![]() |
Hellup!! zwangerschaptest
Kan je een zwangerschapstest doen terwijl je aan de pil bent (dus niet in je stopweek??))
ik slik de pil namelijk altijd door, en nu heb ik het gevoel dat het een keer fout is gegaan.... kan ik nu wel die test doen?? Of moet ik eerst wachten totdat ik ongesteld moet worden? |
ff wachten tot na de stopweek. je kan het wel doen onder het slikken van de pil, maar je moet sowieso altijd ff wachten tot je de eerste keer weer ongesteld bent geweest (of niet).
sterkte! |
het probleem is alleen dat mijn strip nog twee weken duurt... http://forum.scholieren.com/frown.gif
Bovendien ben ik vorige week nog ongesteld geweest, en vlak daarna wel met mn vriend naar bed geweest, wel met comdoom, dus volgens mij is het practisch onmogelijk. Maar ik heb toch een "gevoel" |
hmmmm... lijkt me wel heeeeel sterk dat je dan zwanger bent...
|
't klinkt meer alsof je jezelf ongerust maakt voor niets.. heeft iedereen wel een keer..
Maar je kan die test idd pas doen op of na de eeste dag dat je ongesteld zou moet worden. |
Hallo,
Ik denk dat ik je kan geruststellen, want je ovuleert pas de 14e dag na je menstruatie. dus drie dagen rond die dag kan je zwanger raken. en aangezien jij het vlak na je menstruatie hebt gedaan zal er wel niets aan de hand zijn xxx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |