![]() |
True as can be..
Nee, dit is niet het zoveelste 'ben jij een echte <hokje*>?' topic..
Maar: Ben jij jezelf op het forum of voor je een toneelstukje op? Antwoord jij op het forum zoals jij in het dagelijks leven ook zou doen of is dit je 2e persoonlijkheid..? Wil jij de waarheid nog wel eens verbloemen, zo ja met wat voor redenen? (denk aan shockeren, grappig zijn etc..) Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik niet geloof dat iedereen hier volledig zichzelf is.. Er zijn zat mensen die wel waarheidsgetrouw antwoorden, maar bij sommige mensen heb ik echter mn twijfels.. (ik noem geen namen btw) Sommige mensen komen namelijk nogal bot, kinderachtig of dom over.. * Vul hier zelf maar wat in.. |
*vult in*
ik ben vaak gewoon mezelf (voor zover ik "vaak" op het forum zit), maar bij sommige dingen ook weer niet. als ze erg persoonlijk zijn. niet iedereen hoeft van me te weten hoe ik me op sommige momenten ben. of hoe ik ergens mee omga. ik kom toch al anders over irl dan over internet enzo |
Ik dacht altijd dat ik anders was dan in het echt, omdat ik hier echt heel bot en chagrijnig uit de hoek kan komen als iets me niet aanstaat, maar ik ben erachter gekomen dat ik zo ook in het echt ben *kijkt onschuldig* ben hier misschien minder verlegen, that's all
maar 1 ding: liegen doe ik hier echt niet. True he :d |
ik antwoord gewoon dingen die zo zijn, die ik vind, mn mening enz. maar ik heb buien dat ik me echt zwaar aan iedereen irriteer en dan ga ik hele botte dingen zeggen enz. en als ik in een sarcastische bui ben ga ik dus sarcastische opmerkingen maken.
|
Ik ben hier net zo kinderachtig als in het echt (y).
|
Ja ik ben mezelf hier,ik reageer zoals ik in het echt leven ook zou reageren.
Ik denk dat ik ook over kom hier op andere mensen zoals in het echt. Al zeg ik bepaalde dingen hier op het forum,en i-net in algemeen,wel makkelijker...er zijn geen ogen op je gericht,en er is een mogelijkheid tot wissen van bepaalde opmerkingen enzo. Ik heb behoorlijk wat persoonlijke dingen besproken via i-net die ik in het echt niet ter sprake zal brengen omdat ik dat gewoon niet kan. Als ik irl heel pissed ben,verdrietig whatever,dan merken de mensen het in mijn omgeving het ook. Ik probeer mezelf hier niet in te houden,of het meisje met het perfecte leventje etc. te spelen,want ik weet dat het niet zo is. Ik heb geen behoefte om een rolletje te spelen,want als puntje bij paaltje komt ben jezelf de enige die voor de gek gehouden word,want andere mensen prikken wel door dat masker heen. |
Ik denk zoiezo,dat mensen hier niet snel gaan toegeven dat ze een rol spelen,of niet echt zichzelf zijn.
Als die mensen uberhaupt al weten van zichzelf dat ze hier iemand anders zijn dan irl. |
Ik ben heel slecht in liegen.
Maar waarom zou ik niet de waarheid vertellen. Ooit kom je jezelf tegen en je wordt gewoon meer gerespecteerd als je je zelf blijft. |
Citaat:
|
ik heb mijn hele internet reputatie bij mekaar gelogen
ook dit |
Jawel ik ben wel gewoon mezelf hier hoor, waarom zou ik me anders voordoen. Alleen als ik me heel kut voel ga ik niet internetten, dus jullie maken me meer vrolijk mee :p
|
Citaat:
--- Ontopic: Ik gedraag me bijna hetzelfde als irl, behalve misschien dat ik hier wat beter uit m'n woorden kom en iets meer durf te zeggen omdat er idd geen 'echte' mensen zijn waar je tegenover zit en waar je tegen moet praten. |
Mja, ik kan soms wel anders op het internet overkomen, omdat ik vaak dingen bot zeg maar als mensen me irl zie, zien ze dat ik er een glimlach bij maak, kun je je wel rot gaan smiley-en, maar heeft niet echt hetzelfde effect denk ik. Verder ga ik ook in irl vaak discussies uit de weg, wat ik ook op het forum vaak doe. Of ik wil antwoorden, maar dan zegt een stemmetje: 'Ah joh, laat toch, krijg je niet veel goeds mee' Toch kom ik face-to-face minder gauw met iemand in discussie en irriteer ik me sneller 'getypt' dan 'gesproken-met-een-gezichtsuitdrukking'
|
Ik frons niet op het forum :d
Maar voor de rest gedraag ik me (naar mijn weten dus verbeter me als ik het mis heb ) hetzelfde p het forum als irl... |
Citaat:
je spreekt de waarheid op dit forum ;) |
Citaat:
Ik denk dat er echt niemand is die helemaal een andere rol speelt waarvan de rest dat niet merkt. |
Citaat:
|
IRL "hap" ik meer. Ik ga snel discussies aan, en blijf ook langer doordrammen. Ik heb vaak op het forum dat ik iets wil zeggen, maar het toch maar niet doe. Ik heb echter geen 'masker' op hier ofzo, ik post niet iets anders als wat ik IRL zou zeggen/denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het forum ben ik heel aardig maar in het echte leven ben ik een klootzak.
Of andersom... :confused: |
Idd, kappen met die onzin.. Ik houd mn topics graag schoon en netjes..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat verder eigenlijk niet tegen Maartje persoonlijk bedoeld is. Dat zou ik bij ieder ander ook vragen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hier geef ik juist mijn mening, meer dan ik in het echt doe juist... |
..volgens mij word er nu eerst gekeken WIE iets heeft gepost, ipv WAT diegene gepost heeft. Niet alleen bij Cemslut, maar ook bij Paranoide.
EN DAT IS EEN SLECHTE ZAAK!! dus nu gaan we gewoon weer onze mening geven, en niet iemand schoppen als hij/zij iemand van de overkant "aanvalt" .. toch? :confused: |
blergh.. make love not war!
(en trouwes: ik vind niet dat Paranoide aan het zeuren was ze vroeg gewoon wat) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben het ook met ...... eens! ;) |
Citaat:
Maar gelijk heeft ze wel!!! - dus vecht voortaan je ruzies op het schoolplein uit - :rolleyes: |
irl ben ik ook zo achterlijk bezig
|
voor zover ik weet ben ik gewoon mezelf, misschien dat je op het forum iets sneller verteld dan dat je tegen je 2 buurvrouwen zou doen, maar goed.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben mezelf. Ik post alleen niet altijd wat ik eigenlijk zou willen zeggen omdat ik ooit heb gehoord dat uit elke post mijn onzekerheid zo verschrikkelijk naar voren komt en mijn minderwaardigheidscomplex gaat niet iedereen aan en ik wil ook niet dat mensen me zielig vinden of denken dat ik aandacht vraag.
|
Citaat:
|
in het echt ben ik veel liever /minder agrresief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben best mezelf hier hoor... ik ben net zo wisselvallig als irl en kan op verschillende momenten totaal tegen over gestelde meningen hebben over zaken.. en dat komt hier ook wel terug denk ik.... en verders als ik echt kwaad of super sjago ben gak niet puteren dus dat zal hier nie zo overkomen.... dus uh zo goed als :)
|
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een onwaarheid heb verteld, dus eerlijk ben ik in ieder geval wel (y). Ik zie ook niet in waarom je de waarheid zou verbloemen of zou liegen, omdat het enige voordeel zou kunnen zijn dat je vaak gekozen wordt in de belangrijke forumverkiezingen (dit betekent niet dat alle verkozenen liegen). Ik kan zonder. In het echt maak ik misschien alleen meer opmerkingen naar mensen individueel, wat ik hier uiteraard niet doe om de sfeer lekker te houden en ontopic te blijven ;)
|
Citaat:
Maargoed.... Ik reageer op het forum wel zoals ik in het dagelijkse leven ook zou reageren. Ik antwoord altijd zoals ik ook echt denk. |
Citaat:
Hoewel jullie misschien denken dat ik 24/7 op het forum zit,dat is dus niet zo. En als ik in een ander topic reageer wil dat niet zeggen dat ik gelijk alle topic in het hele forum nog een doorlees,het was me dus niet opgevallen. De reden dat ik mn geboortedatum heb verandert heeft niks te maken met het feit dat ik 16 wil lijken(volgens mij weet iedereen hier ook gewoon dat ik 15 ben),maar met iets anders,wat jullie gewoon geen fuck aan gaat. Over die gedichten,ik heb het destijds op Dop uitgelegd,ik heb mezelf tig keer verantwoord aan geschokeerde mensen op msn,het is wel weer genoeg geweest. Daarbij komt dat ik jullie geen enkele verantwoording verschuldigt ben. |
Ben hier minder verlegen dan ik in het echt ben. Want hier zit je 'veilig' verscholen achter je computertje enzow... Maar ik antwoord wel eerlijk en ben verder niet anders dan in 'real life' vind ik
|
Citaat:
|
irl ben ik eigenlijk helemaal niet aardig :p
mwah ik antwoord toch wel eerlijk vind ik zelf, soms idd wat grappiger (nouja.. naar mijn mening dan) maar verder spui ik gewoon wat er in me opkomt.. zoals dit. |
Citaat:
|
Citaat:
Find yourself a new victim. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |