![]() |
:( kan iemand mij helpen :( dringend!!!!!
ik heb een vraagje.. plz reageer serieus want ik ben er niet gerust in...
t zit zo dat ik gisteravond in bed enorme pijn kreeg... onderaan in mijn vagina.. ik was er nie gerust in maar ging slapen, tenslotte was het maar een steek en bleef het niet duren.. vanmiddag bij het plassen bloedde het al twee maal lichtjes... ik vraag me af of dit normaal is.. ik krijg nog af en toe een lichte pijn en ben er niet gerust in... ik moet mijn maandstonden pas binnen twee weken hebben dus dit kan het niet zijn... kan iemand me helpen is er iemand die het herkent????? dank je liefs ongeruste ik |
ik zou et ech nie weten.
Ik denk dat je maar wel ff naar de huisarts kan gaan klinkt niet echt gezond! |
naar de dokter gaan idd
of ff op lichaam & gezondheid vragen >>> |
Citaat:
Ik verstuur hem naar L&G. Suc6 ermee, want ik kan je niet helpen. |
plas en bloed is heel slecht,tenzij je ongesteld bent.
ga naar de dokter. |
Ja, bloed in je plas kan iets met je nieren zijn geloof ik.
Ga snel naar de dokter, die kan je veel beter helpen!Niet lang wachten en deken dat het wel weer over gaat, want het klinkt niet echt goed.. Succes! |
Soa misschien??
|
dokter is t beste
|
HEY!!
Ik heb een idee wat het kan zijn, ik moest dus pasgeleden ook een keer naar de toilet en toen kwam er ook heel licht wat bloed, ik dacht dat ik ongesteld werd maar toen kreeg ik een hele nare kramp onderin mn buik...bij mn blaas...mn moeder zei gelijk dat het verschijnselen waren van blaasontsteking...toen ik naar de dokter was geweest bleek dat dit zo was....dus...maar ik zou zeker naar de dokter gaan, wat je vast al wel gedaan hebt... succes!! *x* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |