![]() |
Grote stroomstoring in Amsterdam
Amsterdam kampt met een grote stroomstoring. Amsterdam-Noord, -Oost en delen van het centrum zitten vanaf even voor 22.00 uur zonder elektriciteit.
Volgens een woordvoerder van de politie is een brand in een transformatorhuisje op de Klaprozenweg in Amsterdam-Noord de oorzaak van de storing. Onduidelijk is hoe lang de storing gaat duren. Ook in grote delen van Oostzaan en Zaandam is de stroom uitgevallen. In Amsterdam zijn veel politieagenten op straat om de zaak in goede banen te leiden. De trams zijn grotendeels tot stilstand gekomen. Ook het treinverkeer ondervindt grote hinder van de storing. Bron: NOS Teletekst Spookstad :eek: Lijkt me wel eng als alles opeens donker wordt. Zijn er mensen die er last van hebben gehad? En hoe kan zo iets gebeuren, dat naar schatting 80% van een stad zonder stroom zit? |
dat er nu pas bericht komt op s.com :P
uur nadat het gebeurt ;) schijnt dat er plunderingen aan de gang zijn :confused: en over 9 maanden babyboom in amsterdam :D |
Volgens nu.nl stoort het ook het treinverkeer. Hopelijk is de boel morgen weer gefikst, was eigenlijk van plan morgen Irréversible te gaan zien.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
volgens Cohen (net op tv)
was maar 30% van a'dam zonder stroom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en stond volgens mij ook op teletekst |
Stroomstoring is inmiddels zo goed als voorbij
|
Citaat:
Wat is Amsterdam mooi als het donker is!!! EN NAT!!!! :mad: :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, de media verdraaien dingen vaak, willen met spectaculaire dingen komen etc. |
en naar het schijnt is de storing (grotedeels) voorbij
|
Een vriend van mij zat er middenin :( (n)
|
Ik zat er midden in, maar het was wel gezellig, met kaarsjes enzo... :)
En uiteindelijk duurde het maar een klein uurtje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |