![]() |
Meeting
Ik weet niet hoe lang het is geleden, maar is een meeting niet (weer) eens leuk?
Zijn er mensen geinteresseerd in? |
Dat zou best weleens leuk/aardig kunnen zijn.
Suggesties voor 'waar'? |
R'dam of Utrecht
|
(y) lijkt me wel :cool:
Maar dan wel op een zondag. |
Citaat:
|
Een meeting is altijd leuk. Misschien combineren met wat andere fora binnen scholieren.com? Zoals seksualiteit en de kantine?
|
R'dam of Utrecht is ok.
|
Ik ben geinteresseerd! :) Het hangt een beetje van de mensen af en of ik vervoer kan regelen. Als dat allemaal goed is kom ik zeker!
|
Citaat:
|
jaaaaaaaaaaa :cool:
|
goed idee
ik ben voor amsterdam i.v.m. geldgebrek, als ik dan kan kom ik sowieso. Als het ergens anders is hangt het van mn geld af |
Als het in Amsterdam is kom ik jullie wel even observeren. :P
|
zolang het in ZH of Utrecht is vind ik het best :)
|
Citaat:
|
En de data?
Ik wil het liefst op een zondag, en dan graag Utrecht of Rotterdam. Amsterdam is ook wel te doen voor de afwisseling, hangt van de mensen af die komen :) 24 november 1 december 8 december 15 december Een poll lijkt me handig :) |
Hehehe, een meeting, alsof iemand ook maar wilt weten wie ik ben :D
|
Utrecht, woon ik niet ver vandaan, ben nog nooit op zo'n meeting geweest, wat doen jullie meestal die dag? :)
|
Citaat:
Ik heb al 2x gezegd dat ik zou komen, dus misschien kom ik nu een keer écht :p |
Lijkt me wel leuk. Heb nog nooit mensen gemeet van internet, maar ja eens moet de eerste keer zijn he. Het liefst wel Amsterdam alst kan.
Maar ik ken trouwens geen van jullie allen IRL, maakt dat wat uit? Hebben jullie elkaar al eens gezien? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
als er leuke mensen zijn kom ik jullie wel bespieden ;)
:rolleyes: |
een DK meeting met L&R + seksualiteit..
dat word een zooitje :D denk dat ik dan ook ga kijken, maar wel onopvallend.. mijn haren laat ik toch al lang groeien, dus niemand die me herkent :D |
Citaat:
Maakt mij niet uit waar en wanneer. Als het maar niet op 1 december is, want dan ga ik naar de Sinterklaas Meeting. :o |
Is het niet slim om alle meetings op een datum te houden, ik bedoel dus een grote meeting. Hoe meer mensen er komen, hoe gezelliger, toch? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |