![]() |
gewoon or gewoon raar
ik ben 16 en ik heb nog niet getongkust. Maar twee jaar geleje ad ik een vriendin en ik had die toen gewoon op haar lippen gekust en toen ik dat dee begon er in mijn broek een zwelling voor te komen (if u know what i mien) en er kwam zelfs wat voorvocht uit.
is da normaal of zennekik ne rare? ;) en gaat da probleme geven alsekik gaan tongzoene? allez ja, ge begrijpt men vraag wel ie> yuuuuuuuukes De Hoofdloze boswachter die voortgaat onder de naam Ichabod :D |
Ik denk niet dat dat heel erg zal uitmaken. Ik heb het zelf ook dat ik een harde krijg inclusief voorvocht als ik zoen. Ik weet ook niet precies hoe het komt maar wat maakt het uit. Het is gewoon gezond. Ik heb overigens pas gezoend 3 weken voor mijn 19de verjaardag maar dat boeit niet zo denk ik!
|
En nu in normaal nederlands???
|
het is gewon ik krijg een stijve als ik kus. is da een probleem?
|
[QUOTE]Ichabod schreef:
[B]het is gewon ik krijg een stijve als ik kus. is da een probleem?[B] Ik heb 't nooit een probleem gevonden :D het lijkt me niet meer dan normaal dat je opgewonden raakt tijdens het zoenen. |
Ik ook nie. Maar jongens krijgen toch wel vaker een stijve op (andere) ongelegen momenten??
|
Citaat:
|
eyz,
ik vin da altijd wel geil zo'n bobbel bij een jongen , haha maar da is echt heel normaal, hoor xxjes liefs, billbabe :D |
mwja stiffi one bij kussen is normaal wel kut als je wijde broek enz aan heb dan zie je het zwaar erg :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms "boers"... Praten jullie dan ook eens algemeen nederlands? Bestaat dit eigenlijk wel in Nederland, of doet iedereen z'n zinnetje maar? Dit niet als gevit, maar als vraag... Wij hebben een AN ofte algemeen nederlands (wat neit iedereen beheerst, zpijtig genoeg), en ik kan Nederlands, "Hollands", en enkele dialecten. Mij maakt het dus niet zoveel uit hoe ze praten. Maja... Ontopic : kussen wordt gezien (en gedaan) omdat het in het brein zowat dezelfde reacties opwekt als bij een sexuele daad : nat, vochtig en geworstel met lichaamsdelen. Logisch dat je ervan opgewonden word, dus een stijve krijgt. Voorvocht is ook normaal bij een stijve krijgen, alhoewel dit niet bij -iedereen- zo is. (ik heb het dus bv bijna nooit). Hoe merk je dat trouwens, natte plek in je broek? En nog een klein dingetje : als je ooit vrienden mee naar hier neemt en je wil ietwat anonimiteit behouden, in je profiel staat je volledige naam + woonplaats, ik kan jou direct vinden. Niet dat ik zeg dat je iets te verbergen hebt ofzo, ken er wel die achteraf betreurd hebben dat ze alles vrij gaven ^_^ |
Citaat:
|
Citaat:
*Kijkt Trots* |
daar gaat et wel ni over ie mensen
|
Citaat:
|
Nee hoor, heel normaal.
|
ik weet niet hoeveel pijn het doet en hoe lang 'hij' is, anders heb je natuurlijk wel een probleem
|
Citaat:
|
't komt allemaal door die vervloekte limburgers :p
ik ben een slachtoffer van zinloostaalgebruik!!!!!!!! |
ja boeiend ik word ook opgewonden als ik kuis hoor alleen bij jongens is het wat beter zicht baar so what? ik vind het wel leuk! betekent toch dat de jongen waarmee je kust je opwindend vind oftewel het is dus een compliment voor het meisje
|
er zijn echt wel veel jongens die een stijve krijgen als ze zoenen. Maakt toch niet uit.. je moet 'm dan gewoon recht omhoog in je broek (klemmen onder die rand zeg maar) doen en je shirt erover heen
haha en tis toch ook wel weer een compliment voor t meisje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |