![]() |
schijnbare tegenstrijdigheid
je bent reuze grappig
maar nooit serieus je bent vreselijk sexy maar ongelooflijk preuts je bent enorm verliefd maar niet meer op mij je wil veranderen wat een gelukzak is zij je kon het niet eerder de strijd is gestreden en je sterkste punten zijn je grootste zwakheden *eigenlijk speelde ik met een ander idee, maarja, nu ik ineens NOG meer nieuws hoor, kan ik niet anders dan mijn idee in een relatieperikelen gedicht te stoppen. ojeee het leven is soms ellendig* |
aan de ene kant vind ik het gedichtje heel simpel...
het middelste stuk vind ik leuk beginnen, maar die laatste twee regeld maken het iets minder... van de laatste strofe vind ik de laatste twee regels echt heel mooi! ik ben benieuwd naar dat idee dat je eerst had, probeer dat ook eens uit te werken... want als het gaat om die tegenstrijdigheid van de laatste twee regels ben ik erg benieuwd (oh dat had ik al gezegd) |
Is wel grappig op d'een of andere manier, Laatste strofe blaast het metrum echter op.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Omdat liefde niets met sympathie hoeft te maken hebben :) Het gedicht heeft wel iets speels, vooral die 2 laatste regels doen het hem vind ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |