![]() |
wachtwoord op bestandsmap
ik zat gisteravond eens te denken en kan je eigenlijk ook wachtwoorden op bestandsmappen zetten? zodat je alleen dmv een wachtwoord in de map kan komen? ik hoor het graag
|
Precies dezelfde vraag heb ik ook al eens gepost.
Schijnt dus niet te kunnen. Alleen een partitie op je hdd op een andere manier formatteren kan... Of de bestanden zippen, en op het zipbestand een wachtwoord zetten. |
op download.com zijn er maybe wel wat proggiejs
|
op windows 95 kon dat wel geloof ik hoor
toen had ik een snelkoppeling op bureaublad naar een onzichtbare map, en die kon je alleen maar in met dat wachtwoord, of je moest de map zichtbaar maken en via verkenner etc. |
Citaat:
en btw als je met winrar zipt kun je gewoon als map laten zitten in een rar bestandje MET wachtwoord :D veel succes en om je icoontjes te veranderen heb je vele progjes ga op zoek zou ik zeggen (y) |
Alweer zo'n viespeuk :p
|
Citaat:
:o :p |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan cker wel heb ik ook al zovaak gebrukkt
download.com en zoek dan op password on a dir of passwor protected etc je vind er GENOEG |
Citaat:
[case closed :D] |
Citaat:
maar mag toch wel fotows van mn digitale camera voor mezelf houden :P ik heb geen in dat straks me kleine broertje op de computer zit en zegt ja kijk dit is mark zn vriendin en dat ook en dat ook * denkt bij zichzelf ik hoor er eigenlijk helemaal niet op in te gaan maarjah ;) :D * maarja ga ff kijken op die sites enzo en bedankt |
chmod 700 p0rn
en broertje lief kan er al niet meer bij :P tenzij hij je bak root ofcourse :P :) dan toch maar encrypten? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |