![]() |
Belle en het Beest
Voor school moesten we een sprookje uitkiezen waar één of meerdere metamorfosen in voor kwamen. Ik had gekozen voor Belle en het Beest (lekker veel metamorfosen ;)). Nu had ik zulke lage cijfers voor mijn tekeningen, dat ik ze over wil doen. :D Maar nu zoek ik goede ideeën. ;) We moesten experimenteren met materiaal (dus niet alleen maar met kleurpotlood) en vervolgens krijgen zowat alle tekeningen met kleurpotlood een hoog cijfer en ik (de enige die geexperimenteerd had *scheplip*) krijg een 'laag' cijfer. Iemand nog leuke 'experimenteer' ideeën? Of leuke ideeën om een metamorfose te tekenen (in drie tekeningen bv. van de theepot naar die vrouw)? En een leuk idee voor een figuur uit dat sprookje dat uit de context is geplaatst (bv. het Beest in balletpakje in een danszaal oid)? Tnx alvast.
|
hmmmz..
ik dacht eerst.. als je nou.. op een vel.. links het beest tekent.. en dan heel dichtop elkaar steeds meer naar rechts tekend dat het het prins wordt.. kan het niet echt uitleggen geloof ik :( zeg maar alsof het een flits is.. heel veel naast elkaar en dat ie dan van beest een prins wordt.. en dan als achtergrond een dans zaal.. hopelijk begrijp je het? wij hebben wel eens voor BV iets anders moeten doen... een vel in 4 vakken verdelen. Eerst teken je vak 1 en dan vak 4, twee verschillende dingen. En in 2 en 3 teken je dan de over loop dingen.. :o ik kan zo slecht uitleggen sorry :( |
Citaat:
En ik snap je uitleg best, hoor. :) |
misschien ook leuk.. vel 1 belle en het beest.. zoals in het begin van film, hij houdt haar toch gevangen.. en dan in de tweede dat ze zich meer naar elkaar draaien en het beest al langzaam veranderdin prins. en dan op de derde als prins en prinses dansend ofzo?!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |