![]() |
Kiss - wat een foute band :)
best grappig heel af en toe die foute bands...
iemand nog suggesties http://www.retecool.com/kissie-en-adriaan.jpg |
hehehe :D
|
[nutteloos]ghehe :) ik heb laatst een keer de lp kiss - unmasked gekocht, omdat ik dat hoesje wel grappig vond. [/nutteloos] ik weet niet precies hoe je die suggesties bedoelt (foute bands/nummers van kiss), maa foute bands weet ik zogauw niet, en de lp heb ik nooit geluisterd dus ik heb geen aanraders ofzo.
|
Haha, dan moet je je eens in GWAR verdiepen.
|
o gwar is zo ranzig...
|
Kiss is geil. :p ;)
|
Kiss = de ultieme foutheid. Daarom is het cool :) :cool:
|
Ik heb 1 orginele CD van Kiss. Ik kende 2 nummers van ze en die waren leuk. Die ene bekende en die ene met die clip waarin alles kapot gaat. Telefoon enzo.
1 van de 2 stond op die CD "Dynasty". Dat is ook gelijk 't enige leuke liedje op die CD.. Oke, hoe heet dat liedje met die clip waarin alles kapot gaat. In iedergeval een telefoon. Mijn geheugen is niet zo goed.. |
kvind dat Manowar ook zeker ff genoemd mag worden (n)
|
Citaat:
|
niet fokken met Kiss! ;)
I was made for loving you heerscht :D |
Citaat:
|
ik fok met niemand :)
en zeker niet met kiss of bassie en adriaan |
als iemand ff voor mij wat plaatjes kan uploaden, dan heb ik ook nog wat van bassie en adriaan...
|
bassie en adriaan zijn wel hip geloof ik..
ik vind rachel stamp wel gaaf.. (y) mannen met vrouwenkleren en make-up :geilheid: |
Citaat:
|
Kiss is best goed hoor. Strutter blijft 'n cool nummer.
|
kiss rules
|
Citaat:
idioten |
pardon
manowar heerscht stelletje idioten |
Citaat:
|
manowar is echt slecht, ookal is het een beetje de voorloper van de powermetal, boeie, ze zijn slecht
ookal staan ze voor ULTIEME HEAVY METAL (vinden ze zelf...) boeie ze zijn slecht |
Citaat:
|
mag ik jullie erop wijzen dat muziek nog steeds een subjectief iets is en dat er geen betere of slechtere bands bestaan, omdat iedereen daar een ander oordeel over heeft.
Zo weer genoeg gezeikt voor vandaag :D |
Citaat:
FOOL! muziek al eens geluisterd? |
mennowar
|
Manowar is verschrikkelijke muziek. Ik had verwacht dat ik het leuk zou vinden, maar dat is dus niet.
|
Citaat:
|
Wat een up! (y)
|
subtiel (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |