![]() |
kattekwaad op school
Wat is de meest geweldige/domme actie die mensen bij jullie op school ooit hebben uitgevoerd? Waar werd nog weken over gepraat? Wie waren de helden van de school? Examenstunts inbegrepen.
Het eerste wat mij te binnen schiet: Toen ik in de 3e zat, probeerden twee jongens uit mijn klas in het biologielokaal op de 1e verdieping een proefwerk te jatten. Er kwam echter een lerares binnen en in paniek sprongen die twee jongens uit het raam (inderdaad van de eerste verdieping), boven op elkaar:D En toen lagen ze daar de lul te wezen, de één met een hersenschudding en gekneusde arm en de onderste had zelfs zijn been gebroken. Die is goed hard uitgelachen toen hij de volgende dag in een rolstoel op school kwam en zoveel weken in het gips moest:D. En tja.. hoe vertel je het je ouders:p? |
---> School & Studie
|
Haha dit toppic ga ik doorspelen aan prototype ;)
|
de klas uit gestuurd worden omdat ik tegen iemand zei:
"je vader stinkt" was in de 2e en was de eerste keer dat er iemand uit onze klas werd weggestuurd en was toen vet cool :o |
Op de laatste lesdag van een havoklas hebben de leerlingen uit die klas allemaal op hetzelfde moment ALLE deuren en nooduitgangen van de D-vleugel met kettingen afgesloten... Zaten we 5 min. vast ofzo. 'k Weet niet of ik dat nou debiel moet vinden of juist gaaf...
|
als examenstunt de fietsenkelder onder water gezet...
die weet ik alleen via m'n broer, want ik zat zelf toen in groep 8 |
een leraar had bij ons bij wijze van afscheid van een directeur een bom gemaakt keurig op gym veld muurtje van baksteen erom heen
verrekend!!!!!! 1 baksteen volg door een ruit in de flat naatst onze school en twee andere kwammen ongeveer 750 meter verder van onze school neer. ik zat niet op school toen maar hoorde het van een leraar van de week humor. oja nog een. wij hadden een noodgebouwdje. iemand uit onze klas was er uit gestuurd liep weg smeet de deur dicht, kwam weer terug smeet weer de deur dicht ging zo een tijdje door die hebben we toen met de hele klas uitgelachen |
Citaat:
|
Een paar jongens bij mij uit de klas hadden leraren bedreigd door de telefoon en toen gingen die leraren dus de politie opbellen enzo en toen werden ze een paar dagen geschorst :D
|
Citaat:
|
Ik vond de laxeer in de koffiemachines van de leraren en dan alle toiletten in het hele gebouw op slot toch wel een geslaagde actie om te zien.
|
Citaat:
Zuid? |
de leraar in elkaar getrapt, een leraar opgebeld, en gezegd dat ie een bom onder z'n auto had zitten, de school half in de fik gestoken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |