![]() |
HET GROTE - dit spel zuigt maar ik doe et toch steeds - TOPIC
Welk spel zuigt, maar wil je toch steeds spelen..
klinkt raar maar ze zijn er wel.. DENK IK Ik hou nie zo van Red Alert enzo ik installeer het steeds speel het een paar keer en dan ben ik het alweer spuugzat.. Waarom ik het later dan toch weer installeer... VRAAG HET MIJ NIET |
Counterstrike
Zuigt tegenwoordig als de tering maar ik doe het nog steeds af en toe |
Oke. De lijst
Dink Smallwood (jah ik ben zo ziek geweest die te kopen) Warcraft2 (humor, maar het ziet er niet uit) SWAT2 The Sims (AAAAAAAAAAH, verslaving. MUST PLAY....) Red Baron 2 Fallout 1 + 2 Civilisation 2 GTA 1 Fatal Racing Age of Wonders Theme Hospital (the hospital administrator is cheating) Full Throttle (check de graphics) The Dig |
Spellen die ik al eerder heb gespeeld zoals "Sims" en spuugzat van word, later blijkt toch dat de verslaving heerst en dat ik weer game'd met sims :confused:
|
Dungeon Siege!!!
Het is de hele tijd alleen maar meer van hetzelfde... Waarom is Age of Wonders eigenlijk genomineerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
SOF single player :o
|
Pizza Tycoon hehe..
Stront irritant als je net een beginnend restaurantje hebt, dat je dan TELKENS inkopen moet doen. EN DAT IS VET IRRITANT!@$@$^#$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleme met geld?:) TRAINER!! RULEZ!! |
Wat dacht je van RCT 1 en 2...
leuk om te spelen.. alleen gaat de tijd zo langzaam en heb je je park veel te vlug volgebouwd.. |
Citaat:
Dark Greetz.. Purgatori |
ik ga voor cs
eigenlijk vind ik het helemaal niet meer leuk maar k spele het heel vaak |
Fifa 2002
|
Citaat:
|
sims, maar nu heb ik er toch echt wel genoeg van.
|
De graphics zijn wel matig in AOW, dat is waar. ook is het vaak zo dat je je steden veel moet upgraden en na een lange tijd pas iets kan doen. Op laatst ging ik in de valley of wonders alleen maar mijn leider en helden gebruiken om 150+ vijanden te molestrerren, omdat upgraden zolang duurde. Maps waren ook groot, en was erg lang lopen.
Maar toch was het leuk. Als je het teveel speelt 'wordt het wel slecht'. In AOW2 zijn die problemen wel redelijk opgelost, maar ze hebben d'r ook zoveel niet-coole units in gegooid, en ik heb geen €uro's om het te kopen :(. |
Windows Hartejagen :o
|
Counter-strike echt wel..
sinds ik 2 jaar geleden ofzo begonnen ben, brengt elke nieuwe update dingen/veranderingen in het spel die de game verziekt... maar alsnog speel ik het bijna elke dag... |
Fifa 99. op de PSX, het is echt een strontspel en kutgraphics en kutbesturing en kutgame, maar ja ben met een of andere competitie begonnen, GVD wat is dat een gaar spel, maar ik doe ook nog steeds ISS:pro, dat is echt geweldig, ziet er zzzupaaahgaaar uit, maar echt superbe gameplay :D (y)
|
warcraft 3.......
het spel opzich is wel goed, alleen vind ik alleen de multiplayer cool, maar ik kan dr helemaal nix van, ik verlies dus allen en haal het totaal gefrustreerd van mn HD. En 2 week later staat het er toch weer op........., en ik kan er nog steeds nix van! |
Citaat:
Zelfs kies ik counter-strike. Ik weet zeker dat als ik dat spel op dit moment voor het eerst zou spelen ik het geen hol aan zou vinden. Paar jaar terug was het nog wel leuk, maar nu is het gewoon best wel verziekt... En dan toch blijven spelen he :/ |
Citaat:
jaja, iedereen heeft zo zijn dagen |
hartenjagen / spider sollitaire / mijnenveger
|
fifa 2003. Elke dag speel ik het zowat wel ff, maar ik erger me altijd dood tijdens het spelen, omdat het spel niet doet wat ik wil. Vooral als ik ook nog eens verlies ;) .
|
Citaat:
Het is naar mijn mening de community die CS zo kut maakt. Normaal speel ik Day of Defeat en ik besloot om voor de verandering maar eens CS te spelen. Groot verschil. Het was de hele tijd echt alleen maar gezeik, stoerdoenerij en wilde beschuldigingen van cheaten. Bah. |
Broodwar maar weer eens opgegraven...
Online spelen? IK ZUIG (3-8-0.... :S) |
Desert Crisis (halflife mod).
Veel lamers (schieten wanneer je aan het zwaardvechten bent) enzow, maar tis echt super verslavend.. |
patience
|
Icy Tower :cool:
|
A2 racer, Pyjama Sam (ja ik ben 12 :)), Redcat (poepspel, maar TOCH moet ik het uithalen) en nog 2 ofzo, waarvan ik de naam vergeten ben :o
|
Quake 2 graaf ik ook telkens weer op
|
Citaat:
dat spel was leuk (totdat er een virus zat op de diskette :() |
Citaat:
waarom komt iemand niet op het onoriginele idee dat spel schaamteloos te imiteren met moderne graphics e.d.? Gamedevelopers waren de laatste keer dat ik keek nog geen "Knights of Honor" dus why not? :) Ow, en Dungeon Siege. Constant hetzelfde maar die balkjes moeten vol :) |
Stunts was echt eeen van de leukste spellen. Vooral ook omdat je zelf je eigen banen kon maken :).
|
Stunts stuurde alleen lastig. Maar goed, dat lag misschien ook aan de tijd waaruit het spel stamt :D
|
mwah als ik spelle niemeer kewl vin doe ik ze niet gewoon
de laatste tijd speel ik allemaal heerschende ouwe spelletjes zoals theme hospital enzow :D haaah theme hospital heerscht oeh en discworld 2 hebbik weer us geinstalleerd |
Citaat:
theme hospital? Discworld2? *zweef* Trouwen? *zwijmel**droom* |
pokemon
|
Patience en freecell.
|
State of Emergency :) tis nog wel es leuk om de boel flink te slopen enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |