![]() |
Meeting! Wanneer en waar?
De meeting zal plaatsvinden op een zondag, want dat is handig ofzo :p
Maak hier je keuze :) Het is belangrijk dat je invult op welke data je in principe kunt, je kunt dus ook meerdere data aankruisen. Verder moet je ook nog de steden waar je in principe heen zou kunnen/willen komen aankruisen, dus niet alleen je eerste voorkeur. Je MOET dus sowieso minstens 2 dingen aankruisen :D Owkee, nu ga ik proberen een poll te maken :D :o |
Utrecht lijkt me zeer handig, ligt namelijk het centraalst, en Utrecht is zeer gezellig :D Bovendien woon ik er vlakbij, 20 minuten met de bus, heb busabonnement :)
Welke dag.. Tsja.. De meeting valt dus niet op een zaterdag?? |
Utrecht, R'dam
24 nov of 15 dec |
misschien stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen van zo'n meeting? (lots of chicks? :) grapje!)
|
Citaat:
|
Persoonlijk zou ik wel eens wat anders willen dan de grote stad. Misschien is het leuk om iets alternatiefs te verzinnen (dat goed te bereiken is en waar ze warme chocomel met slagroom hebben)
|
Citaat:
Dus kom maar niet tenzij je een vrijgezellen zus hebt van 17+ die een beetje leuk is ;) |
hmzz lijkt me echt heel gezellig, Maar Amsterdam en Rotterdam is zooooo'n klote eind reizen!! :eek: (me lives in Limburg he..)
Utrecht is wel haalbaar.. (wel *****duur, die stomme treinen!) Maar ik zal eens kijken of er data zijn dat ik kan.. (mensen die ook vanuit Limburg reizen met korting, of vanaf Nijmegen??? :D) |
Hoihoi, lijkt me een heel gaaf plan om de mensjes van het forum eens in het echt te zien. Ik ben er nog niet zo lang dus de meesten zullen me niet erg goed kennen, maar ik ben meestal op het liefde&relatie-forum te vinden dus het lijkt me wel leuk. Ik moet alleen wel rekening houden met koopzondagen, werk heel blij in een schoentjeswinkel en nu komt sinterklaas en kerst enzo... Ik moet dus ff zien of ik wel kan. Maar wel leuk!
Kus, Danitsja |
Citaat:
Utrecht lijkt mij ook het beste ligt het centraalst, ook handiger voor de mensen die uit het noorden- of zuiden des lands komen. Als het dus Utrecht gaat worden, wat wel het meest handig is lijkt me, dan ontmoeten we gewoon in de stationshal bij het vlaggetje 'meeting point' ? (voor degene die wel eens in Utrecht is geweest) |
15 December in A'dam of Utrecht~ :o (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iedereen nou naar Almelo komt, kom ik ook es :D
|
Citaat:
Gaan we gezellig stoplichten kijken ;) |
Citaat:
Lijkt me wel leuk :D |
Citaat:
|
ik kan in principe op alle zondagen wel behalve op die van 1 december, want die week daarna heb k toetsweek.
verder ligt utrecht inderdaad lekker centraal. arnhem is voor mij ook makkelijk te bereiken. maar k weet nog niet of k wel kom :) |
Citaat:
iets anders: Wat ik persoonlijk ook altijd gezellig vind, is om met zn allen uit eten te gaan. Vorig jaar hebben me met een man of 30 in Amsterdam in een pizzeria gezeten en daarvoor in de Steakway to Heaven. Het nadeel is wel dat dat niet voor iedereen toereikend is. Maar misschien als dit ruim van te voren bekend wordt gemaakt dat de lieve mensen er rekening mee kunnen houden.... De rest kan dan gewoon naar de Mac (blêh).... Misschien dat de mensjes hier hun mening over kunnen geven.... |
ja lijkt me hartstikke leuk :) (y)
Alleen verwacht ik hier niet echt 30 mensen :p, maar dat maakt niet uit. |
eindhoven, datum weet ik niet direct
|
Citaat:
Ik wil op zich best komen, maar ik moet ff zien of mijn agenda dat toelaat *ahum* Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen. |
Utrecht is nog wel te doen, lijkt me trouwens ook wel zo handig aangezien het vrij centraal ligt.
(of kom gewoon allemaal 20 dec. naar groningen :]) |
nare man schreef:
Elk beschaafd en ontwikkeld mens dus ;) Tnx :) Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen. [/QUOTE] Idd, maar hoezo afgezaagd, ik ben nog nooit op een van de meetings geweest en ik wou toch wel een keertje gaan, ben benieuwd! |
Het lijkt mij ook wel erg leuk, hoewel amsterdam voor mij makkelijker is lijkt me utrecht het best voor de meesten. lekker centraal gelegen en op zich ook wel gezellig. if I can, I will be there.
(btw: me is formaly known as meissie-->yeah) |
Almelooooooo :p
|
Ik kan voor oud & nieuw niet (en ik zou het ook niet durven). Aan ~Dark Voice~ de taak mij te vertegenwoordigen! :p (Hm, toch maar niet ;))
Maar hoeveel mensen worden er nou bij zoiets verwacht? Er werd hier 15 gezegd ofzo, is dat niet vrij weinig? Ik stelde me eerst een of ander vol gebouw voor, waar iedereen rondliep en met elkaar zat te praten... :S Tsja, ik weet daar nix van natuurlijk. Iig, de luitjes die er wel heen gaan: veel plezier! |
Citaat:
|
Zo zie je maar weer, Almelo dus. Of desnoods Zwolle. Utrecht kost 28 euro, das echt teveel, zelfs voor een meeting.
|
Almere ligt nog veel centraler :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je kijkt naar de trein en de weg is Utrecht het centraalst! |
Citaat:
Doe je het ook niet voor mij? :o |
Sorry, nee :p
|
Citaat:
|
voor mij ook niet :(
Maarjah tis anders natuurlijk wel duur voor haar :S |
Ik weet niet zeker of ik nog wel kom :S
|
Sorry nee mensen, is echt te duur. Enschede kan trouwens ook nog wel... maar dat is voor jullie allemaal natuurlijk vet duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals op meetings vaak het eten en drinken (in enigszins verwarde vorm) gezamenlijk betaald wordt, zou je dat ook met reiskosten kunnen doen, gewoon alle kosten op een hoop gooien en delen door het aantal deelnemers.
|
Citaat:
|
Ok, ik herinnerde me alleen een ietwat vreemde situatie, verwarrende, beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon €10 lappen, komt het wel goed ;)
Het was een beetje driest, niet haalbaar, ok. |
Citaat:
En die donaties vind ik een goed idee :D Als jullie tot 18 euro komen, kom ik :p (ok 10 euro is ook goed XP) |
Citaat:
En wat mogen we daar voor terug verwachten? |
Hoelaat wordt die meeting eigenlijk zo'n beetje dan gehouden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |