Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   James Marsters(Spike) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=271045)

garland 06-11-2002 15:04

James Marsters(Spike)

Spike uit buffy is cool, jullie kennen hem vast wel. Maar hij zingt ook en das nie helemaal cool! de musical aflevering was echt cool, maar dat was niet de enige kleer dat Spike zingt, hij heeft ook een band en optredens, VALS! Ik was vorig jaar obsessed van Spike! maar hij kan toch beter acteren in Buffy(niet te ranzige sex!) dan zingen kan ik je verzekeren!

Carn 06-11-2002 16:03

das fijn om te weten, ik zal er rekening mee houden :D

FireCracker 06-11-2002 16:11

ik vind ddat zo stom... James Marsters speelt al zo'n 5 jaar in buffy en nu issie ineens helemaal hot! begrijp me niet verkeerd... ik gun het m van harte... maar toen ik een paar jaar geleden m leuk vond zat iedereen zovan:"jee.. wat is die gast eng, en lelijk" en nu is opeens iedereen fan van m.. naja.. ik vond de oude spike veel leuker...

en over dat zingen.. hoe kom je dr bij? hij kan hartstikke mooi zinge! je kent zeker Angel niet, van zijn band Ghost of the robot? die moet je maar es d-loaden, prachtig nummer... en hij heeft een prachtige stem.

*ugh* Esther heeft gesproken

Severus 06-11-2002 16:17

Twee redenen waarom dit topic een slotje moet krijgen:

- Jouw commentaar over Spike had je beter kunnen posten in het officiële Buffy topic:

http://www.forum.scholieren.com/show...53#post2721153

- Verder is jouw topic meer een mededeling en slaat het niet echt ergens op.

Ripper

Sookie 06-11-2002 18:12

Citaat:

garland schreef:
Spike uit buffy is cool, jullie kennen hem vast wel. Maar hij zingt ook en das nie helemaal cool! de musical aflevering was echt cool, maar dat was niet de enige kleer dat Spike zingt, hij heeft ook een band en optredens, VALS! Ik was vorig jaar obsessed van Spike! maar hij kan toch beter acteren in Buffy(niet te ranzige sex!) dan zingen kan ik je verzekeren!
Goh, ik vraag me af waarom hij de zanger is van de band Ghost of the Robot... :rolleyes:

Maare, acteren kan hij echt wel! Kijk maar eens bijv. naar "Beneath You", seizoen 7. James verdient een Oscar! :D

Aurora 08-11-2002 10:05

Jah ik vind ook dat ie beter kan zingen dan acteren ja :)

Ben ik trouwenz de enige die die lelijke, debiele ketting die hij tegenwoordig aanheeft van zn nek wil rukken?! Het ziet er niet uit!! Toch vreemd hoe één klein detail heel zn coolheid kan laten verdwijnen..

garland 08-11-2002 13:00

sorry dat ik dit heb geplaatst hoor, maar ik wilde het kwijt en ik wist helemaal niet dat er een speciaal buffy topic was. Het spijt me. Maar ik heb Angel gedownload en die vind ik niet zo vet, ik heb al die dingen van een optreden gedownload en dan vind ik hem niet zo goed, maar ja, ik vind spike trouwens al wel langer leuk hoor! en ik hou al op want ik zal niks meer zeggen

xx Garland

Noínden 09-11-2002 20:25

Ho ho ho ho ho ho ho, kom niet aan mijn James.
Ten eerste: hij kan enorrum goed zingen (idd Angel, maar Dangerous is ook leuk)
Ten tweede: aan het begin van Buffy was Spike echt veeeel leuker dan nu. Nu is het echt zo'n gigantische kwijlebal. 'Oh Buffy, I love you...' Uruglug... Evil Spike was echt om je tanden in te zetten (flauw, ik weet het).

Oh en Ripper? Buffy en Giles? Eeew. Giles en Anya natuurlijk!!

Sookie 09-11-2002 22:00

Citaat:

Nospheratou schreef:

Giles & Anya kick ass!! :D

Severus 09-11-2002 22:03

Citaat:

Nospheratou schreef:
Jij bent overduidelijk een lid van de Eeeuw-crowd. (n)

Giles/Anya? Come on! Denk je nou echt dat een man als Giles de afdankertjes van Xander wil hebben?

Ripper

Sidhe 09-11-2002 22:14

Citaat:

Nospheratou schreef:
Ho ho ho ho ho ho ho, kom niet aan mijn James.
Ten eerste: hij kan enorrum goed zingen (idd Angel, maar Dangerous is ook leuk)
Ten tweede: aan het begin van Buffy was Spike echt veeeel leuker dan nu. Nu is het echt zo'n gigantische kwijlebal. 'Oh Buffy, I love you...' Uruglug... Evil Spike was echt om je tanden in te zetten (flauw, ik weet het)

Agree! Evil Spike rocks, en William ook (y) . Maar, hoe jammer ik het ook vind dat een Spike-topic een slotje moet krijgen, lijkt me dat wel het slimste aangezien er al een heel topic aan Buffy gewijd is. Zie de link van Ripper :)

stroopwafel 10-11-2002 12:16

Citaat:

Inge13 schreef:
Agree! Evil Spike rocks, en William ook (y) . Maar, hoe jammer ik het ook vind dat een Spike-topic een slotje moet krijgen, lijkt me dat wel het slimste aangezien er al een heel topic aan Buffy gewijd is. Zie de link van Ripper :)

Freyja 10-11-2002 13:12

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
ik vind ddat zo stom... James Marsters speelt al zo'n 5 jaar in buffy en nu issie ineens helemaal hot! begrijp me niet verkeerd... ik gun het m van harte... maar toen ik een paar jaar geleden m leuk vond zat iedereen zovan:"jee.. wat is die gast eng, en lelijk" en nu is opeens iedereen fan van m.. naja.. ik vond de oude spike veel leuker...

en over dat zingen.. hoe kom je dr bij? hij kan hartstikke mooi zinge! je kent zeker Angel niet, van zijn band Ghost of the robot? die moet je maar es d-loaden, prachtig nummer... en hij heeft een prachtige stem.

*ugh* Esther heeft gesproken

:D:D

Ik vond Spike toen wel leuk, maar niet erg lekker (duh want toen was Angel er nog en daar was ik toen obsessed van :p). Pas later begon ik zijn eh... goede kwaliteiten in te zien. Rond de tijd dat ik hem halfnaakt daar rond zag lopen. XP

En hij heeft zeker geen prachtige stem... hij heeft gewoon geen zangstem, hoe graag hij ook zou willen.

Noínden 10-11-2002 18:11

Citaat:

Ripper schreef:
Jij bent overduidelijk een lid van de Eeeuw-crowd. (n)

Giles/Anya? Come on! Denk je nou echt dat een man als Giles de afdankertjes van Xander wil hebben?

Ripper

Wat is een Eeeuw-crowd? Heb ik iets gemist? JIJ in ieder geval Tabula Rasa! Giles en Anya horen gewoon bij elkaar!! Alles was (op dat ene ruzietje na) gewoon perfect! Ik houd van die twee (en niet alleen samen. Giles mag dan een beetje oud zijn, hij mag er nog steeds wezen :D (y) !)!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.