![]() |
raarste plaats waar je ooit geblowt hebt
Vandaag bij mij in de lerarenfietsenstalling, das namelijk een overdekt stukje schoolplein. Ik en 2 vrienden stonden daar omdat het regende :) leraren liepen er heen en eruit, dus het was link :p ik draaide een jointje en stak hem dus aan, komen er 3 leraren bij staan roken :) hadden niks in de gaten :| ik kreeg een zware lachstuip, hadden niks door :D
|
Nou ik blowde meestal net om de hoek bij school en ik heb ook eens met 2 vrienden in de school in joint gerookt tot zo schoonmaak vent kwam toen moesten we wel rennen met een brandende joint :) En er bleef ook een flinke lucht hangen hehe :)
|
Op een heel hoog onafgebouwd gebouw in de bouw.
Zo'n hoge flat supertof, en daarna gingen we naar die bouwvakkers tent, een van die gasten kwam daar uit rennen, en daar achter volgden een paar van die gasten supergrappig |
wowww.. midden op een meer in een bootje, een afrader btw :)
|
ehm
in de efteling in de bosjes op de kamer van een vriend van me in een helm in mijn eigen achtertuin |
een of ander gigantisch reuzenrad,
frankrijk, met de politie> blijft leuk!! :D in mijn bad en bed ( blijft toch raar) |
owja op vakantie in spanje recht voor het apprtement en in vage steegjes
ook een ploffie ergens in een vaag gangetje met een spaanse turk :p trouwens ook nog gewoon midden over de boulevard gelopen met een blow in m'n :D bek |
dat weet ik echt niet meer..... :confused:
weet nog wel dat ik toeterstoned (minderjarig) op het politiebureau even kwam bellen voor de gein...hoe stom kan je zijn... :o |
achter mn pc *nu dus* :D
|
reuzenrad in six flags :D (joint) net stukje bove de grond... snel snel aansteke... (me pa liep ergens beneje rond) helemaal bove chill zitte blowe :D bijna beneje... snel uitgedaan... paar uur later weer erin gegaan om laatste helft op te roken :D
verder op boot op meer... (joint) kan wel geinig zijn :D op de wc bij familie thuis keer... (pijpje :) ) was daar op vakantie... was zooooo saai... daarna niet meer :D in bad... zooo chill :D:D (grote waterpijp) vooral lekker warm water :D onder de douche... (grote waterpijp) vaagh... kijk uit dat je wiet niet nat wordt :D |
In Polen, op een paar rotsen bij een waanzinnig mooi bergbeekje.. (y)
|
In bad :D
In mijn kamer(bijna elke dag) In bed op het daktarras In de huiskamer Voor het huis In de kelder In een caffee :d in de auto van mijn "schoonbroer" in Frankrijk :d |
Barelientje, volgens mij ben ik ook op al die plaatsen geweest... en heb je dat gedaan met mij :D stomme junk :d
|
in het toenmalige PTT postkantoor, daar hadden ze een deel binnen dat gewoon snachts ook open was.
wij zochten een relax plaatsje om een joint te roken en we vonden dat wel wat :D dat hele hok blauw gezet, daarna wel vaker daar gestaan want in de winter is verwarming en licht wel makkelijk! verder rare plaatsen.......... wat is raar ?? bij mijn school om de hoek in een tussenuur terwijl bewaking, directeur en verschillende leraren langs komen lopen waaronder ook degene die je na dat tussenuur hebt. met een leraar van mij op stratum ook een joint gerookt hehe en de rest van de klas en leraren mochten er niks van merken dat hij een joint gerookt had :D |
Uhm, op school, in de wc, achter het schot :D
In een parkje, bij het meertje, en in de supermarkt. (werden we uitgezet, najaa) vd rest wel op de normale plekken ;) |
wc, school, schoolfeest :) drexz ging snel de wc in.... ff later ging ik... :)
enne... naja... nu achter me pc met me grote blauwe waterpijp :D |
we waren op uitwisseling en hadden een busreis van goeie 10 uur...Toen in de pauze zitten blowen..waar de leraren bij stonden...Hadde nix door...Maffieozoos...
en gewoon op schoolplein...daarna de les in toets maken (Y) :d Had dikke skik |
Ik moest zeggen dat het Binnenhhof wel wat had :D
En op school ,maar das blikbaar standaard :) |
ja gister midden op het schoolplein
|
Hmmm... Deze zomer, op een bankje voor het bejaardenhuis bij mij achter... Ik stak hem nét op, kwam er een oud dametje naast me zitten... Gesprekje begonnen, blabla, ze was 95, en ze was al 30 jaar gestopt met roken, en volgens de dokter had ze niet zo lang meer, en of ze misschien een trekje van m'n sigaret mocht... Dus ik gaf haar heel solidair die "sigaret"... Was wel lachen :)
|
Citaat:
Ik heb ook wel is reefers op school gesmoked (gewone schooldag) maar je ruikt het best wel erg :) |
ook het reuzenrad in Six Flags....
|
haha mijn vriendin haar vriend blowde zelfs tijdens de sex! in bed dus( onder de douche is ie zo snel uit :P )
|
Citaat:
belt me vader opeens... toen we in et reuzerad zaten... zegt ie: ja... superman the ride is open... *hijs* ow dankje *hijs* we komen er zo aan :D |
onder de goude brug van praag ,waren met de sgool naar stedenreis hebben wat weed meegenomen maar ja als je daar opgepakt werd kreeg je 5 jaar voor 1 joint dus moesten we snicky blowe
|
in de zolder van een kerk op 30 meter hoogte :D
|
Citaat:
|
ik moest mijn scooter vorige maand ophalen van het politiebureau. ik had een gevoel dat ik ze zou gaan aanvliegen dus zaten we recht voor de ingang een joint te roken,. erg he!
groetjes andrea :confused: |
3 in de auto, bestuurder rustig meedoent (vonden de weg niet, btw rollen in een auto is toch niet altijd even simpel)
school in men eige tuin in een bunker op een kerkhof tijdens de nacht!!! (deze is best wel aan te raden) |
in je eigen tuin en voor hokjes of voor school, zijn toch voor de handliggende plaatsen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |