![]() |
Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst?
Hallo iedereen!!
Je hoort altijd dat de gemiddelde Nederlander voor het eerst met iemand naar bed gaan op zijn 17,5, maar hoe oud is de gemiddelde Nederlander als hij/zij voor het eerst zoent? En zijn er veel mensen die hierover liegen, want iedereen lijkt altijd al gezoend te hebben. Maar ze hebben echt niet allemaal een relatie of zo, zoenen ze dan maar met zomaar iemand? Is iedereen tegenwoordig echt zo gek bezig? Waar is dat romantische idee van ware liefde en zo? Maar goed, ik ben dus 15,5 jaar oud, is het dan gek dat ik nog niet heb gezoend? Monrath!!!! |
Hell, ik ben bijna 22.
Nu ben ik zeker abnormaal? :cool: |
Uhm ik weet niet hoe oud de meeste zijn als ze voor het eerst zoenen. Ik was 17 dat was wel vrij oud volgens mij... alhoewel ik ken genoeg mensen van een jaar of 19 die nog nooit gezoend hebben. Zolang je er niet meer zit lijkt me het geen probleem.
En ja veel mensen zoenen zomaar met iemand, ik ook de 1e keer toen ik zoende, gewoon tijdens het uitgaan gebeurde dat :o Maar zoenen met iemand waar je echt verliefd op bent is echt veel leuker... Ik zou me er niet zo druk om maken (als je dat dan deed).... komt vast wel allemaal. |
11 was ik, tot nu toe de jongste hier :o
|
Citaat:
|
ik was 14 toen ik Echt iemand, met liefde, had gezoend :)
|
Ik was net 14..
|
14 jr
|
Ik was 10... Maar dan heb ik het niet over een kus met gevoel.
|
Ik was 13 geloof ik.
|
14jaar! Op mijnen oprit, hehe... en mijn ma kwam miljaar den oprit opgereden! :rolleyes: :eek:
Maar I don't CARE! I had the time of my life! :) And they cann't take it away from me! (y) |
toen ik elf was... maar dat was meer omdat 2 andere stellen en wij het afgesproken hadden....
... maar op mijn 13e echt uit gevoel van liefde |
Ehm, da?
|
10, kwam omdat tjicky al 15 was :o maar kwas er wel aan toe, (y) :o
|
ik was 15 ...
|
K weet niet meer precies, is al zo lang geleden ;) Ik was of 11 of 12.... ehm 12 denk ik.... M'n vriendin toen was in ieder geval een jaar jonger :)
|
18,5 (is nou zo'n 1,5 maand geleden :))
|
toen ik 11 was
|
Citaat:
fewwwww ik dacht al dat ik de enige was die wat ouder was dan 11... iedereen was rond de 11 :eek: ... nou ja kan er verder niet van wakker liggen hoor :D |
Zo'n 19,5. :)
|
Nee, ik maakte me er niet echt druk om, ik vroeg het me alleen af. Vooral omdat ik er zo'n beetje om word gepest. Het lijkt net alsof iedereen tegenwoordig op zijn 12e al is ontgroend, ik ben blij hier het tegendeel te zien...
Vooral omdat ik graag uit liefde wil zoenen, niet met zomaar iemand! |
ik was 13 voor mijn eerste kus, en 14 toen ik echt uit liefde met iemand zoende
|
ik was een maand 16.....was wel meteen uit liefde. Het begin van een leuke, vrij serieuze relatie. Is nu al meer dan een jaar over, maar heb inmiddels weer een vriendjuh:P
|
ik was bijna 14
|
M'n eerste kus was met 7 jaar oid...met zoenen was ik toch wel ietsjes later...18 (bijna 19) geloof ik. 15 zijn en nog nooit gezoend hebben is niet raar. Vind ik niet iig (duh ;)).
|
ik was 15, bijna 16
|
14, maar het was vreselijk want die jongen was volgens mij heel zenuwachtig. Hij kon het destijds in ieder geval voor geen meter. Maar goed. Alles is nog goedgekomen...hihi
|
ik was 14 bijna 15, maar ut was niks eigenlijk... :(
|
14, op een maand na 15, maar de eerste kus met echt liefde? 21 juni dit jaar :D
|
15...jeuj :rolleyes:
maaruh ******** (als je t zo spelt ) ik denk dat het eerder raar is om op je 10de voor het eerst te zoenen dan op je 22ste... |
Ach joh, allemaal leugens... de meeste mensen hier in Nederland zoenen pas zo rond hun 30'ste. En geef me geen ongelijk want ik weet het zeker.
|
Citaat:
|
uhm, net 12 geloof ik
|
Citaat:
Hehehe :D , niet te zerieus nemen joh... maar wat boeit het mensen nou wat de gemoiddelde leeftijd was... als jullie het willen weten, ik heb voor het eerst een paar maanden geleden gezoent, dus op mijn 21'ste. (ben ik toch nog onder mijn eigen gestelde gemiddelde :D ) |
16
|
14 jaar
|
ehhhhh, 15.
|
19,5 op maandag 24 december 2001 om 2 uur s´nachts na het kijken van de film Chocolat.... Misschien was ik er niet vroeg bij, maar ik durf te wedden dat mijn eerste zoen met meer passie gebeurde dan bij al die figuren die er op hun 14 of eerder bij waren.....
|
ik heb voor het eerst gezoend toen ik 13 was, maar dat ging zo:
*we waren op vakantie en er was een franse jongen die altijd van alles vertelde wat ik echt niet verstond, toen ineens zoende hij me en ik zei: getsie, wat doe je nu, en ik rende naar mijn kamer...* terug gekomen van vakantie vertelde ik natuurlijk aan iedereen dat ik gezoend had, met arnold... en dat het heeeeeel lekker was de eerst volgende keer dat ik zoende terwijl ik het zelf wilde, was toen ik 14 was (maar die jongen dacht 16, dus dat was ik toen ook stiekem een beetje) |
Citaat:
|
Ik was 14
|
Ik was 11 :o tja, technisch gezien was het een tongzoen. Maar gevoelsmatig niet :D gevoelsmatig was het gewoon VIES :)
|
Citaat:
|
Ik was 14 geloof ik toen ik voor het eerst met een jongen zoende.. Maar ik heb geen idee wat de gemiddelde leeftijd is.
Ik las in de krant dat jongeren wel steeds sneller met seks beginnen.. Sommigen al rond de 13 jaar ofzo (tja stond in de krant, ik weet het verder ook niet..) Mjah dan ging het over seks.. zoenen stond niet echt iets over in.. |
16,5 oid. Daarna is het wel vrij hard gegaan; nieuwjaar 2001 heb ik voor het eerst gezoend en november dat jaar heb ik voor het eerst sex gehad.
|
Ik ben nou niet bepaald de gemiddelde Hollander (niet alleen op dit front ;)), maar ik was 18.
|
Ik was bijna precies 14,5 ttv mijn eerste zoen.
|
nog niet gezoend (y)
|
15 en een paar maaden
Ik was er duidelijk niet eerder aan toe.. |
16,5
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |