![]() |
Vraagje voor de dames
Waarom dragen meisjes een string, niet dat ik er iets op tegen heb. K vind het zelfs mooi, maar het zit voglens mij heel kut of niet????? :confused:
|
Een normale onderbroek kruipt in je "naad" een string zit er al in.
Je hebt het probleem niet van lelijke randen die je door je broek heen ziet:) Prima uitvinding (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zie nog liever een effen onderbroek boven een heupbroek uitkomen dan iets anders |
Citaat:
|
Citaat:
(Ja ik had foute woordkeus, nee ik weet niet hoe kloten voelen) |
Ik draag geen strings,meestal knickers...dat zijn hele strakke ienie mienie boxershorts.
Ik vind een string heel erg vervelend zitten,heb continue het idee dat er iets in mn 'naad' zit wat er niet hoort te zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel een string niet zitten hoor.
Het staat mooier, en aangezien ik er aan gewend ben vind ik het ook lekkerder zitten dan een onderbroek, maar dat is een kwestie van gewenning. |
inderdaad die nickers zijn cool :)
maar dat er iets in je naad zit , ik kan me wel ergere dingen bedenken, en bovendien kwestie van gewenning misschien? |
Citaat:
|
Ik voel toch echt nooit wat in mn naad zitten :-/
Alleen bij gewone onderbroeken.... |
Citaat:
ontopic: je moet er inderdaad even aan wennen. De eerste keer dat ik een string aanhad, dacht ik: Uit dat ding! |
Ik vind het zeg maar een beetje 'jammer' dat mensen altijd meteen anderen 'aan gaan vallen' omdat ze een string wél fijn vinden zitten. Of een onderbroek of een string fijn zit/mooi is, is een mening, geen feit.
Ik vind een string fijner en beter zitten dan een onderbroek, omdat ik een string gewoon helemaal niet voel en een onderbroek wel. Ik draag dan ook alleen maar strings en (liefst wijde) boxershorts. |
Citaat:
|
opmerkelijk feit: dit is een vraagje voor de dames, en wie post hier het meest. :) A new noise :o :P
|
Citaat:
Citaat:
|
OMG, in combinatie met heupbroek waarbij de string/kontflosdraad erboven komt, krijg ik altijd de neiging om dat meisje dan een "wedgie" te geven ;) :D
Citaat:
|
Citaat:
|
ik val niemand aan *braaaaaaaaaaf*
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit vind ik mooier dan een string. Sorry, wilde dit gewoon ff zeggen :p |
:eek: Een string valt wel mee. Je moet ut leren dragen. En het is wel eens handig voor als je een witte broek aan hebt. Dan is ut moeilijk te zien waar je reet begint. Bij een normale onderbroek zie je dat snell. Duz. Boeiend .... ciao moi
|
Citaat:
dan is het lang niet meer zo fijn ;) |
Een string zit heerlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel met dat exemplaar ;) :eek: (n)
|
Citaat:
Maar ik kan me nou juist weer niet voorstellen dat een string lekker kan zitten. |
Citaat:
|
niets is meer sexy dan een mooie vrouw in een string. naakt is geiler, maar met string is sexy. snappie snappie?
steven stalhberg owned met zijn CG vrouwen. dat is een maya rendered chick bij de weg |
je hebt tw ook strings voor kinderen van 9- :rolleyes:
|
hm ik vind t niet lekker zitten, mja soms 'moet' je wel zegmaar, naja dan heb ik dr wel 1 aan, t is idd ook wel een kwestie van wennen hoor! en als je een goeie hebt voel je m niet zitten...fsoow :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
snappie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niks tegen strings, draag ze gewoon en heb nergens last van...
|
strings lijken vet hoerug.. (n) lijken me oowk nie lekker zitten... :confused: probeer het zelf eens... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je er eenmaal aan gewend bent voel je een string niet meer zitten en het staat gewoon een veel mooier :)
|
Een bh zit ook kut en elk meisje draagt dat ook..
En strings zitten niet zo rot, dat vergeet je gewoon.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |