![]() |
[PLAYLIST] Muziek gezocht
Hoi allemaal,
een vriend van mij gaat hier in de buurt ergens een avond een zaaltje huren met daarin een bar en discotheek-faciliteiten. Nou heeft hij mij gevraagd of ik mee wil helpen en eens na wil denken over de te draaien muziek. Ik hoop dat jullie mij ook daarbij kunnen helpen. Ik heb de volgende eisen aan de muziek:
Alvast bedankt voor jullie hulp! - Martin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eh koop een tmf-verzamel cd en draai die? das toch best gevarieerd en heel veel mensen vinden het leuk
|
Citaat:
[huh] ehm... ik denk dat van die ski-hut achtige dingetjes er wel in gaan ofzo, dat is dansbaar op een of andere manier of iets van blink 182 ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: GEwoon een mixje van de acutele hits met oude krakers als Paradise by the Dashboardlight, doet het altijd goed InGrid - Tu Es Foutu Jan Wayne - Because The Night Ketchup song enz. |
draai gewoon bands als the berzerker en libido airbag, trance genoeg....
|
Draai A Hundred Days Off van Underworld en gedoog blowen.
|
Citaat:
|
Hmm als je 't mij vraagt kun je niet fout gaan als je wat vette industrial platen draait.
|
Citaat:
|
Waarom download je niet gewoon de top40 via kazaa ofzo? Muziek genoeg toch? En gevarieerd genoeg lijkt me! (hoewel.... :D)
|
De eerste 10 nummers van een dance smash cd. Enne natuurlijk L'amour Toujours.
Plus een paar oudjes: Paradise by..., I will survive, Grease Megamix... Niet zo moeilijk toch? :D |
Citaat:
|
[gvd dit is geen nutteloze post modus] je weet niet eens wat gothic is dus praat er ook niet over. zeg dan gewoon dat je liever r&b en trance hebt!
|
Citaat:
Als je Within Temptation als Gothic bestempeld ok, maar wat vindt je dan van Moonspell of Godsmack? |
Zet een dagje de TV op TMF en je weet wat je kunt draaien
|
anal blast
anal cunt anal torture dying fetus vader kutschurft fuck i'm dead suppository maggots dropdead waco jesus cephalic carnage nasum napalm death grind minded burnt by the sun cephalic carnage bloodbath regurgitate inhume mangled agoraphobic nosebleed he who corrupts betercore mihoen cannibal corpse intense hammer rage ok en een gothic liedje van atari teenage riot |
Citaat:
:D:D:D:D keus genoeg d8 ik zo :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |