![]() |
mutsje
hele stomme vraag, maar waar koop je zo'n gebree-en mutsje wat je niet omslaat, en waar de steek heel dik is (of hoe dat ook heet) dat je er een beetje doorheen kan kijken. craig david draagt ze ook welles en justin timberlake ook in die laatste van 'm.
ik heb al een beetje rond gelopen in a'dam, maar ik kon niet echt iets moois vinden. bedankt |
Surf es wat rond op...snowboard webpagina's in die scene is dat ook heel in...Neckerman ofzo mss :s
Greetz |
|
Citaat:
|
Dat heet een "Beanie".
|
waterlooplein was een kraampje, met heleboel verschillende, vlakbij dat grote dinges waar ze die glimmende gordijnen en stoffen kopen.
|
Citaat:
|
Ik heb heeele leuke van dat soort Billabongmutsjes gezien, gifgroen met zwart, geweldig! Kijk verder ook ff bij de H&M, daar hebben ze ze ook wel waarschijnlijk.
|
aaahhhhh gaat iedereen daar deze winter ook weer mee lopen
leuk :mad: Rat |
Citaat:
|
op de albert kuyp of waterloplein
|
Citaat:
ik weet nog wel dat jij paar maanden gelden vroeg waar je zo'n mutsje kocht ;) |
Citaat:
nee dat was iets heel anders...ik zocht zo een gehaakt dun mutsje tot boven je oren dit is meer echt een muts, ook veel dikker tot net over je oren tenminste als ze die bedoelen uit die clip van JTimberlake Rat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |