![]() |
Dredg El Cielo- Inspiratiebron
Ontzettend interessant; Dredg heeft het nieuwe album, voornamelijk gebasseerd op het volgende schilderij van Dali:
Kijk maar eens goed: o.a. New heart shadow (die schaduw van die appel) Triangle (die olifant heeft iets op zijn rug) The Canyon Behind her Lijkt me logisch) Wie ziet nog meer wat? Nu zul je dneken: hoe kom je hierbij? Goed, dredg had een raadsel op hun site gezet, ken hem niet meer, maar als je die oplostte kwam je bij dit schilderij. En zie hier... http://dali.karelia.ru/images/works/1944_03.jpg |
bruut schilderij
wel een leuke band dacht ik zo... heb er niet veel van |
Jup, goeie drummer ook!
|
Citaat:
'wat vinden jullie van dredg ' topic |
waaaaaaaaaw, hier moet op gedronken worden hoor...
|
heerschend schilderij, maar van Dali hoef je niks anders te verwachten.
Verder ken ik de muziek van Dredg niet echt.. dl-tips? |
Citaat:
maar: Symbol Song Same ol Road Scissor lock It only took a day Yatahaze Sanzen |
Citaat:
|
Citaat:
|
same ol road is mooi
heel el cielo kan me wel bekoren trouwes |
Citaat:
|
Wel jammer dat de media weinig aandacht besteed aan de nieuwe cd. Of het komt nog.
|
Citaat:
Ze zitten nu op interscope, dus goede distributie moet erin zitten |
Citaat:
Ow ja en el cielo staat ook niet meer te koop op die ene site (veel mensen denken huw? maar dagreed niet) |
Citaat:
ik heb el cielo inmiddels via vaders gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
via de uitleen is nog vele malen goedkoper |
wie mag u eigenlijk zijn?
|
Vestig die fucking aandacht van jullie kapitalistische welvaart koppies eens op dit schilderij en zeg wat je zie>
|
Citaat:
oja ik vind et trouwens een waardeloze band :/ |
Citaat:
|
is het niet erg makkelijk om zo extra publiciteit te krijgen. dan kan je ook van 'de Nachtwacht' een cd maken, met als titels:
-de geel-blauwe vlag -de trommel rechts -trekt uw zwaarden! (als voorbeeld) dan ben je in een keer van een waardeloze nu-metalband gepromoveerd naar een Otep-achtige, intellectuele, intelligente band. |
Citaat:
Misschien is dredg wel een intellectuele band, en hun album een concept daarop gebasseerd met teksten, verwijzingen, Raadsels enz. naar dit schilderij toe. En Dredg is geen nu-metal, dat weet je he? Otep is quasi intellectuele rommel. |
Citaat:
|
Citaat:
en over het schilderij: tjah dali he, gewoon goed dus alles zit in elkaar en iemand is die man vergeten te leren hoe je fouten moet maken. |
check meteen de video voor same ol' road
http://boss.streamos.com/wmedia/inte...sameolroad.asx hele mooie clip! geregisseerd door American MgGee (amerikaanse gamedesigner van o.a. Alice) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |