![]() |
Het wijde broeken topic.
Let niet op de titel van deze topic. k'zit me hier gewoon weer te ergeren aan een mode hype. Namelijk de anti-wijde-broeken-mode-hype.
Waarom zijn de skate winkeltjes zoals house of teacher , London of watdanook allemaal overgestapt op rapkleren? Echt wijde broeken kan je tegenwoordig alleen nog maar op de markt vinden. En als ik in zo'n ex-skate nu wannabe neger winkeltje kom hangen daar dus geen broeken die ik nog mooi vind en dan baal ik altijd ontzettend. Komt dit doordat skatertjes, altootjes, hippiemensjuhs en idiootjuhs gewoon niet meer geinteresseerd zijn in van die lekkere zittende, spermaproductiebevorderende, altijd chill zijnde wijde broeken. Of hebben wannabe-negers gewoon meer geld en kopen zei meer kleren waardoor de skatewinkeltjuhs zijn overgestapt naar rapstyle? |
|
Chill..?
|
Negers.. ?
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah.. dope shit.
|
Citaat:
|
Mja skateboarden is nu een rage, en hangen er allemaal van die gangster zooi in de skateshops. :(
Wat ik ook merk is al die hiphop/rap wannabee`s lopen ineens te lullen dat ze al een tijd skateboarden maar dat ze hun deck een jaar geleden uit hebben geleend en nog steeds niet terug gekregen hebben :rolleyes: En dan vraag hoe de deck heette , dan weten ze het niet. En als je hun ff je deck leende konden ze ineens niet ollie`n omdat ze zogenaamd het verleerd zijn :rolleyes: Al die bullshit en gezeik van die rap ass mother fu :eek: is jmmr en veziekt de skate scene (n) |
Nou in de skatewinkels waar ik normaal gesproken kom,verkopen ze nog steeds gewonen skatekledding hoor?
|
Citaat:
|
Op me smoel pleur ik vaakgenoeg, dus schamen ervoor doe ik niet meer.
hiphop skaters skaten niet!, ze lopen alleen in die kleding en zeiken alles af aan truukjes wat ik sta te doen. Ze verkopen idd nog gewoon skatestuff, maar er zijn nu wel veel hiphop spullen bij gekomen. Snappie het nog :confused: :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja vervelend...dan zoek je je kleding ergens anders? bij ons bij britain hebben ze idd tegenwoordig heel veel van die hip/hop (?) dingen ofso, mja maakt mij t uit, ik had toch al geen geld om bij die winkels te shoppen :) ik zoek mn kleren wel ergens anders...ze hebben namelijk nie alleen wijde broeken bij skatewinkels, jaja das een schok heh? :rolleyes:
|
Citaat:
|
in de skatewinkel hier verkopen ze nogsteeds skate kleren hoorr.:S
|
Kan ze nog gewoon vinden..?
|
Om te klagen heb je geen forum nodig, daar zijn we niet voor.
|
ik kom nooit bij zulke winkels maar het lijkt me logisch dat ze in skatewinkels skatekleding verkopen.
|
waar kan je je allemaal druk om maken :|
|
Citaat:
je geeft volgens mij zelf het antwoord al :rolleyes: |
Citaat:
|
Check trouwens gewoon veel winkels..sommige broeken vallen alsnog vrij mooi als je ze maatje of 2 te groot koopt...
|
volgens mij was britain niet echt een skatewinkel, ze gaan gewoon met de tijd mee naar mijn idee
andere echte skatewinkels blijven altijd kleding verkopen die bij het skaten past, hier in amsterdam zitten er wel een paar goede Rat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |