![]() |
beetje vaag.. wat kan dit zijn?
Hoi.
Ik was 6 dagen geleden ongesteld geworden, en toen ben ik begonnen met de pil te slikken. De afgelopen twee dagen was ik nog een klein beetje ongesteld maar was het een beetje een bruinig spul :confused: Toen had ik vandaag gevreën, en toen ging ik naar de wc, en toen was dr opeens weer veel rood bloed. Echt veel niet... maar wel redelijk wat. Meer als de afgelopen twee dagen. Is er iets gescheurd, is het gewoon menstuatie, of is dr iets mis...? Help :( |
Was het je eerste keer? Dan is waarschijnlijk je maagdenvlies gescheurd, iets wat niet abnormaal is ofzo:)
|
neej niet eerste keer... maar ik was niet nat genoeg ofzo denk ik. Het is alweer over. Dee ook beetje pijn...
Nog een vraagje. Na hoelang is de pil eigenlijk veilig? Want in mijn bijsluiter staat nix daarover. Alleen dat als je hem later (voor het eerst) inneemt dan de eerste dag van je menstruatie, dat je DAN een extra voorbehoedsmiddel moet gebruiken. Ik ben optijd begonnen, kan ik ervan uit gaan dat hij meteen ging werken, en dat ik meteen veilig ben? |
de ene dokter zegt 1 week, de andere 2, het is gewoon het verstandigste om een maand te wachtren...
|
Bij mij staat in de bijsluiter dat als je hem meteen op de 1e dag van je menstruatie gaat slikken, dat hij dan (ongeacht of je voor het eerst de pil gaat slikken) meteen veilig is en als je later dan de eerste dag ermee begint, dat hij dan na 7 dagen slikken veilig is en dat zei mijn huisarts ook...en ik hoop heel erg datie gelijk had :o Maar waarom zouden ze iets in de bijsluiter zetten dat niet waar is :confused:
|
staat bij mij ook... alleen k vroeg net vandaag aan de dokter vanaf wanneer, en toen zei zij weer dat dat na 10 dagen is :confused: BEetje erg tegenstrijdig..
Missy, welke pil slik jij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
na 1/2 dagen kan de pil toch niet veilig zijn?? mijn dokter zei 1 cyclus..
|
Citaat:
En ik slikte hem toen nog maar 10 dagen, was wel ff bang door dat ze hier zeiden dat dat misschien te kort was, maar gelukkig niet ;) |
welleuh... het is soms dat als je sex hebt gehad niet veel nadat je je regels hebt gehad, je soms terug bloedverlies krijgt. dit is heel normaal hoor, dus maak je niet ongerust... het zijn waarschijnlijk nog 'resten' of mss, omdat je niet nat genoeg was, een beetje opengeschuurd vanbinnen
|
Citaat:
En on-topic: er zijn heel wat verschillende merken, die allemaal een andere inwerkingsperiode hebben. Dat is met alle medicijnen ook zo: snelwerkend, langzaamwerkend. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |