![]() |
Internetdate, doe jij daaraan?
hallo mensen,
ik ben bezig met een onderzoekjes... voor mijn opleiding en mijn vraag aan jullie is, wat is jou perfecte internetdate/afspraak? En welke stad? En waarom juist daar? vertel me alles wat je kwijt wilt. Deze info, wordt niet openbaar gemaakt, alleen als bron gebruikt voor een project waarmee ik begonnen ben. help mij! aquafemme (y) |
Citaat:
|
haaaaayyyyy
ik doe er niet aan want het mog niet van mijn ouders. die leuke jongen van 14 kan in het echt wel 67 zijn mazzl kisssssssss ;) |
Citaat:
Dat weet ik ook wel simpele, maar dat je niet moet denken dat ik het overal neer ga zetten ofzo. Dat het in de krant komt etc.. *zucht* :rolleyes: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
En ******** lijkt me een leuke jongen !! :) :cool:
|
Citaat:
Doen, ********! ;) |
mijn perfecte i-net date?
de laatste die ik had :D was in a'dam, beetje ijsje eten, beetje drinken, beetje fozen in 't vondelpark ;) en nu alweer 4 maandjes samen!! :D |
Heey sorry dat ik zomaar ff wat neerzet maarja ik weet ook niet waar ik me voor moet stellen ofzo :) maarre ik las vaak mee op het eindexamenforum en schreef daar ook wel eens wat..
Daarna ben ik eigenlijk overal beetje gaan lezen en ik wil nu eigenlijk ook wel beetje meepraten als jullie het niet erg vinden :) XXX Denise |
mijn laatste en allerperfectste "internetdate" (vriend van een vriend, chatte ik mee) was in een café hier in de buurt; pintjes drinken, sigaretjes roken, hééééééél gezellig zitten lullen en stiekem verliefd worden...
ondertussen zijn we 18 maandjes samen :p :D xxx |
owkeej en nou serieus.
ik heb ooit twee keer een internetdate gehad, de tweede staat hierboven beschreven. de eerste was een ramp. was iemand die ook in mol woont, en die ik had leren kennen op de chat. paar mailtjes mee gestuurd nadien, en de week erna afgesproken in een taverne waar we dan ook iets dronken. hij was één jaar ouder dan ik, ik was geloof ik veertien of vijftien. en MENSENLIEF was dàt effe sàààààài! hij had niks te vertellen en was vreselijk verlegen... ik zat honderduit te praten en te lullen, lekker enthousiast en spontaan enzo. hij moet nogal ne schrik gepakt hebben :eek: sindsdien nooit meer iets van die jongen gehoord (pieter heette hij). af en toe kom ik hem tegen op een fuif, en dan schamen we ons beiden dood en kijken we gauw weg :D xxx |
Nope ik doe daar niet aan.
|
nooit gedaan, zal het ook niet doen denk, waarom? geen idee.
|
Ik heb 2x een date via Internet gehad, beiden wonen in het buitenland.
De eerste bleek naderhand een beetje tegen te vallen, de andere is nu bijna een maand mijn vriendin :) Ze is zo lief, zelfs nog leuker dan in haar mails of via de telefoon :D |
Citaat:
Leuke foto's heb je op je Cu2 btw, alleen het Skihut-gedeelte beangstigt me :p *vindt Skihut meestals te druk en vlucht voor Breezers* :o |
Skihut muziek rulez :) :P
|
Min of meer. Waar, op school.
|
Heb dat 1 keer gedaan. We zijn toen gewoon de stad in gegaan. Hebben gewinkeld en ergens wat gegeten. Was heel gezellig, maar we zijn nooit meer geworden als goeie vrienden. Wou ik niet en geen idee of hij het wel wou ofzo. Denk het niet. Maar of dit nou de ideale date was? :D
|
Nou echte internet date's heb ik nu 2x gedaan. Dat we van te voren al verliefd waren zeg maar. Maar verder meet ik wel vaak mensen. Samen met een vriendin.
Ik vond het tot nu toe allemaal super en mijn vriend ken ik ook van internet. Ben nu bijna 2 maand met hem samen en dat gaat ook nog wel evenduren :) |
Citaat:
|
Yep, ik doe daaraan, tot nu toe, altijd leuk geweest
|
Haha dat word dus geen internet-date ******** :)
|
Citaat:
daar is pas die muziek *ik die daar iedere vrijdag komt* :p |
Sinds ik ontdekt heb dat vrouwen het kwaat is op deze wereld doe ik daar niet meer aan...... ;)
|
Hukkie schreef: [edit]
[B]TENZIJ... je op het forum een leuke FTD (nu IEMOW-KOR) tegen het beeldscherm loopt... :)[/edit] ;) ja ik heb wel 1 i-net date (wat een woord) gehad. gewoon naar mijn stad, naar de film, parkje ofzo, beetje rondlopen in de stad.. gewoon een beetje elkaar leren kennen en kijkenof het klikt. je kan een eerste (i-net)date toch nooit plannen,loopt zoals het loopt. gelukkig liep het bij ons wel goed en zo zijn we +/- 14 maanden verder. ik weet niet of ik het ooit weer zou doen (als het uit gaat ofzo :S) maar wie weet.. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ja, ik doe eraan, en ja, alleen maar positieve ervaringen mee gehad.
|
Citaat:
Been there, done that.... Zoals ik zei.... vrouwen zijn het kwaad... |
K doe et wel alleen duurde et allemaal niet al te lang :(.
Maar goed kan gebeuren. |
Citaat:
Zo denk ik nou juist over mannen :D |
Citaat:
|
Ja ik doe er aan (momenteel niet)
maar ik zou graag iemand waar ik leuk mee chat meeten. |
ja, 1 x gedaan, gewoon in eigen stad naar bios, gelijk goed uitgepakt, want nu al 1,5 jaar samen verder :D
|
Hoe post je een quote ??
|
Citaat:
bij elk stukje tekst zie je toch daar boven zo'n vakje met quote zeg maar! nou dat gewoon aanklikken en dan heb je het! ja sorry beetje vaag uitgelegd :D hoop dat je het snapt KuzZzZz..... |
Citaat:
|
tnxx crazybitch !!
|
Ik doe het wel eigelijk. Ik vind het altijd wel leuk om te weten wie er achter zo'n chatvenstertje zit.
Ik spreek het liefste in mijn eigen stad af, omdat dat gewoon het makkelijkste is. ;) Ik neem wel altijd een vriendin ofzo mee, je weet natuurlijk toch maar nooit .. :) Maar tot nu toe is het altijd goed gegaan. |
Ik date weleens over internet ja: dan spreken we af via msn dat we iets gaan doen ofzo. Gebeurt elk weekend wel.:):) en dan is afspreekpunt meestal de Bascule in Alkmaar.:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |