Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sex met twee vrouwen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=270282)

Magic_Sam 05-11-2002 18:24

Sex met twee vrouwen

Hoe staan jullie hier tegen over ?

SuperS 05-11-2002 18:53

lijkt me wel wat :D

Big Brother 05-11-2002 19:33

ik denk dat als er een jongen is die dit niets lijkt, dat het en homo is
deze vraag gaat dan ook alleen voor de dames op :D

Evito 05-11-2002 19:52

Citaat:

Big Brother schreef:
ik denk dat als er een jongen is die dit niets lijkt, dat het en homo is
deze vraag gaat dan ook alleen voor de dames op :D

Dat is echt flauwekul. Mensen die geen seks willen buiten een liefdesrelatie kunnen toch nooit seks hebben met meer dan één persoon volgens hun principes. (Tenzij je het over niet-monogame mensen hebt)

Pletterprater 05-11-2002 20:38

Citaat:

Evito schreef:
Dat is echt flauwekul. Mensen die geen seks willen buiten een liefdesrelatie kunnen toch nooit seks hebben met meer dan één persoon volgens hun principes. (Tenzij je het over niet-monogame mensen hebt)
Om maar te zwijgen over de mannen die graag hun volle aandacht schenken aan die ene vrouw waarmee ze het bed delen en niet zouden weten wat ze zouden moeten doen met een tweede vrouw erbij :s... die mannen zullen heus ook wel bestaan, gegarandeerd.

emperor crono 05-11-2002 22:40

Seks met twee vrouwen?

Ik heb een vriendin. Kan ik niet maken.
Of zij moet er een vriendin van haar bij willen. :s

Jouw_Duiveltje 05-11-2002 22:42

Citaat:

emperor crono schreef:
Seks met twee vrouwen?

Ik heb een vriendin. Kan ik niet maken.
Of zij moet er een vriendin van haar bij willen. :s

opzich lijkt het me wel wat met 2 vrouwen..
gewoon om is te proberen...
maar verder heb ik aan mijn lieve vriendin genoeg
dus voor 1x leuk maar meer zou het zeker niet worden..

anonieme_teddybeer 06-11-2002 06:31

Citaat:

SuperS schreef:
lijkt me wel wat :D
maar waarschijnlijk zijn die dames bi en hebben ze meer oog voor elkaar dan voor jou

SuperS 06-11-2002 07:25

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
maar waarschijnlijk zijn die dames bi en hebben ze meer oog voor elkaar dan voor jou
ja, das minder haha

Beyoned 06-11-2002 08:46

Citaat:

SuperS schreef:
ja, das minder haha
daarom zlak altijd 2 hetero dames uitzoekjen hebben ze meer aand8 voor jouw als voor de andere dame ;)

shiver inside 06-11-2002 08:55

Citaat:

Magic_Sam schreef:
Hoe staan jullie hier tegen over ?
Lijkt me (y), maar ik denk niet dat mn vriendin daar blij mee zou zijn... :) Misschien gebeurt t nog wel een keer :)

Beyoned 06-11-2002 08:59

Citaat:

shiver inside schreef:
Lijkt me (y), maar ik denk niet dat mn vriendin daar blij mee zou zijn... :) Misschien gebeurt t nog wel een keer :)
lijkt iedereen wel wat.

hoe denken de dames heir eigenlijk over?

KiMZz 06-11-2002 09:32

Bahbah!!
Nee doe dan maar twee jongens :D

Beyoned 06-11-2002 09:52

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Bahbah!!
Nee doe dan maar twee jongens :D

bi of hetero jongens :p :p

KiMZz 06-11-2002 09:56

De ene bi de andere hetero?? Krijg je zo'n cirkeltje: die hetero jongen geeft mij aandacht, ik geef die bi-jongen aandacht en die bi-jongen geeft die hetero jongen aandacht ;)

Beyoned 06-11-2002 09:57

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
De ene bi de andere hetero?? Krijg je zo'n cirkeltje: die hetero jongen geeft mij aandacht, ik geef die bi-jongen aandacht en die bi-jongen geeft die hetero jongen aandacht ;)
en dat wil jij zien hoe die bi jongen die hetero jongen aand8 geeft?:S

KiMZz 06-11-2002 09:57

Nee twee jongens die sexhebben is nie leuk, das echt RANZIG!!

Beyoned 06-11-2002 09:58

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Nee twee jongens die sexhebben is nie leuk, das echt RANZIG!!

je stelt het eerst zelf voor en nu kraak je het weer af :rolleyes: :confused:

snoopy 06-11-2002 10:23

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
je stelt het eerst zelf voor en nu kraak je het weer af :rolleyes: :confused:
misschien vindt ze het leuk als allebei de jongens haar verwennen! :D

KiMZz 06-11-2002 10:24

*evil*

Beyoned 06-11-2002 10:25

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
*evil*

DP :D

)Vampje( 06-11-2002 10:54

Ik zou zelf wel sex met 2 vrouwen willen, en ik zou het mijn vriend ook gunnen. Ik sta gewoon voor veel dingen open.

Pletterprater 06-11-2002 11:57

Citaat:

Vampiria schreef:
Ik zou zelf wel sex met 2 vrouwen willen, en ik zou het mijn vriend ook gunnen. Ik sta gewoon voor veel dingen open.
Ik zou zeggen, stel het je vriend een keertje voor :s

Hecatomb 06-11-2002 12:39

ik met nog een andere vrouw en een man erbij??? mwah misschien wel...ooit...wie weet en nee ik ben geen bi

a new noise 06-11-2002 12:55

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Wat??

Deep Purple
Dreadlock Pussy

Dou... Pene...

Beyoned 06-11-2002 13:01

Citaat:

a new noise schreef:
Deep Purple
Dreadlock Pussy

Dou... Pene...

doubble penetration :D

Magic_Sam 06-11-2002 14:34

Aan Vampiria heb je nog eens iets :P

)Vampje( 06-11-2002 14:58

Citaat:

Pletterprater schreef:
Ik zou zeggen, stel het je vriend een keertje voor :s
Heb ik al vaker gedaan, volgens mij heb ik er meer behoefte aan dan hij! :D Ach ja, is misschien ook wel positief!

Citaat:

Magic_Sam schreef:
Aan Vampiria heb je nog eens iets :P
(y):)

Boer_kameeL 06-11-2002 16:09

Heb 't al gedaan, was leuk.

Ik trek blijkbaar meiden aan die twijfelen aan hun geaardheid, en ermee willen experimenteren.

Niet vroeg in een relatie aan te raden (zonder ervaring althans), denk er goed over na, maak afspraken en zie wat de do & don't s zijn...

('t was (y) (y) :D :D :D )

Innocent 06-11-2002 17:51

geinig.. heb mezelf beloofd dit ooit nog es te doen... alleen ben ik dan wel heel kieskeurig wat de dame betreft :D

Beyoned 06-11-2002 17:59

Citaat:

Innocent schreef:
geinig.. heb mezelf beloofd dit ooit nog es te doen... alleen ben ik dan wel heel kieskeurig wat de dame betreft :D
kdenk dat belkangrijker is dat je kieskeurig bent om je vriendje als om dat meisje voor die ene keer ;)

HeerVanHasselt 07-11-2002 17:35

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
kdenk dat belkangrijker is dat je kieskeurig bent om je vriendje als om dat meisje voor die ene keer ;)
Kan ze dan geen seks hebben met 2 andere vrouwen?

Pletterprater 07-11-2002 20:31

Citaat:

kingofhill schreef:
hehe tweelingzus is leuker
Hmmm, maar komt er dan niet technisch gezien een deel incest bij kijken en dus zou dit in tegenspraak zijn met de wettelijke voorschriften van ons land. Zusjes zijn immers familie van elkaar en hebben bij een trio lichtelijke vormen dan wel hardere vormen van sexueel contact. Sorry king of hill, een fantasie op illegale handelingen gericht :D

KiMZz 07-11-2002 22:19

Als ze t allebei willen boeit t toch nie? Als t nou een broer en een zus waren geweest, en er was echt sprake van sex, dan werd t een ander verhaal. Maar twee vrouwen hebben toch nie echt lichamelijk contact op de wijze van neuken?? :rolleyes:

Boer_kameeL 08-11-2002 08:54

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Als ze t allebei willen boeit t toch nie? Als t nou een broer en een zus waren geweest, en er was echt sprake van sex, dan werd t een ander verhaal. Maar twee vrouwen hebben toch nie echt lichamelijk contact op de wijze van neuken?? :rolleyes:
Heb je een zus? :D (liefst 2ling)

Faery 08-11-2002 14:18

Trio waarbij 2 mensen weigeren aan elkaar te zitten/überhaupt niet naar elkaar willen kijken is lame, IMO.

Gwen. 08-11-2002 15:00

Hmm, ik niet met 2 vrouwen denk ik. Eerst maar eens 1. En mijn vriendje sex met 2 vrouwen vind ik wel okay zoalng ik er maar 1 van ben. En ik toestemming geef en het meisje ook aantrekkelijk vind en andersom.

~Sjeherazade~ 08-11-2002 15:23

Ja ik denk dat het er ooit nog wel van zal komen, lijkt me wel grappig...Maar veel geiler vind ik het idee van het met 2 mannen te doen :p :p

spunky 08-11-2002 20:37

Mijn vriend wil erg graag een triotje (hij, ik en een ander meisje) maar ik twijfel erg. Het lijkt me geweldig om een triotje te doen, en dan ook sexuele handelingen verrichten met het meisje maar ik ben nogal een jaloers type denk ik. Ben bang dat ik het niet kan verdragen mijn vriend sex met anderen te zien hebben. Ik hou namelijk erg veel van hem en ben erg bang dat het niet goed voor onze relatie zal zijn...

tips?

nare man 08-11-2002 20:39

Sja, ik word er niet echt bijzonder opgewonden van, althans, niet méér opgewonden dan wanneer ik het met één meisje doe. Ik zie bijvoorbeeld ook nooit zo in wat er geil aan is, twee vrouwen het met elkaar te zien doen of met elkaar zien zoenen. Twee lieve meisjes die met elkaar zoenen zoals in die clip van TATU kan ik dan nog wel waarderen, omdat het een beetje 'lievige' uitstraling heeft. Maar gewoon een doodordinair trio, nee.

Kirk22 09-11-2002 00:04

sex met 2 vrouwen is een aanrader,
'liefde bedrijven' met 2 vrouwen lijkt me een ander verhaal.

Plusmarktboy 09-11-2002 08:19

Ten eerste is dit gericht aan al deze mongolen die hier graag een trio willen;

- zijn jullie wel goed bij jullie hoofd ofzo? 17 jaar en al in voor een trio.. okay de jeugd wordt steeds vroeger volwassen, maar op je 17 :-S !

- vrouwen moet je respecteren en niet zien als een 'sexobject', de mensen die hier reageren zijn blijkbaar sexueel gefrustreerd.

- Mocht je bereid zijn om een trio te doen, dan lijkt mij het geval dat je het puur voor je vriend doet en niet voor jezelf. DENK NA !! MET EEN VROUW ERBIJ !! Mmmm waar zijn nou de vrouwen die nog hun verstand op een rijtje hebben (*ZUCHT*)

Voor Spunky:

Doe je het nou voor jezelf of voor je vriend? Hij heeft een beetje last van z'n hormonen en als hij nou een trio wilt.. dan lijkt mij dat hij niet voor de volle 100% voor je kiest maar 100% kiest voor de sex.

p.s. sex hoort erbij=niet vies, maar misbruikt het niet.

Citaat:

spunky schreef:
Mijn vriend wil erg graag een triotje (hij, ik en een ander meisje) maar ik twijfel erg. Het lijkt me geweldig om een triotje te doen, en dan ook sexuele handelingen verrichten met het meisje maar ik ben nogal een jaloers type denk ik. Ben bang dat ik het niet kan verdragen mijn vriend sex met anderen te zien hebben. Ik hou namelijk erg veel van hem en ben erg bang dat het niet goed voor onze relatie zal zijn...

tips?

Roxy 09-11-2002 14:53

ik zou het opzich wel doen denk ik en ik heb maar een eis...
dat iedereen elkaar lief mooi en aantrekkelijk vind... ik wil niet de aandacht van twee hetero jongens, die moeten elkaar ook boeiend vinden anders voel ik me nie op mn gemak... met meisjes hetzelfde die moet ik dan ook boeiend vinden en zij mij..

*blue angel* 09-11-2002 15:36

Citaat:

Plusmarktboy schreef:
Mmmm waar zijn nou de vrouwen die nog hun verstand op een rijtje hebben (*ZUCHT*)

*steekt hand op*

xxx

Martin 09-11-2002 18:05

Neuh, lijkt me niet echt wat, dan kan je toch nooit genoeg aandacht voor elkaar hebben?

girlmetwijdebroeken 09-11-2002 18:06

Citaat:

*blue angel* schreef:
*steekt hand op*

xxx

*ook*

*Fallen_Tear* 09-11-2002 18:14

Lijkt me ook wel ok :)

jnieuwelaar 09-11-2002 18:57

waarom ook niet.

Destrøyer 09-11-2002 19:07

hmm, nee dank... Ik denk niet dat ik 2 vrouwen tegelijk kan bevredigen, ik heb maar 1 penis en 1 tong...

liever goeie sex met 1, dan een beetje halfbakken aanklungelen met 2

Tsoenami 09-11-2002 19:11

lijkt me maar niets, sex is, vind ik, iets intiems tss twee personen die van elkaar houden en ik zou er echt niet nog een derde bij willen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.