![]() |
je nickname van een liedje of muzikant
Achja, leek me wel eens interessant:
Wie heeft er hier allemaal een nickname van een liedje of artiest of een muziekgroep + de eeuwig voortdurende vraag: WAAROM? Second Choice is hier dus geen voorbeeld van voor alle duidelijkheid. |
Ik nog niet. Later, als ik een goeie bassist ben in een goeie band, dan wel.
|
Moondance is een instrumentaal nummer van Nightwish, omdat ik dat nummer toendertijd helemaal geweldig vond. Nu nogsteeds wel, ik luister er wat minder vaak naar.. ik vond MoonDance wel een mooie nick.. juahw
|
ik heb hier al wel een Deftoontje rond zien lopen... En ik gok dat dat van Deftones afkomt ;)
Ik niet btw. Type == Type, != een muziekstuk ofzo. (komt ook niet van Type O Negative, wat ik al op veel muziekfora heb moeten vertellen...) |
ode aan 1 van de beste albums ooit ;)
|
Citaat:
Die van spreekt voor zich (?) toch? |
ja, k u t man 'kheb spijt! maar veranderen / opnieuw aanmelden doe ik niet! zou sowieso toch niet weten wat voor nick ik dan wel zou nemen..
luisterde destijds veel naar My Own Prison, wat overigens nog steeds een goed album is. En ik ben echt een ramp met leuke nicks ofzo - maar ja, nu zit je er zo aan vast en denkt iedereen dat ik mega fan ben van Creed - wat ik niet ben! |
van mij komt van The Refused
|
mijn naam komt niet van een lied of muzikant af maar m'n cu2 naam is frenzal rhomb, das een vette band
jeuj |
Gaia is de godin van de aarde, moeder aarde.
Maar toevallig (??! :p ) ook een nummer van Tiamat. Hoewel ik ze niet heel geweldig (meer) vind... |
Citaat:
|
voor zowel me oude als nieuwe nick geldt van niet...
MSN namen daarentegen veranderen ongeveer per minuut omdat ik dan weer een ander leuk/mooi/grappig zinnethe hoor in een # |
jah, uit een sample van 'wu-tang clan ain't nuthin' to fuck with' uit een of andere kung-fu flick....
|
juh mijn nicname...
Gwennygirl= van Gwen Gwen stefani= No doubt :) mjuh kort uitgelegd dan en mijn cu2 nickname is just a nd girl ( just a girl is liedje van no doubt) en nd is van no doubt |
YEP... (of beter: YO!!)
|
Wishful Dreaming is een nummer van de redelijk lokale band Taxi To The Ocean, en eigenlijk heb ik het alleen maar gekozen omdat ik het lekker vond klinken :) Is een geweldige band maar ik luister er niet meer zoveel naar eigenlijk. zie ze af en toe live
|
mijn naam komt gewoon van The Living End.. waarom..?! the Living End is gewoon een coole band en 'het levende einde'.. dat zegt me wel wat :)
|
jah
m'n eerste 12" was de maelstrom ep van konflict. konflict maakte ooit drum & bass, nu heten ze kemal & rob data. |
Deze niet, nouja.. in zekere mate van de Voodoo Glow Skulls maar vooral omdat het een snelle uitspraak van m'n naam is..
Vorige nick Undeclinable..lijkt me duidelijk, vond het toen een geweldige band, nu nog steeds erg gaaf maar om nou te zeggen dat ik echt fan ben ofzo... nee. |
mijn nick hier niet maar heb op veel andere dingen de nick cad maddie.. spreekt wel voor zich
|
yuh, tis een nummer van Garbage, me favo band.. en omdat toen de clip coffee+tv veel gedraaid werd :) zie avatar Dat samen zorgde ervoor dat ik deze nick nam :)
|
hmm.. mjah... kmoest een nick hebben omdat ik mijn password van mijn vorige account hier (skil) vergeten was :s
en op dat moment was ik helemaal fan van (hed)pe... dus |
Jah
Ik houw dus van gothic muziek (Celine Dion enzo) thats gothic.. u know satanist.. meh geloof... maar ook een liedje van Bloodsucking Anti Everything Christ.. die heet The Satanic Dwelling and Lurping of Blood outta your Spermless Penis, Cause You Suck The Sperm Out Of A Dead Mans Dick, U KNOW lange titel, i know, maar it rules the hell outta me. girl komt omdat ik een meisje ben, en toen ik de nickname nam was ik van fan de spice girlies, nu niet meer hoor. Ik ben nu THE ANTINOWHERECHRIST! |
jah..
komt uit een nr van incubus (battlestar scralatchtica) waar ik een jaar of twee geleden helemaal gek op was (en nu nog steeds zwaar goed vind maar iets minder luister) |
Citaat:
[IMG]http://picture.**********.nl/BreezerGoths.jpg[/IMG] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: mijn naam ligt nogal voor de hand.....system of a down en deftones......ik had achteraf miss. wel een andere naam willen hebben, deze is gaar.....maar ik heb geen zin om me opnieuw aan te melden.... |
mijn nickname is een verbastering van 'vader abraham'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<- :) SlipKnot heerscht :-x
|
project 86.
|
maartje was toch die satanist of niet :D
|
Citaat:
btw, mn msn loopt grote tijd te kutten, ik ga pitten, cya |
een van de beste Metallica-nummers
|
2e album bigwig, misschien wel de beste, de eerste is ook goed...kan nie kiezen welke beter is :p
|
1 keer raden bij mij:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is terrorkoetje gewoon een forummer undercover.
Ik verdenk gothicsatanistgirl :D |
Citaat:
|
Lakini's Juice = een nummer van Live
|
The Silent Enigma = plaat van favoriete band
|
Blodhemn = naam van cd van Enslaved + liedje er op
betekent in Engels: Vengeance In Blood, dus Wraak In Bloed |
Citaat:
Geweldig nummer!! Maar goed deze is niet van een band ofzo, maar mijn echte nick is Nebula, een liedje van Incubus, een band. En toch heb ik haar daar niet van. Ik zag het in het woordenboek, evenals deze nickname:garland=>krans... |
corduroy: een van de meest intense en mooie nummers van pearl jam, en pj = toch wel zo ongeveer mijn allerfavorietste band.
|
Deze nick komt nergens vandaan,en ik gebruik deze nick ook alleen voor het forum.
Andere nicks die ik wel eens gebruik: Caterpillarboy en ParanoiaPoliticianDiva Cure en jeff buckley :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |