![]() |
Hoeveel geld geef jij gemiddeld uit tijdens een avondje stappen??
En waar geef je dat geld dan vooornamelijk aan uit? En geef je meer uit sinds de komst van de euro?
|
aan drank geef ik 't meeste uit, per avondje stappen, tja, dat varieert, ik ga meestal 2-3 keer per week uit, elke avond doe 'k rond de €10 op, hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar ik uitga, in Leuven ga ik later uit dan in Mol, dus... maar in Mol doe ik meer op dan in Leuven
maar hou 't maar op ongeveer €10 per avondje stappen ow en nee, ik geef nog ongeveer evenveel uit aan uitgaan als voor de invoering van de € :) |
Ik denk ook zo'n € 10,-
|
Van een rondje geven nooit gehoord zeker?
Toch zeker tussen de 25 en 50 euro. |
Meestal rond de 50 euro, soms meer. Ligt eraan of ik in de stemming ben.
|
meestal iets van 10 euro
|
(bijna) altijd minder dan €10
|
:eek:
als k vrijdags weg ga minstens 30 euro zaterdags minstens 40 euro (en dan ben k half 1 al thuis ofzo ):D owja en donderdag 10/15 euro en das dan alleen maar aan biertjes ;) als k naar een feest ga kan t nog wel 150 euro ofzo worden (35 kaartje, 30 drugs, 50 zuipen + trein en eten en dat soort onzin) |
Meestal rond de €60,- :o
|
Als ik geld heb en wil uitgeven veel, want dan drink ik s,mirnoff ice.(dan kan het ongeveer 35-45 worden)
Als ik niet zo veel heb of low-budget ga, minstens 10-15 euro. Dat is als ik gewoon naar een cafe ga. Naar Garage parties allereerst entree, treinkaartjes, eten van te voren meestal nog als we aankomen en dan nog drankjes. Vorige Splendid was low budget en dan zit ik toch wel op de 50 euro. 20 euro entree, 10,80 euro treinkaartje, 10-15 euro drankjes en van te voren naar KFC toen we op station aankwamen. |
Meestal iets van 12 euro ofzow..!
Maar meestal neem ik dan een biertjuh en dat is maar 1 euro..! Want een bacardi kost 3.75 euro :eek: |
Dat kost minstens 40 euro... :rolleyes:
En dat dan iedere week, excl. tussentijdse café en discotheekbezoekjes. Moet toch maar s wat meer gaan werken. |
10 euro :confused:
waar??? Bij ons kost een smirnoffje al bijna 3 euro... heb je dus 3 keer wat te drinken + entree dat meestal rond 7 euro ligt.... doe je goed dan! Ik meestal rond de 50 euro |
In t cafe waar ik kom is smirnoff ice 4,50, op feesten 5 euro.
Bier is in t cafe 1,50 a 1,90 op de feesten 2,50. |
Citaat:
Ten eerste kost het bier op de societeit van mijn vereniging slecht 70 cent. 11 bier kost 7 euro. Op de jaarclub avonden is het 11 bier voor 5 euro. Ten tweede krijg je gewoon een hoop bier. Als ik met iemand aan het praten ben en d'r komt iemand bij staan, dan haalt hij eerst 3 bier. Zo werkt het gewoon. Ten derde heb je het biervechten....:) Maar dat zul je in de meeste 'normale' kroegen niet hebben. Mocht ik trouwens in openbare gelegenheden uitgaan waar ik het volle pond moet betalen, dus zonder studentenkorting, dan denk ik dat ik ook wel zo'n 30 euro uit zou geven.... Drink je dan van die zoete troep, dan zit je idd vrij snel aan de 50 euro. |
Citaat:
vorige twee dagen telkens €25 opgedaan, maar da was puur per uitzondering omdak volgende week niet uitga... |
10 euro :) (entree + drinken + voedsel)
|
Rond de 25 €, hangt er een btje
vanaf hoe vaak ik uit ga die week, hoeveel geld ik heb, en met wie ik ben :D ;) aan al die mensjes met 10 €: hoe?! :eek: |
Citaat:
Ik ben altijd zo`n 50 euro kwijt, maja dat is dus drank, gokken en eten en entree ofzo erbij. Afgelopen vrijdag was ik 150 euro kwijt maja moet kunnen voor een keertje :) |
25 euro ongeveer, 5 euro intree, en een mixje kost toch al snel 4 euro, kun je al niet meer zoveel drinken
|
Snap ook niet hoe mensen maar 10 euro kunnen uitgeven. Nu ja van mij meestal wel 40 a 50 euro, soms zelfs 60.
|
Nooit meer dan 8 neuro ofzo...
Ik ga zelden naar overdreven dure uitgaansplaatsen, en als ik ga word ik meestal wel getrakteerd door mensen die wél geld hebben... En zo is de cirkel rond :) En omdat ik zo weinig uitgeef, kan ik ook meer uitgaan in de week! Dat snap ik niet, als je zo 50 euro per keer uitgeeft, dan kan je toch maar eens in de 2 weken uitgaan? Lijkt me stom (tenzij je veel trakteert natuurlijk)... |
Citaat:
|
Citaat:
30 a 1,50 :) |
Hierzo in een café is een Breezer 5€ :eek: (n)
Maar die koop ik daar dan ook nooit :D Maar met 10 Eurootjes heb ik zekers nooit genoeg.. Iets van 20/30€ Maar zovaak ga ik nie uit, dus soms word het ook wel iets meer :o |
Citaat:
als ik geen les heb, dan zijn 't er natuurlijk meer, maar dan doe ik ook meer op, maar dat zijn dus de uitzonderingen :) |
twas altijd 25 gulden nu 20 euro, terwijl ik dezelfde hoeveelheid drinken koop :S
|
25 euro ongeveer
me weekloon gaat er aan op :( |
€20 ofzo. waarvan entree en garderobe en 1 verplicht drankje.
Dan nog is het best duur, want ik krijg best veel gratis, ook van de barmannen. Stomme klote euro |
Citaat:
gemiddeld zo'n 25 euro denk ik.. best veel (n) |
uhm 5 euro aan entree en drinken koop ik zelf nooit ( dat klinkt verwaand :o ik weet het sorry) maar ik krijg altijd van alles aangeboden dus
|
ligt eraan waar ik uitga ;)
soms is 10 euro genoeg soms 35 euro :o |
met kaartje 25 euro en taxi 10 euro en drank 60-a 70 euro dussamen 100 euro ongeveer(hardcorepartys)
|
10 euro????
zijn jullie na 2 biertjes al lam? ik ben meestal ronde 40-50 euro kwijt haal meestal voor 20 euro muntjes (rond de 15 muntjes) meestal 7 euro entree taxi kosten meestal rond de 10 euro en de rest is meestal eten |
Citaat:
|
Citaat:
En als je bijvoorbeeld op een dinsdag uitgaat, dan kunnen twee biertjes best genoeg zijn. sprak hij wijs |
Citaat:
Zelf geef ik meestal zo'n 30 à 40 uit, maar een baco kost dan ook al meer dan 5 euro en een vibe kost 3,5.. tikt ook wel aan. Snap niet waarom je in een discotheek voor honderd euro zou uitgeven, tenzij je toch teveel geld hebt.. maar aangezien de meeste scholieren/studenten hun geld verdienen met vakken vullen e.d. lijkt het me dat je dan wel heel lang voor een avondje uit moet werken! |
Citaat:
|
Rond de 20 euro.
(entree?!, drank (over het algemeen drink ik vrij weinig alcohol. Op z'n tijd een bailey, lekker zoet;) ) |
de prijzen zijn gewoon te duur als je voor en wodka red bull al 5,20 betaalt!????????IS iets van 11 gulden dan ben je voor 10 stuks 110 piek dus 52 euro kwijt en of je dan dronken bent ligt er ook maar aan hoeveel wodka ze erin doen!!
|
Citaat:
je lam zuipen is nog altijd 't goedkoopste als je dat thuis doet... |
Citaat:
biertje meestal 1,4 10/1,4 = 7 biertjes op 1 avond dus echt veel is dat niet en dan heb je alleen nog maar drank |
Wisselend van nix (jaja ;)) tot €20...
Alcohol drink ik al weinig, het meeste gaat op aan frisdranken (en zelfs dat met mate :o). |
20 euro op een avond
|
als we naar de discotheek gaan waar mn vriend werkt niet zoveel dan is het goedkoop zuipen :) en meestal gaan we daar sowieso een keer in de week heen...andere keren verschilt het ene keer 20 euro andere 30...of op een feestje heel wat meer :eek:
|
Citaat:
|
kan me nog herinneren dat ik een jaartje geleden geeneens geld meenam. altijd bonnetjes tot er ineens ruim 1200 gulden betaald moest worden :D
|
als k geld genoeg heb kost het echt wel 70 euro ofzo. ( bier, wiet, entree, eten)
|
wallflower is 13 jaar en gaat vaak nr kraakpandfeesjes :rolleyes: :confused:
Ik zou het eens moeten geprobeerd hebben toen ik 13 was ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |