![]() |
meest verslavende game ?
wat is het meest verslavendste (hm..) game dat je gespeeld hebt..
waarbij je dag/nacht week in,week uit maandenlang zat te spelen? voor mij was het diablo 2 ;) |
Rct
|
The sims tot je er genoeg van hebt. En er zijn er nog wel een paar.
|
Tetris
En Diablo2 online |
diablo2 zeker weten maar teberian sun skirmish is ook best wel verslavend als je bepaalde tactieken erbij speelt
|
Diablo II (LoD)
StarCraft.. doe het nu nog weleens Counterstrike.. Day of Defeat Battlefield 1942 C&C: Renegade Enz enz |
Meeste QUAKE 3!!! I LOVE THE GAME!!:) En verders nog andere First-person shooters en wat platforms...
Dark Greetz...http://www.smilies.nl/devil/firedevil.gif http://www.smilies.nl/devil/saevil2.gifPurgatorihttp://www.smilies.nl/devil/saevil2.gif |
ik blijf Delta force Landwarrior spelen ...maar dat komt ook door de rang count
|
prince of persia 1 :p
|
unreal tournament word ik helemaal stoned van?
|
Half-Life eigenlijk al 4 jaar lang of zo. Eerst DM, toen TFC, toen CS en nu onderhand al weer een hele tijd Day of Defeat. Ik ben er soms weleens tijdelijk mee gestopt voor andere spellen e.d., maar Half-Life blijft gewoon een eeuwige topper. Ik kan niet wachten op Condition-Zero, vooral als DoD beta 4 daarvoor geschikt is.
|
Er is er op dat gebied maar een spel voor mij en dat is unreal tournament.
|
Championsship Manager 01/02
|
LBA2
waar blijft lba 3 :( :( ? |
Citaat:
|
counterstrike cker weten....het is misschien oud en de graphs zijn een beetje gedateerd...maar de gameplay schopt gewoon ubermensch-aarsch :D
ik heb zelfs me baas(43) aan het counterstrike gekregen :P hij speelt zo mogelijk nu nog meer dan mij :S |
mortal kombat 2:P
|
Citaat:
|
Duidelijk Championship Manager 01/02 ja
|
COUNTER-STRRRRRRRRRRRRIKE
(dan heb ik het over counter-strike en niet camper-strike) |
rtcw online
|
AGe of mythology
heeel ferm spel |
Final Fantasy 7 blijf ik gewoon spelen over and over again
|
Bust A Move (y)
|
LEGO RACERS 2!!!!
|
Civilization 2 en Unrealtournement
en nu ffies Warcraft 3 |
Citaat:
maar Tetris is een van mijn favorieten en LBA 2 hoort daar ook zekers bij! |
zijn er wel meer.
ik kan me uren vermaken op een LAN met: UT warcraft3 global ops yuri's revenge starcraft en in mn eentje met: CM2 NFS IISE/III/porsche2k GTA3 |
|
voormij cm 01/02 en Yuri's Revenge
|
Het meest verslavende game ;) is bubble madnes is heel schattig, want die kan je met zijn tweeen doen, als een vriendin bij mij komt,gaan we meestal dat spelletje doen haha. (y)
|
Quake III
|
Starcraft en Warcraft serie
(en vroeger rockford en worms 1:)) |
Ut
|
Metroid op de NES, Super metroid op de SNES, en ik hoop dat metroid prime en fusion echt zwaar vet worden. Ook waren alle zelda's zwaar verslavend. :) En goldeneye of course :p
|
Utopia :)
|
Citaat:
|
Citaat:
super metroid uren gespeeld ;) ( nooit dat 100% ding gehaald) metriod op de euhm... GC geloof ik lijkt me ook :cool: |
Diablo 2 :cool:
|
Tetris :D
|
Comanche (helivechtsim)
Mordor (een rpg van begin jaren 90) Counter-strike |
unreal tournament (vooral op lanparty's :p:p)
en tactical ops (mod voor ut= bijna etzelfde als counter strike alleen verslavender :p) |
The legend of Zelda: Ocarina of time! Dit spel speelde ik zoveel en zolang dat ik me later niet meer op me gemak voelde als ik niet aan het spelen was, het voelde als een soort drugsverslaving(denk ik :)). Daarna is er nooit meer een spel geweest wat mij zo in me ban heeft kunnen houden, maar ik denk dat Metroid Prime een goeie kans maakt om in elk geval in de buurt te komen van OOT.
|
dat hangt toch echt van jezelf af :)
|
Citaat:
HE IK OOK WELK NAAM BEN JE? |
supaplex, theme hospital, settlers 1, theme park, the sims, tyrian, alley cat :D
|
Citaat:
Ik wil nu echt alles van je weten....... WAUW. Alleen maar super games. Jij bent dus WEL perfect. (en je mag zo arrogant worden als je wilt) |
Stunts
Wolfenstein 3D Comanche Sim City 2000 Doom (1/2) Psycho Pinball Unreal Tournament Die heb ik het meest gespeeld, denk ik. Maar zeker weten doe ik het niet... |
ohjah unreal tournament ook uiteraard
wolvenstein 3D niet want daar werd ik altijd misselijk van :( |
oh EN SPACE INVADERS!!!!!
en mazemouse et feit dak leuke spelletjes speel/speelde betekent nog niet dattik perfect ben want misschien ben ik wel een ontzettend kutwijf ofzow |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |