Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vraagje voor de dames (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=272406)

Dr HenDre 07-11-2002 20:04

Vraagje voor de dames

Waarom dragen meisjes een string, niet dat ik er iets op tegen heb. K vind het zelfs mooi, maar het zit voglens mij heel kut of niet????? :confused:

Li 07-11-2002 20:08

Een normale onderbroek kruipt in je "naad" een string zit er al in.

Je hebt het probleem niet van lelijke randen die je door je broek heen ziet:)
Prima uitvinding (y)

rodina 07-11-2002 20:11

Citaat:

Li schreef:

Prima uitvinding (y)

idd :)

Jules 07-11-2002 20:11

Citaat:

Li schreef:

Prima uitvinding (y)

Normale onderbroeken kruipen nooit in mijn naad! Misschien koop je ze te klein ofzo. En een string zit klote.

WishfulDreaming 07-11-2002 20:13

Citaat:

Sooz schreef:
Normale onderbroeken kruipen nooit in mijn naad! Misschien koop je ze te klein ofzo. En een string zit klote.
vind ik ook.
En ik zie nog liever een effen onderbroek boven een heupbroek uitkomen dan iets anders

a new noise 07-11-2002 20:13

Citaat:

Sooz schreef:
En een string zit klote.
waarom?

Jules 07-11-2002 20:15

Citaat:

a new noise schreef:
waarom?
Omdat ie in je naad zit.

(Ja ik had foute woordkeus, nee ik weet niet hoe kloten voelen)

kaleidoscope 07-11-2002 20:22

Ik draag geen strings,meestal knickers...dat zijn hele strakke ienie mienie boxershorts.
Ik vind een string heel erg vervelend zitten,heb continue het idee dat er iets in mn 'naad' zit wat er niet hoort te zitten.

Aaaaaart.. 07-11-2002 20:31

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik draag geen strings,meestal knickers...dat zijn hele strakke ienie mienie boxershorts.
Ik vind een string heel erg vervelend zitten,heb continue het idee dat er iets in mn 'naad' zit wat er niet hoort te zitten.

Ook ik prefereer knickers boven strings.. Niet om aan te trekken welliswaar, maar om te zien bij een vrouwspersoon.. (y)

Vice 07-11-2002 20:33

Citaat:

Li schreef:

Prima uitvinding (y)

mee eens :D

Roos 07-11-2002 20:45

Ik voel een string niet zitten hoor.

Het staat mooier, en aangezien ik er aan gewend ben vind ik het ook lekkerder zitten dan een onderbroek, maar dat is een kwestie van gewenning.

a new noise 07-11-2002 20:46

inderdaad die nickers zijn cool :)

maar dat er iets in je naad zit , ik kan me wel ergere dingen bedenken, en bovendien kwestie van gewenning misschien?

Jules 07-11-2002 20:56

Citaat:

a new noise schreef:
inderdaad die nickers zijn cool :)

maar dat er iets in je naad zit , ik kan me wel ergere dingen bedenken, en bovendien kwestie van gewenning misschien?

Ja, en een knijper op je tepel voel je ook nietmeer als je eraan gewend bent. Maargoed, als het jou lekker lijkt, probeer het eens uit..

Black666Goth 07-11-2002 20:59

Ik voel toch echt nooit wat in mn naad zitten :-/

Alleen bij gewone onderbroeken....

boardbabe 07-11-2002 20:59

Citaat:

Sooz schreef:
Ja, en een knijper op je tepel voel je ook nietmeer als je eraan gewend bent.
:D Heb je toch sneaky die tepelknijper uit de Sekssjop gekocht?

ontopic: je moet er inderdaad even aan wennen. De eerste keer dat ik een string aanhad, dacht ik: Uit dat ding!

HappyPhantom 07-11-2002 21:00

Ik vind het zeg maar een beetje 'jammer' dat mensen altijd meteen anderen 'aan gaan vallen' omdat ze een string wél fijn vinden zitten. Of een onderbroek of een string fijn zit/mooi is, is een mening, geen feit.

Ik vind een string fijner en beter zitten dan een onderbroek, omdat ik een string gewoon helemaal niet voel en een onderbroek wel. Ik draag dan ook alleen maar strings en (liefst wijde) boxershorts.

a new noise 07-11-2002 21:03

Citaat:

Sooz schreef:
Ja, en een knijper op je tepel voel je ook nietmeer als je eraan gewend bent. Maargoed, als het jou lekker lijkt, probeer het eens uit..
:p vervelend ben ik toch ;)

WishfulDreaming 07-11-2002 21:06

opmerkelijk feit: dit is een vraagje voor de dames, en wie post hier het meest. :) A new noise :o :P

Jules 07-11-2002 21:20

Citaat:

a new noise schreef:
:p vervelend ben ik toch ;)
Nee! Kom je ook naar de after-zwolle-meeting-meeting? :)

Citaat:

boardbabe schreef:
Heb je toch sneaky die tepelknijper uit de Sekssjop gekocht?
Ssssst! En ik maar denken dat niemand het gezien had ;)

Nigo 07-11-2002 21:22

OMG, in combinatie met heupbroek waarbij de string/kontflosdraad erboven komt, krijg ik altijd de neiging om dat meisje dan een "wedgie" te geven ;) :D
Citaat:

Li schreef:
Een normale jongen kruipt in je "naad" een prototype zit er al in.
(y) ;)

! am mE 07-11-2002 21:23

Citaat:

HappyPhantom schreef:
Ik vind het zeg maar een beetje 'jammer' dat mensen altijd meteen anderen 'aan gaan vallen' omdat ze een string wél fijn vinden zitten. Of een onderbroek of een string fijn zit/mooi is, is een mening, geen feit.

Ik vind een string fijner en beter zitten dan een onderbroek, omdat ik een string gewoon helemaal niet voel en een onderbroek wel. Ik draag dan ook alleen maar strings en (liefst wijde) boxershorts.

Je rukt mij de woorden uit de mond (y)

a new noise 07-11-2002 21:26

ik val niemand aan *braaaaaaaaaaf*

Nigo 07-11-2002 21:27

Citaat:

a new noise schreef:
ik val niemand aan *braaaaaaaaaaf*
idd schot voor open doel ;)

halve banaan 07-11-2002 21:31

Citaat:

Dr HenDre schreef:
Waarom dragen meisjes een string, niet dat ik er iets op tegen heb. K vind het zelfs mooi, maar het zit voglens mij heel kut of niet????? :confused:
http://jeffp.endoria.net/upload/ditismooi.jpg

Dit vind ik mooier dan een string.

Sorry, wilde dit gewoon ff zeggen :p

Jeetee 07-11-2002 21:56

:eek: Een string valt wel mee. Je moet ut leren dragen. En het is wel eens handig voor als je een witte broek aan hebt. Dan is ut moeilijk te zien waar je reet begint. Bij een normale onderbroek zie je dat snell. Duz. Boeiend .... ciao moi

boardbabe 07-11-2002 21:59

Citaat:

halve banaan schreef:

maar DAT gaat dus echt tussen je aarsch zitten :eek:
dan is het lang niet meer zo fijn ;)

Gwen. 07-11-2002 21:59

Een string zit heerlijk.

halve banaan 07-11-2002 22:07

Citaat:

boardbabe schreef:
maar DAT gaat dus echt tussen je aarsch zitten :eek:
dan is het lang niet meer zo fijn ;)

Het is mooier :p

boardbabe 07-11-2002 22:09

Citaat:

halve banaan schreef:
Het is mooier :p
dan moeten ze nog een after-foto posten nadat ze dr even mee heeft gelopen ;)

halve banaan 07-11-2002 22:11

Citaat:

boardbabe schreef:
dan moeten ze nog een after-foto posten nadat ze dr even mee heeft gelopen ;)
Is het zo erg dan? :cool: ;)

boardbabe 07-11-2002 22:19

wel met dat exemplaar ;) :eek: (n)

halve banaan 07-11-2002 22:26

Citaat:

boardbabe schreef:
wel met dat exemplaar ;) :eek: (n)
Tja, dan blijf ik er maar over dromen...;)

Maar ik kan me nou juist weer niet voorstellen dat een string lekker kan zitten.

Nigo 07-11-2002 22:27

Citaat:

halve banaan schreef:

Kolere dat is een mooi ingepakte perzik! :eek:

GRRR 07-11-2002 22:45

niets is meer sexy dan een mooie vrouw in een string. naakt is geiler, maar met string is sexy. snappie snappie?

steven stalhberg owned met zijn CG vrouwen. dat is een maya rendered chick bij de weg

charly not 08-11-2002 11:09

je hebt tw ook strings voor kinderen van 9- :rolleyes:

Blubje 08-11-2002 13:04

hm ik vind t niet lekker zitten, mja soms 'moet' je wel zegmaar, naja dan heb ik dr wel 1 aan, t is idd ook wel een kwestie van wennen hoor! en als je een goeie hebt voel je m niet zitten...fsoow :)

Blubje 08-11-2002 13:04

Citaat:

charly not schreef:
je hebt tw ook strings voor kinderen van 9- :rolleyes:
dat vind ik dus echt ziek

independancy wanted 08-11-2002 13:08

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
dat vind ik dus echt ziek
En waarom als ik vragen mag? Is het ook ziek als jongens van 9- boxershorts aankrijgen?

Blubje 08-11-2002 13:18

Citaat:

independancy wanted schreef:
En waarom als ik vragen mag? Is het ook ziek als jongens van 9- boxershorts aankrijgen?
nou omdat t toch helemaal niet nodig is? wat maakt t een kind van 9- nou uit of je haar onderbroek-randjes ziet?? nix denk ik dan hoor...en jongens van 9- een boxershort? dat is toch iets anders, ik bedoel het is niet mooier ofso of een jongen nou een onderbroek of een boxershort aanheeft...dat heeft nix met mooiheid te maken en onderbroekrandjes (toch?:o)
snappie?

Rebirth Of Cool 08-11-2002 13:48

Citaat:

CemetarySlut schreef:

dat hoort er ook niet ;)

Wim Wok 08-11-2002 14:01

Citaat:

GRRR schreef:
niets is meer sexy dan een mooie vrouw in een string. naakt is geiler, maar met string is sexy. snappie snappie?

hier sluit ik me bij aan...dank u meneer string voor het uitvinden van dit fijne ding

Gwen. 08-11-2002 14:02

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
nou omdat t toch helemaal niet nodig is? wat maakt t een kind van 9- nou uit of je haar onderbroek-randjes ziet?? nix denk ik dan hoor...en jongens van 9- een boxershort? dat is toch iets anders, ik bedoel het is niet mooier ofso of een jongen nou een onderbroek of een boxershort aanheeft...dat heeft nix met mooiheid te maken en onderbroekrandjes (toch?:o)
snappie?

Nou, boxershorts kruipen omhoog en gaan ook tussen kinderen hun billetjes zitten. Dus dat kan ook onprettig zijn. Ik draag echt geen strimgs zodat je mijn onderbroekrandjes niet ziet, dat gaat echt niet voor iedereen op, ik vind ze heerlijk zitten en ik vind slipjes vervelender. Een kind van onder de 9 kiest meestal zelf nog niet, dus kiest mamma, en als mamma dan strings fijn vind zitten koopt ze ze ws ook voor haar kindje. Of ze koopt beiden en vraagt wat het kind lekkerder vind zitten.

Aaaaaart.. 08-11-2002 14:03

Citaat:

Wim Wok schreef:
hier sluit ik me bij aan...dank u meneer string voor het uitvinden van dit fijne ding
Graag gedaan jongeman..

independancy wanted 08-11-2002 14:16

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
snappie?

Nee, het is niet nodig, maar uit jouw verhaal kan ik ook opmaken dat het niet uitmaakt. Een string of een 'gewone' onderbroek: gewoon verschillende soorten ondergoed, niets meer en niets minder.

FireCracker 08-11-2002 14:27

ik heb niks tegen strings, draag ze gewoon en heb nergens last van...

belleblaasbel 08-11-2002 14:41

strings lijken vet hoerug.. (n) lijken me oowk nie lekker zitten... :confused: probeer het zelf eens... :p

Gwen. 08-11-2002 14:43

Citaat:

marrrtuuh schreef:
strings lijken vet hoerug.. (n) lijken me oowk nie lekker zitten... :confused: probeer het zelf eens... :p
Wat is er nou weer hoerig aan een string? Dat het minder stof bevat dan een slip?

FireCracker 08-11-2002 14:45

Citaat:

marrrtuuh schreef:
jij hebt blijkbaar nog nooit een string aangehad? en ik heb het dus ook geprobeerd... naja.. en ik heb er dus niks op tegen

Denise84 08-11-2002 15:07

als je er eenmaal aan gewend bent voel je een string niet meer zitten en het staat gewoon een veel mooier :)

Qamra 08-11-2002 15:15

Een bh zit ook kut en elk meisje draagt dat ook..

En strings zitten niet zo rot, dat vergeet je gewoon..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.