![]() |
Sex met twee vrouwen
Hoe staan jullie hier tegen over ?
|
lijkt me wel wat :D
|
ik denk dat als er een jongen is die dit niets lijkt, dat het en homo is
deze vraag gaat dan ook alleen voor de dames op :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Seks met twee vrouwen?
Ik heb een vriendin. Kan ik niet maken. Of zij moet er een vriendin van haar bij willen. :s |
Citaat:
gewoon om is te proberen... maar verder heb ik aan mijn lieve vriendin genoeg dus voor 1x leuk maar meer zou het zeker niet worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe denken de dames heir eigenlijk over? |
Bahbah!!
Nee doe dan maar twee jongens :D |
Citaat:
bi of hetero jongens :p :p |
De ene bi de andere hetero?? Krijg je zo'n cirkeltje: die hetero jongen geeft mij aandacht, ik geef die bi-jongen aandacht en die bi-jongen geeft die hetero jongen aandacht ;)
|
Citaat:
|
Nee twee jongens die sexhebben is nie leuk, das echt RANZIG!!
|
Citaat:
je stelt het eerst zelf voor en nu kraak je het weer af :rolleyes: :confused: |
Citaat:
|
*evil*
|
Citaat:
DP :D |
Ik zou zelf wel sex met 2 vrouwen willen, en ik zou het mijn vriend ook gunnen. Ik sta gewoon voor veel dingen open.
|
Citaat:
|
ik met nog een andere vrouw en een man erbij??? mwah misschien wel...ooit...wie weet en nee ik ben geen bi
|
Citaat:
Deep Purple Dreadlock Pussy Dou... Pene... |
Citaat:
doubble penetration :D |
Aan Vampiria heb je nog eens iets :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Heb 't al gedaan, was leuk.
Ik trek blijkbaar meiden aan die twijfelen aan hun geaardheid, en ermee willen experimenteren. Niet vroeg in een relatie aan te raden (zonder ervaring althans), denk er goed over na, maak afspraken en zie wat de do & don't s zijn... ('t was (y) (y) :D :D :D ) |
geinig.. heb mezelf beloofd dit ooit nog es te doen... alleen ben ik dan wel heel kieskeurig wat de dame betreft :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze t allebei willen boeit t toch nie? Als t nou een broer en een zus waren geweest, en er was echt sprake van sex, dan werd t een ander verhaal. Maar twee vrouwen hebben toch nie echt lichamelijk contact op de wijze van neuken?? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Trio waarbij 2 mensen weigeren aan elkaar te zitten/überhaupt niet naar elkaar willen kijken is lame, IMO.
|
Hmm, ik niet met 2 vrouwen denk ik. Eerst maar eens 1. En mijn vriendje sex met 2 vrouwen vind ik wel okay zoalng ik er maar 1 van ben. En ik toestemming geef en het meisje ook aantrekkelijk vind en andersom.
|
Ja ik denk dat het er ooit nog wel van zal komen, lijkt me wel grappig...Maar veel geiler vind ik het idee van het met 2 mannen te doen :p :p
|
Mijn vriend wil erg graag een triotje (hij, ik en een ander meisje) maar ik twijfel erg. Het lijkt me geweldig om een triotje te doen, en dan ook sexuele handelingen verrichten met het meisje maar ik ben nogal een jaloers type denk ik. Ben bang dat ik het niet kan verdragen mijn vriend sex met anderen te zien hebben. Ik hou namelijk erg veel van hem en ben erg bang dat het niet goed voor onze relatie zal zijn...
tips? |
Sja, ik word er niet echt bijzonder opgewonden van, althans, niet méér opgewonden dan wanneer ik het met één meisje doe. Ik zie bijvoorbeeld ook nooit zo in wat er geil aan is, twee vrouwen het met elkaar te zien doen of met elkaar zien zoenen. Twee lieve meisjes die met elkaar zoenen zoals in die clip van TATU kan ik dan nog wel waarderen, omdat het een beetje 'lievige' uitstraling heeft. Maar gewoon een doodordinair trio, nee.
|
sex met 2 vrouwen is een aanrader,
'liefde bedrijven' met 2 vrouwen lijkt me een ander verhaal. |
Ten eerste is dit gericht aan al deze mongolen die hier graag een trio willen;
- zijn jullie wel goed bij jullie hoofd ofzo? 17 jaar en al in voor een trio.. okay de jeugd wordt steeds vroeger volwassen, maar op je 17 :-S ! - vrouwen moet je respecteren en niet zien als een 'sexobject', de mensen die hier reageren zijn blijkbaar sexueel gefrustreerd. - Mocht je bereid zijn om een trio te doen, dan lijkt mij het geval dat je het puur voor je vriend doet en niet voor jezelf. DENK NA !! MET EEN VROUW ERBIJ !! Mmmm waar zijn nou de vrouwen die nog hun verstand op een rijtje hebben (*ZUCHT*) Voor Spunky: Doe je het nou voor jezelf of voor je vriend? Hij heeft een beetje last van z'n hormonen en als hij nou een trio wilt.. dan lijkt mij dat hij niet voor de volle 100% voor je kiest maar 100% kiest voor de sex. p.s. sex hoort erbij=niet vies, maar misbruikt het niet. Citaat:
|
ik zou het opzich wel doen denk ik en ik heb maar een eis...
dat iedereen elkaar lief mooi en aantrekkelijk vind... ik wil niet de aandacht van twee hetero jongens, die moeten elkaar ook boeiend vinden anders voel ik me nie op mn gemak... met meisjes hetzelfde die moet ik dan ook boeiend vinden en zij mij.. |
Citaat:
xxx |
Neuh, lijkt me niet echt wat, dan kan je toch nooit genoeg aandacht voor elkaar hebben?
|
Citaat:
|
Lijkt me ook wel ok :)
|
waarom ook niet.
|
hmm, nee dank... Ik denk niet dat ik 2 vrouwen tegelijk kan bevredigen, ik heb maar 1 penis en 1 tong...
liever goeie sex met 1, dan een beetje halfbakken aanklungelen met 2 |
lijkt me maar niets, sex is, vind ik, iets intiems tss twee personen die van elkaar houden en ik zou er echt niet nog een derde bij willen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |