![]() |
Foto's in Mappen @ Lycos
Ik heb nu een account bij tripod lycos of hoe dat dan ook maar mag heten. Ik heb een map aangemaakt op m'n 'server' en wil daar foto's in plaatsen. Hoe doe ik dat? Ik heb zoveel dingen geprobeerd maar kom er maar niet uit! Help me!
|
Kortom: Foto's uploaden lukt wel. Maar ik heb aparte mappen gemaakt waarin de foto's geplaatst moeten worden. Alleen ik weet niet hoe ik die foto's in die speciale mappen moet plaatsen.
|
Je gaat naar: http://members.lycos.nl
Klik op 'Inloggen' (das een groene knop aan de linkerkant) en log in met je gegevens. Klik na het inloggen op de groene knop (ook aan de linkerkant) 'Mijn Account'. In de eerste tabel die je nu ziet kun je je account gegevens wijzigen (password, etc.) In de tweede tabel staat onzin. En in de derde staan de links voor het beheer van je site. Die moeten we dus hebben. Klik nu op 'Toegang' onder het kopje: WebFTP Download, Upload, Wijzig eenvoudig uw Website: Dit opent een nieuw venster waar je je site in kunt uploaden. De rest wijst zich volgens mij vanzelf :) |
ow, net te laat om je reactie te lezen :(
Nou, dan maar nog een uitleg: Open dus weer WebFTP en klik op de map waar de foto's in moeten komen te staan. Je ziet nu alle files die in die map staan (dat zullen er in jouw geval weinig zijn :D ) Klik nu weer op de grote knop 'Upload' en selecteer de foto's die je in de sub-map wilt hebben en klaar is Razzle. |
Hoe goed je het ook probeert uit te leggen, het lukt me niet. Ik heb je toegevoegd @ msn gymnasiast ;)
|
Gloeiende gloeiende, ik worstel nu al dagen met dit dilemma! Wie het verlossende worod geeft, geef ik een appeltaart!!!! AAAH! Ik word gewoon gek! :D
|
Niemand die het me uit kan leggen?! :confused:
|
gebruik een ftp programma...
kan je makkelijk door mappen browsen en dingen verplaatsen... |
Ok, klaar. Bedankt!
|
Het werkt allemaal al?
|
Jep, heb met FTP Voyager alles upgeload in aparte mappen. En alles werkt goed enzo.. dankjewel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |