Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   zo'n "knuffel tas" (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=271067)

kandyrat 06-11-2002 15:17

zo'n "knuffel tas"

Van die schattige knuffels die je op je rug kan dragen en die ook als tas kunnen dienen.. :)

Wat vinden jullie nou van die tassen? Volgens mij is het misschien een beetje kinderachtig ofzo als ik ermee ga lopen LOL maar ik vind ze eigenlijk wel grappig. :)

Ik heb hier en daar (omgeving Zoetermeer en Den Haag) al wat (speelgoed-)winkels afgezocht, maar de meesten hebben ze niet, of zijn naar mijn mening te duur, of gewoon niet leuk. (ik zoek eentje in troetelbeertjes/poppels-stijl, maar tegenwoordig zie je ze -misschien wel logisch..- alleen maar in vorm van zo'n "the Tweenies" beest ofzo..)

En: weet iemand waar ik die kan vinden ergens? [liefst een beest uit een 'tekenfilm van vroeger'.. :o ..] (plaats/adres/website oid..) Bvd. :)

kaleidoscope 06-11-2002 15:22

Ik had een mighty mouse en een tigger,heb ze allebei weggeven aan een vriendinnetje.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet mooi en zeer onpraktisch want er past over het algemeen niks in.
Zo'n tas kan je btw ook zelf maken :) Knuffel uithollen(:|) bandjes aanmaken etc. :)

kandyrat 06-11-2002 15:27

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik had een mighty mouse en een tigger,heb ze allebei weggeven aan een vriendinnetje.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet mooi en zeer onpraktisch want er past over het algemeen niks in.
Zo'n tas kan je btw ook zelf maken :) Knuffel uithollen(:|) bandjes aanmaken etc. :)

Mmm ja das waar.. creatief met knuffels! :D .. als ik echt niks kan vinden, en ik tijd en zin heb, dan hol ik wel zo'n beest uit denk ik.. :o ..

:)

boardbabe 06-11-2002 15:28

Ik vind zowieso dierentassen (y)

Ik heb een knuffeltas van een koe en een varken
en ik heb een giraffentas, een monstertas en en tas met tijgetje erop vastgeketend

'Gewone'knuffeltassen zijn er genoeg, ik heb er laatst nog 1 op het waterlooplein gekocht. Knuffeltassen uit een tekenfilm van vroeger kan ik je niet aan helpen.

Diana's~Acolyte 06-11-2002 15:43

ik vind ze meestal niet zo heel erg leuk maar ik heb laatst een rode hondje handtasje met roze stipjes gevonden. en die is zooo schattig

mystic girl 06-11-2002 19:01

ligt aan de tas, klein, groot. het feit dat ze best kinderachtig zijn maakt het wel leuk, n vriendin van me heeft er een en die staat haar zo schattig (y)

AtHell 06-11-2002 19:16

..en dan kom je na het enthousiast opensnijden van je kermit erachter dat je helemaal geen spullen in huis hebt om tassen van te maken sja toch naar :|

nouja laten we het zelf maken van dingen maar gewoon afschaffen :p :D

Horror Kitty 06-11-2002 19:25

Ik had een digimon :o op vakantie gekocht voor 3 euro..
Eigenlijk gebruikte ik em niet.. heb em 1x meegenomen naar een feestje en toen was tie doorweekt door bier :p

bertbart 06-11-2002 19:29

ik heb die tasjes zo nuttelos gevonden...

tot dat ik een tasje van hello kitty tegen kwam. Die was echt zo poezelig en lief. Het was zeg maar het hoofdje en daar zaten allemaal glittertjes op en het ding had een rose strikje en er zat een rose parel-ketting aan vast als handvat. Maar wees gerust ik heb hem niet zelf gekocht, maar voor de verjaardag van een vriendin:)

Jules 06-11-2002 19:43

Ik heb Animal (van de muppets, ja) op mn tas vasgespeld .. zo'n uitgeholde knuffel lijkt me heel irritant in de herfst/winter, dan wordtie toch helemaal nat? (spons-effect) .. nee ba!

Maar ik vind ze wel leuk btw :)

Roxy 06-11-2002 21:58

die vink wel kjoet... maar oude tekenfilms week ook nie of die er zijn... tis vooral looney tunes en sesamstraat enzow... kheb zelf een zown tas, hijs alleen nie van knuffelspul maar gladder spul... maar hij is wel gevuld dus een echt kussentje om tegen aan te hangen als je lang in de trein zit... er past wel veel in en gebruik um ook erg veel.. precies als je nie zo heel veel mee moet dat het te lomp is om een eastpak achtige rugzak te pakken maar ook geen klein iets... mijn tas is trouwens het hoofd van marvin de martian van looney tunes... idee is trouwens van everlong gejat..

Mortischa 06-11-2002 22:37

ik heb Bert en ik ben nog altijd op zoek naar Shaun het schaapje van Wallace & Gromit :( (Joooost???? :D )

Anne 07-11-2002 11:06

Ik heb Elmo :) maar er past niets in! :( Maar ze zijn wel leuk!

Secreet 07-11-2002 13:04

ik heb een koe tasje gehaald in de expo in zoetermeer dus weet je gelijk waar je moet kijken :)

Alex 07-11-2002 13:35

Citaat:

Anneee schreef:
Ik heb Elmo :) maar er past niets in! :( Maar ze zijn wel leuk!
Elmo rules :) ik heb een tickle-me-elmo :) maar die tassen zijn inderdaad erg leuk: voorl tigger/teigetje en elmo :)

Ilsje 07-11-2002 13:39

Staat mij totaal niet geloof ik :D En weet verder dus ook geen adresjes met leuke/goedkope knuffeltassen :)

Ilsch 07-11-2002 14:24

k vind wel grappig... :D zo'n kermit de kikker op je rug of zo..
er bestaan toch ook van die knuffels waar je je pyjama in kan doen? daar kun je ook bandjes aan maken dan.. eerst had je die bij blokker dacht ik...

boardbabe 07-11-2002 14:50

Citaat:

Sleeping Beauty schreef:
k vind wel grappig... :D zo'n kermit de kikker op je rug of zo..
er bestaan toch ook van die knuffels waar je je pyjama in kan doen? daar kun je ook bandjes aan maken dan.. eerst had je die bij blokker dacht ik...

pyjamazak (y) trekpleister deze week

Scarlett 07-11-2002 15:12

Citaat:

bertbart schreef:
ik heb die tasjes zo nuttelos gevonden...

tot dat ik een tasje van hello kitty tegen kwam. Die was echt zo poezelig en lief. Het was zeg maar het hoofdje en daar zaten allemaal glittertjes op en het ding had een rose strikje en er zat een rose parel-ketting aan vast als handvat. Maar wees gerust ik heb hem niet zelf gekocht, maar voor de verjaardag van een vriendin:)

Volgens mij had ik die ook. :) (Ja, had, ik verlies nogal veel :/)

Triloxigen 07-11-2002 15:38

Bij De Coolcat hebben ze vast wel van die tasjes met tijgervelletjes :D
[maar die wil je niet neem ik aan :D]

bertbart 07-11-2002 16:22

Citaat:

Jewel schreef:
Volgens mij had ik die ook. :) (Ja, had, ik verlies nogal veel :/)
:( jammer joh...
hij was schattig hè?

~Sjeherazade~ 07-11-2002 16:32

heb ooit nog zo'n kikker-tas gehad...vind ik nu redelijk stom...

Leonoor 07-11-2002 19:15

Ik had een Pandabeer (tegelijk met twee vriendinnen). En de kop van Pluto. ;) Met die laatste heb ik tot nog toe alleen in Euro Disney durven lopen. :D

Quiana 07-11-2002 19:59

K vind ze wel leuk,
maar loop er niet mee.
Kweenie, btje kinderachtig misn,
past niet bij mn kleding ed.
Heb een Minnie Mouse,
en zo'n koala ding.
Best cute eiglijk.. :)

eXo 07-11-2002 21:28

Citaat:

CemetarySlut schreef:

[beavis & butthead mode]

heh heh heh heh.. je zei: uithollen heh heh heh heh

[/beavis & butthead mode]

:rolleyes: *gets a life*

boardbabe 07-11-2002 21:33

Citaat:

eXo schreef:
[beavis & butthead mode]

:D *moest toch stiekem heel hard gniffelen*
(waarom gniffel ik altijd om dingen die niet grappig zijn :confused: -ook van mezelf :o )

Gwen. 07-11-2002 22:50

Ik vind ze heel erg kinderachtig.

Mortischa 07-11-2002 23:23

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik vind ze heel erg kinderachtig.

beep dat valt onder de definites stinkalto's :o ;)

G-Lo 07-11-2002 23:54

Citaat:

eXo schreef:
[beavis & butthead mode]

Maak niet van die ongelooflijk flauwe opmerkingen wil je :/

Ik kom niet meer bij :D (y)

Krugdinho 08-11-2002 06:30

Citaat:

benchMarc schreef:
HALLO!!!! Hoe oud zijn jullie nou? 15-18.... Is dat niet een BEETJE te kinderachtig voor die leeftijd? Ik dacht dat vrouwen geestelijk eerder volwassen waren dan mannen? *kuch ende proest enzo*. Dit bewijst maar weer eens het tegendeel :/

Ook van die mensen met zo'n agenda helemaal in het stof en weet ik 't zijn sad bezig :/

dat is zo hokjesgericht :)

Volwassenheid is juist een blik dat je je niet langer zo laat beinvloeden als dat je als kind deed...nou mijn nichtje van 9 schaamt zich om met zo'n tas te lopen, om uitgelachen te worden. Ik niet en dat is juist een blijk van volwassenheid, hoe het tasje er dan ook uit mag zien.

en sinds wanneer staat er een vaste leeftijd om zo'n dingetje te dragen?

Mag je met je 20e niet langer met een knuffel slapen? Hoor je pas vanaf 60+ met een wandelstok te mogen lopen?

Krugdinho 08-11-2002 06:30

Citaat:

Zaagmanz schreef:
dat is zo hokjesgericht :)

Volwassenheid is juist een blik dat je je niet langer zo laat beinvloeden als dat je als kind deed...nou mijn nichtje van 9 schaamt zich om met zo'n tas te lopen, om uitgelachen te worden. Ik niet en dat is juist een blijk van volwassenheid, hoe het tasje er dan ook uit mag zien.

en sinds wanneer staat er een vaste leeftijd om zo'n dingetje te dragen?

Mag je met je 20e niet langer met een knuffel slapen? Hoor je pas vanaf 60+ met een wandelstok te mogen lopen?

afz Secreet overigens

boardbabe 08-11-2002 14:58

Citaat:

Zaagmanz schreef:
afz Secreet overigens
ik dacht al :p

;)

En ik ben het wel met Secreet eens, geldt voor mij tenminste. Hoeft niets met meelopen te maken te hebben, je kunt ook zo'n tas zien hangen en dan denken: Oh, dat vind ik een leuke tas, kopen!

Pekay 08-11-2002 19:16

Heej ik heb een poppel!! Geen tas hoor, maar gewoon die knuffel!! Eigenlijk is het een namaak poppel, maar dat maakt niet uit ;)

Ik heb wel een Pikachu-tas (y) Maar die neem ik bijna nooit mee omdat ik bang ben dat ie vies wordt

Daaaaaaaaag

Freggol 08-11-2002 19:21

Uhm Rommelmarkt (y)

Leonoor 08-11-2002 19:46

Citaat:

benchMarc schreef:
HALLO!!!! Hoe oud zijn jullie nou? 15-18....
Hoi. Ik ben 21. Ik heb ook niet gezegd dat ik er mee over straat loop. ;)
En nee, ik nam zo'n ding niet omdat de hele school er één had, ik was de eerste nl. :p Heeft dus niks met mee lopen te maken. ;) Lekker makkelijk btw, iedereen over één kam scheren. Wie is er nu niet volwassen? :p

ObOeMa 08-11-2002 19:54

Hihi die knuffeltjes vind ik echt leuk!
Weet je wat ik alleen nog leuker vind dat zijn die vingerpoppetjes! :D :D

ZHAzha 09-11-2002 11:49

Ik werk op een peuterspeelzaal.. en heel veel kids hebben zo'n knuffelrugzak :)

telletubies, kermit, beerjtes, leeuwtjes enz :)!

Secreet 09-11-2002 12:39

Citaat:

benchMarc schreef:
Heeft nix met in hokjes proppen te maken. 1 Iemand begon met zoiets op school en de rest aapt ze na :/ Zelfde als met die agenda's. Imho ben je dan nog lang niet volwassen. Een kenmerk daarvan is dat je niet zo'n meeloper meer bent met die dingen.

Dat iemand van 9 zich schaamt met zoiets aan d'r tas zegt nix over volwassenheid. Dat jij je daar niet voor schaamt is puur iets persoonlijks en heeft niets met volwassenheid te maken. Er zijn immers genoeg volwassen die zich voor een hele hoop dingen schamen, en ze daarom niet doen. Zijn die alllemaal nog pubers :?

Niet, alleen het komt zo infantiel over...

je hebt het over een andere vorm van volwassenheid. jij beschrijft het op een leeftijdsgericht iets, ik zie het als een persoonlijk iets. Wanneer een volwassene zich ergens voor schaamt betekent dat niet dat hij puber is, maar wel dat hij er geen volwassen manier heeft om mee om te gaan.

Schamen doet op zich iedereen, maar er zijn verschillende manieren om ermee om te gaan, het punt waar je je voor schaamt is dan nog neit eens zo belangrijk. Alles wat ik wilde zeggen is dat wanneer iemand met een "kindertasje" loopt niet perse onvolwassen hoeft te zijn, of meeloperig. Smaak is persoonlijk, het enige wat opnvolwassen is is om iemand daarop te bekritiseren...dat noem ik nou weer typisch puberig...

Thura 10-11-2002 15:46

http://www.worldofshopping.com/asset.../aar-WGSBS.jpg
Ik heb de deze...

Diana's~Acolyte 10-11-2002 16:23

Citaat:

Lux schreef:
Ik heb de deze...

ooh die is lieflief.:)

kaleidoscope 10-11-2002 16:35

Citaat:

Lux schreef:
Ik heb de deze...

Die heb ik ook,maar dan de rugtas vorm.
Gebruik m eigenlijk nooit meer,maar hij is te leuk om weg te doen.

Mortischa 10-11-2002 18:44

Citaat:

Lux schreef:
Ik heb de deze...

Citaat:

Mortischa schreef:
ik heb Bert en ik ben nog altijd op zoek naar Shaun het schaapje van Wallace & Gromit :( (Joooost???? :D )

:D

eXo 10-11-2002 20:35

Citaat:

Glow schreef:
Maak niet van die ongelooflijk flauwe opmerkingen wil je :/

Ik kom niet meer bij :D (y)

:D

Wim Wok 10-11-2002 21:02

Citaat:

Mortischa schreef:
ja poehee, ik heb je al duizend keer uitgelegd waar die winkel zit! :mad: :D :p breng je er wle nkeer naar toe ok?

freakjuh 10-11-2002 21:30

aaaah dat schaapje is echt geweldig!!! :D (y) :)

Karliene 10-11-2002 22:06

De V&D verkoopt ze ook weer.. :rolleyes:

Black Sugar 11-11-2002 07:53

Vriendin van me heefd een schaap. Echt heel schattig vooral omdat de pootjes zo naar beneden hangen. Vind wel dat het bij je moet passen, bij somiggen staat het gewoon iets te kinderachtig.

Mortischa 11-11-2002 16:18

Citaat:

Wim Wok schreef:
ja poehee, ik heb je al duizend keer uitgelegd waar die winkel zit! :mad: :D :p breng je er wle nkeer naar toe ok?

:o

ik ben superblut (nou heb je alvast een kerstcadeautje :p )

Thura 13-11-2002 18:15

Citaat:

Mortischa schreef:
Ik heb hem al jaren geleden gekocht. Bovendien in Engeland, hoewel ik ze hier ook wel heb gezien... maar de laatste tijd niet meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.