![]() |
Ouderen en sex ?
Vanaf welke leeftijd gaan mensen minder sex willen hebben ?
Zijn er bv nog mensen van 60 die graag sex hebben ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie ik dan wel als ik 65 ben nu geniet ik er nog maar van :D
|
Citaat:
|
volgens vreselijk veel enquêtes hebben nog vreselijk veel ouden van dagen geslachtsgemeenschap :eek: :eek:
xxx |
Citaat:
ik heb GVD een keer mijn moeder "betrapt" (ouders gescheiden vandaar :p) BLAHHHHH dat wil je niet geloof me, ik had mezelf al bijna uit het raam gestort.. jammer dat ik niet in een flat woon alleen :( |
Citaat:
Nee hoor, even serieus: sexualiteit is niet aan leeftijd gebonden. Wel zal de mate waarin ouderen aan sex doen misschien minder zijn dan bij jongere mensen, maar ze zullen er naar mijn idee in ieder geval niet minder plezier aan beleven dan jongere mensen. |
mijn ouders doen zulke dingen niet hoor... :p
|
ik had van de week gezien dat toch heel veel ouderen boven de 60 toch meer sex hadden dan dat ik eigelijk had verwacht ik wist t niet precies maar ik dacht dat iets van 40% t wekelijks deden ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
Bejaarden elke maand: 41% Volwassenen 40+ elke week boven de 50% geloof ik Njah wij doen t toch ook? Waarom zouden zij t nie (meer) doen? Lekker toch? Toen ik klein was heb ik vaak zat mijn ouders betrapt, bijvoorbeeld toen mijn vader mijn moeder befte :P Wel een ranzige gedachte maar goed, zo zie je maar weer, sex is niet leeftijdsgebonden!! |
Da's toch knap. Als je op je oude dag platonische liefde nog erotisch kan maken. Want ik kan me niet voorstellen dat je als ouwe vent geilt op een rimpelige vrouw met hangtieten en een flubberkut. :s :D :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen heeft sex
was laast op hart van nederland ook zou iedereen het nog welen alleen het kan niet meer altijd dat is het grooteste probleem.. en dat oude rimpelige wijfen niet geil zijn is bullshit stel je bent 18? van je op meisjes van 10? NEEJ!! waarom vroeger wel dan? OMDAT JE DAT VROEGER ZELF WAS je bent nu 18 je valt op meisjes van 18 = logisch je benst strax 52 val jij op iemand van 18 (met uitzondering van die mooie blonde dames :P) NEEJ dan wil je ene ouder iemand... je valt ,geilt op iemand die net zoals jij iz denk ik daarom kan je er nog wel zeker op geilen alleen ios dat nu moeilijk voor te stellen. |
(y)
|
Citaat:
wat denk jij dan kim dat je sex hebt opp je 70ste? of dat je liever naar NOVA kijkt :P |
:D none of them, ik kijk GTST (he duiveltje;))
|
Citaat:
|
Vast minder dan nu :P
|
Citaat:
khoop wel dak dan nog sex heb |
Ik hoop dat ik nog zeker tot mijn tachtigste seks heb. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lelijke buim waar koters uit zijn gekomen bril kunstgebit :D:D |
Mijn ouders (mama 43, en papa, 50) zijn ook nog actief (niet met elkaar, want ze zijn gescheiden :p).
Het is dus echt niet vastgesteld vanaf welke leeftijd je minder sex gaat hebben. Ik denk dat mijn pa op zijn 60e d'r nog geen genoeg van heeft. Mannen hebben trouwens meer dan vrouwen op latere leeftijd nog behoefte aan sex. Ik ben iig blij dat mijn ouders niet a-sexueel zijn ofzo, stel je voor... |
tupac.netmenu.nl
vind je dit normaal ofzo, deze flauwekul doe je op een chatsite, niet op een serieus forum, voor de 2de maal: ga spelen! |
Citaat:
ontopic me ouders zijn 52 dpoen het ook wel dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
--- mijn ouders doen t ook nog gewoon enzo... (m'n moeder is claustrofobisch dus de slaapkamerdeur van m'n ouders mag nooit dicht... erg fijn als je dan 'snachts thuis komt van de kroeg :\ maar ja, dan loop ik gewoon naar m'n kamer, zeg ff welterusten.. dan roept m'n ma nog vrolijk welterusten terug zelfs, en m'n pa gromt dan wat :D) |
Citaat:
|
Citaat:
(maar wel met licht aan :| ..) |
Citaat:
|
Onlangs is er zelfs nog een onderzoek geweest over dit onderwerp en daaruit blijkt dat mensen boven de 60 maandelijks sex hebben en sommige zelfs nog wekelijks. Ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Het gaat er toch om dat je elkaar nog steeds laat zien hoeveel je om elkaar geeft en het is ook gewoon lekker hoor want de zenuwen in het lichaam blijven toch hetzelfde werken!!!!
|
Citaat:
|
als je een beetje minder kortzichtig bent zie je toch wel in dat sex voor oudere nog steeds lekker is, en dat JIJ er geen lekkere gedachte bij hebt er niets mee te maken heeft
|
Ach, zelf geniet ik van seks en kan ik me niet voorstellen dat ik dat ineens 'vergeet' wanneer ik ouder word. Dan wil ik ook gewoon sex hoor :P En mijn ouders hebben ook nog seks, 'k heb er een traumatische ervaring aan over gehouden, (ik lag naast ze in een tent toen ze bezig waren, dekens gleden van ze af, je begrijpt het wel... :o ), maar ja... voor hen moet het net zo pijnlijk zijn te bedenken dat ik seks heb, als het voor mij is om te bedenken dat zij seks hebben. Mijn opa en oma hebben vast ook nog wel seks, kan me niets schelen, fijn voor hen, zolang ik er maar niet bij hoef te zijn...
|
Citaat:
Ripper |
ik denk dat ik er morgen geen zin meer in heb, dus neuk ik vandaag zoveel als ik kan :)
|
Citaat:
|
K'had eerst bij Man Bijt Hond een oma gezien, die zei dat opaatjes er langer over doen voordat ze klaarkomen..dus dat zij meer partij voor vrouwen waren :p :D
|
Ik vind het helemaal okej..dat ouderen sex hebben :)
|
Citaat:
|
m'n ma 50+) doet het nog regelmatig met d'r vriend. Gelukkig wel met de deur dicht, alleen de muur tussen de slaapkamers is zo te horen niet dik genoeg :(
|
die ouden van dagen zijn nog dezelfde sexbeesten die ze waren toen ze 18 waren. Ik wil het ook niet weten, maar het is echt zo.
Stel je eens voor: 2 luidruchtig sexende 80-jarigen... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUUUUUUUWW!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |