![]() |
Naar welke open dagen ga jij?
Ik ga naar de hogeschool voor de kunsten.. Arnhem(16 november).... En naar de hogeschool voor de kunsten Utrecht(23 november) En waarschijnlijk in januari ook naar de open dag van Gerrit Rietveld academie.. maar das nog niet zeker.
|
ik telde laatst hoe vaak ik al naar een open dag was geweest en kwam tot 14.
zoveel zullen het er denk ik ook blijven want hoe meer ik er bezoek hoe meer studies ik leuk ga vinden. misschien nog een in februari om te kijken of ik goed heb gekozen (mijn voornemen: voor 1 januari weten wat ik volgend jaar ga doen) |
Misschien ga ik ff rondkijken bij een universiteit (Nederlands) en/of bij de HRO (daar zit ik nu ook op, maar dan ook bij de lerarenopleiding Nederlands).
|
Geen, ik moet wel, maar ik heb eigenlijk weinig zin en tijd :o
|
Ik ga niet. Ben vorig jaar en het jaar daarvoor genoeg geweest en toen ben ik niet eens naar de studie gegaan waar ik nu mee bezig ben, dus zo veel nut hebben die dingen niet. :D (@Leonie: waar en wanneer ga je?)
|
Citaat:
'k weet (nog) niet wanneer die is, 'k weet ook nog niet 100% of ik ga, 'k denk dat Nederlands op de universiteit voor mij iets te ver gegrepen is (dus wat heb ik dan op een open dag te zoeken? :D). ;) |
Ik ga morgen naar de Universiteit van Utrecht. Ik ga vast nog wel naar meer dit jaar, maar dat weet ik nog niet.
|
ik ga vandaag naar de open dag: Mondhygieniste
en ergens in februari naar de ALO En dan ga ik ook nog naar INholland Alkmaar |
Ik ga kijken op de Rijksuniversiteit Groningen voor Bedrijfskunde
|
Ik ga 29 november naar 'Een Dag Student' op de Rijksuniversiteit Groningen van de opleiding Internationale Betrekkingen. Het laatst ben ik geweest naar de Open Dag Op Locatie van Europese Studies en Rechten aan de Universiteit van Amsterdam op 7 juni dit jaar. Verder ben ik nog naar twee Open Dagen Op Locatie van de Universiteit Leiden (Rechten&Geschiedenis) en naar de Algemene Voorlichtingsdag van de VU geweest.
|
29 nov. naar Leiden (rechtsgeleerdheid)
|
Citaat:
30 nov. open dag universiteit M'tricht; internationale bedrijfskunde en nog naar een open dag in Utrecht (rechtsgeleerdheid) |
Ik wil gaan kijken op het Marnix college maar ik weet niet wanneer dat is..
|
29 november, Leiden (geneeskunde) denk ik. Verder niet.
|
Ben gisteren naar Journalistiek in Zwolle geweest :)
|
Ik ga 29 november naar Leiden voor Pedagogiek (y)
|
Ik ga morgen, eigenlijk vandaag al, naar Leiden voor fiscaal recht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |