![]() |
Flowers in the Attic
Heyz allemaal,
Voor Engels heb ik dus het boek Flowers in the Attic van Virginia Andrews gelezen. Nu moet ik een gedicht maken dat aansluit bij het boek, dat hoeft niet per se in het Engels, mag dus ook in het Nederlands. Dichten kan ik dus echt helemaal niet! Iemand van jullie die misschien een leuk gedichie heeft dat bij dit boek past?? Dankjewel, Lady Of Hope |
Ik ken het boek niet, kan je dus ook niet vertellen of ik een gedichtje weet dat er bij past. Misschien kun je zoeken bij google?
|
Damn mijn lievelingsboek :)
prachtig he? Anywayz ik denk dat het de bedoeling is dat je er zelf een maakt dus ik ga het niet voor je doen...je zou overigens wel kunnen schrijven over de gevoelens die zij en haar broer voor elkaar kregen of hoe ze zich voelden toen hun moeder hen vergat? |
of een simpele scene uit het boek maken tot een gedicht... is het nou in flowers in the attic dat ze ontsnappen enzo ook? k weet niet, heb die hele reeks gelezen, vond ze ook altijd heel mooi... maar wel waanzinnig...
je kunt iets schrijven over dat ze vergiftigd worden en hoe ze zich voelen als ze erachter komen dat de familie (oma en mama) helemaal niet het beste met hun voorhebben, vertwijfeling... bla dit boek is wel een enorme inspiratiebron voor tal van verschillende gedichten, succes |
Dankjewel!!
Ik denk dat 't wel lukt zo!! In inderdaad een heel errug mooi boek! Liefs, Lady of Hope |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |