Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ouderen en sex ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=270271)

oo7 05-11-2002 18:21

Ouderen en sex ?

Vanaf welke leeftijd gaan mensen minder sex willen hebben ?

Zijn er bv nog mensen van 60 die graag sex hebben ?

Lindansje 05-11-2002 18:42

Citaat:

oo7 schreef:
Vanaf welke leeftijd gaan mensen minder sex willen hebben ?

Zijn er bv nog mensen van 60 die graag sex hebben ?

Ik denk dat iedereen boven de 40 geen seks meer heeft (y)

Somebody Special 05-11-2002 18:44

Citaat:

Lindansje schreef:
Dat dacht je dan verkeerd ;)

Magic_Sam 05-11-2002 18:44

Zie ik dan wel als ik 65 ben nu geniet ik er nog maar van :D

Lindansje 05-11-2002 19:02

Citaat:

somebody special schreef:
Dat dacht je dan verkeerd ;)
Gatver (n) ;)

*blue angel* 05-11-2002 19:11

volgens vreselijk veel enquêtes hebben nog vreselijk veel ouden van dagen geslachtsgemeenschap :eek: :eek:

xxx

Big Brother 05-11-2002 19:31

Citaat:

Lindansje schreef:
dat HOOP je
ik heb GVD een keer mijn moeder "betrapt" (ouders gescheiden vandaar :p)
BLAHHHHH dat wil je niet geloof me, ik had mezelf al bijna uit het raam gestort.. jammer dat ik niet in een flat woon alleen :(

mathfreak 05-11-2002 19:32

Citaat:

*blue angel* schreef:
volgens vreselijk veel enquêtes hebben nog vreselijk veel ouden van dagen geslachtsgemeenschap :eek: :eek:

xxx

Gewoon vreselijk dus... :D
Nee hoor, even serieus: sexualiteit is niet aan leeftijd gebonden. Wel zal de mate waarin ouderen aan sex doen misschien minder zijn dan bij jongere mensen, maar ze zullen er naar mijn idee in ieder geval niet minder plezier aan beleven dan jongere mensen.

Ilsch 05-11-2002 19:50

mijn ouders doen zulke dingen niet hoor... :p

spacegirl 05-11-2002 20:23

ik had van de week gezien dat toch heel veel ouderen boven de 60 toch meer sex hadden dan dat ik eigelijk had verwacht ik wist t niet precies maar ik dacht dat iets van 40% t wekelijks deden ofzo...

la vache qui rit 05-11-2002 20:40

Citaat:

Lindansje schreef:
Mwoa dat denk ik LIEVER. Maar ik heb laatst op tv gezien dat zelf een oude vrouw van in de 70 sexattributen had gekocht enzo

KiMZz 05-11-2002 21:47

Citaat:

spacegirl schreef:
ik had van de week gezien dat toch heel veel ouderen boven de 60 toch meer sex hadden dan dat ik eigelijk had verwacht ik wist t niet precies maar ik dacht dat iets van 40% t wekelijks deden ofzo...
Klopt had ik ook gelezen, stond in de krant.
Bejaarden elke maand: 41%
Volwassenen 40+ elke week boven de 50% geloof ik

Njah wij doen t toch ook? Waarom zouden zij t nie (meer) doen? Lekker toch?

Toen ik klein was heb ik vaak zat mijn ouders betrapt, bijvoorbeeld toen mijn vader mijn moeder befte :P Wel een ranzige gedachte maar goed, zo zie je maar weer, sex is niet leeftijdsgebonden!!

emperor crono 05-11-2002 22:36

Da's toch knap. Als je op je oude dag platonische liefde nog erotisch kan maken. Want ik kan me niet voorstellen dat je als ouwe vent geilt op een rimpelige vrouw met hangtieten en een flubberkut. :s :D :o

Rugbuksnuffer 05-11-2002 22:38

Citaat:

emperor crono schreef:
Da's toch knap. Als je op je oude dag platonische liefde nog erotisch kan maken. Want ik kan me niet voorstellen dat je als ouwe vent geilt op een rimpelige vrouw met hangtieten en een flubberkut. :s :D :o
Helemaal mee eens. Moet vreselijk zijn zo'n ouwe vrouw met alles 3 maten te groot.

Jouw_Duiveltje 05-11-2002 22:57

Citaat:

Rugbuksnuffer schreef:
Helemaal mee eens. Moet vreselijk zijn zo'n ouwe vrouw met alles 3 maten te groot.
bij jezelf is alles ook oud en gerimpeld...en meestal heb je al heel veel jaren met diezelfde vrouw en alles zien veranderen en valt het mischien niet eens meer zo op... en alst nog wel opvalt..ach als je nog van elkaar houd? waarom niet...

anonieme_teddybeer 06-11-2002 06:26

Citaat:

Lindansje schreef:
das een beetje overdreven maar boven de 60 ofzo

Beyoned 06-11-2002 08:58

iedereen heeft sex
was laast op hart van nederland
ook zou iedereen het nog welen alleen het kan niet meer altijd
dat is het grooteste probleem..

en dat oude rimpelige wijfen niet geil zijn is bullshit

stel je bent 18?
van je op meisjes van 10?

NEEJ!!
waarom vroeger wel dan?
OMDAT JE DAT VROEGER ZELF WAS

je bent nu 18 je valt op meisjes van 18 = logisch

je benst strax 52 val jij op iemand van 18 (met uitzondering van die mooie blonde dames :P)

NEEJ
dan wil je ene ouder iemand...

je valt ,geilt op iemand die net zoals jij iz denk ik
daarom kan je er nog wel zeker op geilen
alleen ios dat nu moeilijk voor te stellen.

KiMZz 06-11-2002 09:34

(y)

Beyoned 06-11-2002 09:59

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
(y)

wat denk jij dan kim dat je sex hebt opp je 70ste?
of dat je liever naar NOVA kijkt :P

KiMZz 06-11-2002 10:00

:D none of them, ik kijk GTST (he duiveltje;))

Beyoned 06-11-2002 10:00

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
:D none of them, ik kijk GTST (he duiveltje;))
neej serieus denk je decht dat je dan sexueel op non-active staat?

KiMZz 06-11-2002 10:01

Vast minder dan nu :P

Beyoned 06-11-2002 10:03

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Vast minder dan nu :P
kdenk niet meer dat philip over de shutti g heen springt je vervolgens handboeit en je dan klaarvingerd neej mahtoch...

khoop wel dak dan nog sex heb

)Vampje( 06-11-2002 15:10

Ik hoop dat ik nog zeker tot mijn tachtigste seks heb. (y)

spacegirl 06-11-2002 15:29

Citaat:

Vampiria schreef:
Ik hoop dat ik nog zeker tot mijn tachtigste seks heb. (y)
dit is dus ook mijn gedachte (y)

*blue angel* 06-11-2002 16:18

Citaat:

spacegirl schreef:
dit is dus ook mijn gedachte (y)
mijne ook (y)

Freyja 06-11-2002 16:49

Citaat:

emperor crono schreef:
Wat dacht je dan van die vent met hangtieten en een flubberlul? Brr!! :eek:

Beyoned 06-11-2002 18:09

Citaat:

Morgan schreef:
Wat dacht je dan van die vent met hangtieten en een flubberlul? Brr!! :eek:
beter dat als hangtieten
lelijke buim waar koters uit zijn gekomen
bril
kunstgebit

:D:D

Cryptic Winterstorm 06-11-2002 18:13

Mijn ouders (mama 43, en papa, 50) zijn ook nog actief (niet met elkaar, want ze zijn gescheiden :p).

Het is dus echt niet vastgesteld vanaf welke leeftijd je minder sex gaat hebben. Ik denk dat mijn pa op zijn 60e d'r nog geen genoeg van heeft.

Mannen hebben trouwens meer dan vrouwen op latere leeftijd nog behoefte aan sex.

Ik ben iig blij dat mijn ouders niet a-sexueel zijn ofzo, stel je voor...

SuperS 06-11-2002 18:13

tupac.netmenu.nl

vind je dit normaal ofzo, deze flauwekul doe je op een chatsite, niet op een serieus forum, voor de 2de maal: ga spelen!

Beyoned 06-11-2002 18:14

Citaat:

SuperS schreef:
tupac.netmenu.nl

vind je dit normaal ofzo, deze flauwekul doe je op een chatsite, niet op een serieus forum, voor de 2de maal: ga spelen!

LOL

ontopic me ouders zijn 52 dpoen het ook wel dus.

SuperS 06-11-2002 18:37

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
LOL

ontopic me ouders zijn 52 dpoen het ook wel dus.

jij denkt geloof ik echt dat je ruig bent he, loop je hier een beetje met je stomme nerd kop 'n heel forum te verzieken en dan ook nog een grote bek

Lindansje 06-11-2002 19:06

Citaat:

SuperS schreef:
jij denkt geloof ik echt dat je ruig bent he, loop je hier een beetje met je stomme nerd kop 'n heel forum te verzieken en dan ook nog een grote bek
Flamen is ook het forum verzieken. Je hebt al een topic op Feedback gezet, dat is misschien wel voldoende (y)

Somebody Special 06-11-2002 20:19

Citaat:

je benst strax 52 val jij op iemand van 18 (met uitzondering van die mooie blonde dames :P)

NEEJ

Hier klopt iets niet helemaal. Ik bén dus 18 en mijn vriend is 46. Denk ervan wat je wilt, ik weet wat ik voel. En jah, wij hebben zéér regelmatig (lees: om de dag) sex!

cha0s 06-11-2002 20:22

Citaat:

Lindansje schreef:
fout gedacht dan :p

---

mijn ouders doen t ook nog gewoon enzo...
(m'n moeder is claustrofobisch dus de slaapkamerdeur van m'n ouders mag nooit dicht... erg fijn als je dan 'snachts thuis komt van de kroeg :\ maar ja, dan loop ik gewoon naar m'n kamer, zeg ff welterusten.. dan roept m'n ma nog vrolijk welterusten terug zelfs, en m'n pa gromt dan wat :D)

Mindfields 06-11-2002 20:29

Citaat:

cHa0s schreef:
fout gedacht dan :p

---

mijn ouders doen t ook nog gewoon enzo...
(m'n moeder is claustrofobisch dus de slaapkamerdeur van m'n ouders mag nooit dicht... erg fijn als je dan 'snachts thuis komt van de kroeg :\ maar ja, dan loop ik gewoon naar m'n kamer, zeg ff welterusten.. dan roept m'n ma nog vrolijk welterusten terug zelfs, en m'n pa gromt dan wat :D)

zie je van die lekkere uitgelubberde lijven :D fijn hoor

cha0s 06-11-2002 20:32

Citaat:

Parallel schreef:
zie je van die lekkere uitgelubberde lijven :D fijn hoor
gelukkig doen ze 't onder de dekens :p
(maar wel met licht aan :| ..)

Freyja 06-11-2002 20:41

Citaat:

beter dat als hangtieten
lelijke buim waar koters uit zijn gekomen
bril
kunstgebit

:D:D

:rolleyes: Je weet gewoon dat je zelf later zo'n vent wordt en daarom zeg je dat de vrouwen erger zijn. Nou, volgens mij is het allebei even erg of allebei even niet erg.

inspiratieloos 06-11-2002 21:04

Onlangs is er zelfs nog een onderzoek geweest over dit onderwerp en daaruit blijkt dat mensen boven de 60 maandelijks sex hebben en sommige zelfs nog wekelijks. Ik zie ook niet in waarom dit niet zou kunnen. Het gaat er toch om dat je elkaar nog steeds laat zien hoeveel je om elkaar geeft en het is ook gewoon lekker hoor want de zenuwen in het lichaam blijven toch hetzelfde werken!!!!

marlies 06-11-2002 22:31

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
bij jezelf is alles ook oud en gerimpeld...en meestal heb je al heel veel jaren met diezelfde vrouw en alles zien veranderen en valt het mischien niet eens meer zo op... en alst nog wel opvalt..ach als je nog van elkaar houd? waarom niet...
Goede reactie!

OriginalMisfit 06-11-2002 22:37

als je een beetje minder kortzichtig bent zie je toch wel in dat sex voor oudere nog steeds lekker is, en dat JIJ er geen lekkere gedachte bij hebt er niets mee te maken heeft

Andijvie 07-11-2002 11:09

Ach, zelf geniet ik van seks en kan ik me niet voorstellen dat ik dat ineens 'vergeet' wanneer ik ouder word. Dan wil ik ook gewoon sex hoor :P En mijn ouders hebben ook nog seks, 'k heb er een traumatische ervaring aan over gehouden, (ik lag naast ze in een tent toen ze bezig waren, dekens gleden van ze af, je begrijpt het wel... :o ), maar ja... voor hen moet het net zo pijnlijk zijn te bedenken dat ik seks heb, als het voor mij is om te bedenken dat zij seks hebben. Mijn opa en oma hebben vast ook nog wel seks, kan me niets schelen, fijn voor hen, zolang ik er maar niet bij hoef te zijn...

Severus 09-11-2002 00:15

Citaat:

emperor crono schreef:
Treffend gezegd, Empreror Crono. (y) Ik ben het helemaal met je eens. :)

Ripper

Kirk22 09-11-2002 00:16

ik denk dat ik er morgen geen zin meer in heb, dus neuk ik vandaag zoveel als ik kan :)

spacegirl 09-11-2002 10:29

Citaat:

somebody special schreef:
Hier klopt iets niet helemaal. Ik bén dus 18 en mijn vriend is 46. Denk ervan wat je wilt, ik weet wat ik voel. En jah, wij hebben zéér regelmatig (lees: om de dag) sex!
hij had t toch over mooie blonde dames? jij hebt ook weleens een blonde gloed, dus t is een compliment, leer de dingen eens positief te draaien joh :p ;)

faan 09-11-2002 12:09

K'had eerst bij Man Bijt Hond een oma gezien, die zei dat opaatjes er langer over doen voordat ze klaarkomen..dus dat zij meer partij voor vrouwen waren :p :D

faan 09-11-2002 12:10

Ik vind het helemaal okej..dat ouderen sex hebben :)

Zlatan tha man 09-11-2002 15:02

Citaat:

iedereen heeft sex
was laast op hart van nederland
ook zou iedereen het nog welen alleen het kan niet meer altijd
dat is het grooteste probleem..

en dat oude rimpelige wijfen niet geil zijn is bullshit

stel je bent 18?
van je op meisjes van 10?

NEEJ!!
waarom vroeger wel dan?
OMDAT JE DAT VROEGER ZELF WAS

NEEJ

Volgens mij zijn meisjes van 10 ook niet echt sexueel aantrekkelijk meisjes van 18 daar en tegen wel en ik denk dat menig man van 40+ dat ook vind

shakyguy 10-11-2002 10:22

m'n ma 50+) doet het nog regelmatig met d'r vriend. Gelukkig wel met de deur dicht, alleen de muur tussen de slaapkamers is zo te horen niet dik genoeg :(

dark spirit 11-11-2002 16:10

die ouden van dagen zijn nog dezelfde sexbeesten die ze waren toen ze 18 waren. Ik wil het ook niet weten, maar het is echt zo.
Stel je eens voor: 2 luidruchtig sexende 80-jarigen...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUUUUUUUWW!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.