon verboden!" .. |
*mad*
mja, nieuwe markt voor de paddo kweker en de paddo dealer? :p |
Ik snap de uitspraak niet helemaal. Toen deze zaak begon heb ik het eens opgezocht. Volgens de opiumwet is preparen iedere handeling die bedoelt is om een drug voor consumptie geschikt te maken. Drogen lijkt mij een handeling die bedoeld is om de houdbaarheid te verhogen, want een verse paddo kan je ook gewoon consumeren. Lekker vaag dus allemaal.
|
Citaat:
|
Dat is eigenlijk best wel zwaar kut :(
Dan maar over op de keta en lsd hehe:) |
in principe verandert er toch geen ene flikker aan de situatie zoals die was als ik het goed begrijp :confused:
|
Citaat:
|
k ben vandaag toch maar voor de zekerheid langs de smartshop gweest om te vragen of ze ze nog in t assortiment houden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach via via zal er altijd wel aan te komen zijn hoor. dont worry:D
|
Citaat:
|
laat ook maar :rolleyes:
|
Citaat:
dus... |
Citaat:
|
Citaat:
Zaten mexicaanse paddo's in verwerkt, 1 blokje ervan is genoeg voor een mooi tripje. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien dat het dan volgend jaar weer legaal wordt en anders ben ik best in staat om demostraties uit te voeren. ofzoiets. |
Citaat:
:) hahahaha zou leuk zijn.... |
Citaat:
lol :D |
Een demonstratie ter legalisering der paddoos??
VET PLAN Btw, ik d8 dat paddoos an zichniet verboden zijn maar wel alle vormen van bewerkte, dus alle paddoos waar iet mee gedaan is, al is het maar afstoffen is verboden. Verbied dan ook meteen de cultivatie van padderz maar zo slim waren ze niet. |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
als `t gekke mens zelf een keertje gaat paddowen wil ze nooit meer anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |