![]() |
Vertel jij je vrienden over ervaringen in je Liefdesleven?
Praten jullie erover hoe iemand zoent, hoe iemand in bed is/was... Soort van ervaringen uitwisselen?
Ik niet, de enige die dat iets aangaat zijn ik en mijn vriend op dat moment. Ik zou het ook niet echt leuk vinden als ik zou horen, denk ik, dat mijn vriend er uitgebreid over zit te praten met zijn vrienden. Tenminste, 1tje zou wel oke zijn nog, maar gewoon aan iedereen die het maar horen wil? |
Ja maar alleen met mn beste vriend, maar puur om te lachen. Mn eerste vriend wist dat niet maar mn huidige vriend wel en die vind het wel lollig :)
|
Om te lachen?
Lijkt me vrij lullig tegenover je vriend? Tenminste klinkt een beetje alsof je hem met je beste vriend beetje uit zit te lachen of vergis ik me nu weer? |
Zelden.
|
Hele grote lijnen aan mijn beste vriedin, maar eigenlijk niet zo..
|
nee ik vertel alleen maar hoe blij ik ben of als ik met een probleem zit, is niet meer dan normaal volgens mij
|
Alleen de kleine dingetjes gaan de vriendenkring in... zo 's avonds, met een biertje erbij. Je weet wel. :D
Maar dr komen (eerder kwamen :( ) niet echt belangrijke/erg boeiende dignen aan bod. |
Met m'n beste vriend praat ik wel een beetje over de stand van zaken, gewoon chitchat, en misschien tips ofzo..ervaringen. Maar ik hoef echt niet in details te weten wat hij allemaal met z'n vriendin uitspookt. Sterker nog, ik WIL het absoluut niet weten. Dat vind ik zo ranzig.
|
Nee.
|
Jazeker, gna gna... Opzich wel interessant. Vooral de manier waarop ze 't vertellen! :D Wij zijn daar echt heel vrij in met elkaar!
|
absoluut, en ik wissel ook tips uit met vrienden en alles.
ennehh... ik heb er geen moeite mee om zulke dingen te delen.... eigenlijk is het heel handig en zou iedereen het moeten doen, want ik heb me toch een paar tips gekregen!! :D :p |
ja (y)
|
Liefdesleven: Vriendinnen krijgen te horen wat ze willen weten maar ik ga ze er niet mee doodgooien, hoeven ze bij mij ook niet te doen want dan word ik gek!
Sexleven: Heb het over de grappige dingen enz enz, maarja op dit moment heb ik daar niet echt iets over te vertellen :p |
Citaat:
Ik praat er veel over ja. Met een aantal vrienden en hier op het forum. Ik vind het gewoon leuk om er over te praten en dingen te horen van anderen enzo. :) Met mijn moeder praat ik ook best veel. Maar dan over mijn gevoel en niet over hoe hij in bed is ofzo! :D |
Citaat:
|
Oh ja hoor, maar dan wel met de goede vrienden. Wisselen zeg maar ervaringen uit. Ja, niks mis mee vind ik. Dus jah... Mn vriend weet dat ook en die heeft gewoon zoiets van: agh ja, waar jij je prettig bij voelt he? :)
|
Met m'n vriendinnen echt tot op de details :D
Gewoon boeiend om over te hebben en we weten van elkaar dat het onder ons blijft :) Met gewoon kennissen e.d. ben ik er minder open over. |
Citaat:
|
ik zeg af en toe wel als een meid goed kan zoenen tegen vrienden. Maar wat verdere sexuele contacten betreft gaat t niemand anders dan ik en me meid aan.:)
|
Beetje in grote lijnen ja. Maar ze hoeven echt niet alles te weten. En ik ook niet van hun, bepaalde dingen uit je liefdesleven zijn toch wel pive lijkt me zo.
Wel raar, ben er net achter gekomen dat mijn vriendin geen maagd meer is, van de ene kant vind ik het eigenlijk wel een beetje ''erg'' dat ze me dat nooit verteld heeft, van de andere kant als ze dat echt alleen voor zichzelf wilt houden, prima... maar ja je bent toch goed bevriend met elkaar, dan kan je toch wel iets (in vertrouwen) vertellen... |
Citaat:
|
ik praat met vriend(inn)en eigenlijk alleen over hoe en of iemand kan zoenen. de rest wil ik voor mezelf houden, en ik hoef ook echt niet tot in de details te horen wat zij allemaal uitspoken.
|
Alleen met mijn beste vriend zegmaar, persoon die het dichtst bij je staat, aan die vertrouw je dat soort dingen wel toe.
|
Na een tijdje ken ik alle verhalen wel het is toch altijd hetzelfde. Ach, niet veel behoefte aan eigenlijk ook ik word ouder.
|
Nee. Ik ben sterk gehecht aan mijn privacy. Ervaringen in mijn liefdesleven gaan alleen mij aan, en de persoon met wie ik die ervaringen heb beleefd. Verder niet.
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar bij haar had ik het echt niet aangenomen... ik stond haar echt raar aan te kijken volgens mij, maar goed... :eek: Ik vind dat iedereen het zelf moet weten hoor wat hij wel en niet vertelt... ik vertel het meestal wel, maar dan op een subtiele manier iets laten doorschemeren zeg maar... :) |
ja, vooral tegen één vriendin, we vertellen echt alles, echt lachen altijd. Is gewoon leuk om over te praten
|
ja.. tegen 2 vriendinnen die ik al bijna mijn hele leven ken en mijn beste vriend..
|
Heheheheh jah, maar het ligt er aan met wie. Nou ja over hoe iemand zoent praten we niet echt meer zoveel als vroeger, toen hadden we zelfs een hele lading titels die iemand kon krijgen naar de manier waarop hij zoende (staafmixer, handgarde, wasmachine, etc ;)). Met 1 vriendin kan ik dit redelijk tot in detail bespreken, met de anderen is het meer toespelingen en geinen.
|
Ja... met 1 vriendin.. niet ech alle details... maar wel heel veel dingen over mijn ervaringen... ik vind het persoonlijk wel lachuh en toch ook wel fijn om er zo over te praten
|
uhm, ja eigenlijk wel.
Met vriendinnen gewoon over hoe iemand zoent enzo. Eigenlijk bijna altijd.. Is meestal gewoon gezellig en wel geinig om te horen. Enja, is misschien wel lullig voor diegene.. Maar die komt dat zelf toch nooit te weten. Het is meer een "onderonsje" om het zo te stellen. |
Citaat:
|
Ik vind dat dat moet kunnen. Ik heb zelf geen ervaringen, maar ik zou er wel over spreken. Mondjesmaat, maar toch wel. Met echte vrienden moet je zoiets kunnen delen.
Nu heb ik ook geen vrienden eigenlijk, dus ja... |
Ja dat ode ik wel. Niet met al mn vriendinnen hoor, alleen met mn 3 beste zeg maar. Najah ik vertel eigenlijk 1 vriendin écht veel, de rest krijgt alleen de grote lijnen te horen :)
|
Citaat:
|
nee ik zeg dat niet aan mijn vrienden/innen want ik vind dat iets wat privé is. als mijn vriend dingen zou vertellen aan zijn vrienden zou ik dat egt helemaaal niet leuk vinden.
|
Nope...
Ik heb niet echt zo'n persoon aan wie je alles kwijt kan... sommige dingetjes vertel ik wel eens, maar die zijn meestal redelijk oppervlakkig... |
soms praten we wel over gewoon "realtie dingetjes", dus ja, over kleine ruzietjes of gewoon, over je vriend, wat je in bepaalde situaties zou doen, maar we praten (haast) niet over sex, alleen af en toe een opmerkinkje over sex in het algemeen, maar niet over persoonlijke zaken.
|
Ik vertel lekker alles!!! (naja,bijna alles dan, alleen jytte weet alles, maar dat wist je toch ook wel al?)
Als mensen het niet willen horen, moet je het natuurlijk niet vertellen, en ik vertel ook eerder positieve dingen, zoals hij zoende heel erg lekker (ipv hij was echt te slecht) maar verder is er toch niks mis mee? Vind et juist wel handig om te weten wat mijn vriendinnetjuhs met mn ex'en uitspoken (he kimry :p )en zo kan je toch ook een beetje tips enz uitwisselen... kus! |
globaal.. Als het een tijdje uit is krijg je wel meer details uit mij maar alles vertellen... Nooit!
|
Verschilt, ze weten wel wie ik graag mag of met wie ik uit ga, maar details over een relatie zullen ze echt nooit te horen krijgen.
Wat moeten ze met de informatie? |
Ja, iedere zondagochtend bel ik al me vrienden op wie ik nou weer allemaal heb gescoord vant weekend........... :)
Nee, ik vertel natuurlijk wel oppervlakkige dingen tegen vrienden, maar de echte details alleen tegen echt goede vrienden soms, maar meestal niet. |
Ligt eraan met welke vrienden. sommigen hebben dingen niet meegemaakt die anderen wel meegemaakt hebben, dus dan praat je er toch anders over.
maar soms bespreek ik wel dingen met vriendinnen/vrienden, en soms niet.....ligt eraan wat het is :D |
ja, met een paar vriendinnen praten we wel over die dingen ja.. We gaan het niet helemaal tot in de details vertellen ofzo, maar goed, erover praten moet kunnen vind ik.. Natuurlijk vertel je niet alles en zijn er dingen die je graag voor jezelf houdt..
Of over andere leuke dingen die je samen hebt gedaan met je vriend.. Gekke eigenschappen, blablabla.. tja we hebben het wel over onze vriendjes ja.. :D |
M'n vrienden ken ik al 14 jaar, en ik ben ongeveer gemiddeld 2 jaar ouder, waardoor ik hen vroeger altijd raad gaf op relatie & sexueel gebied. Zij vertelden mij dan details waar ze probs mee hadden, en ik vertelde hen soms iets uit mijn leven als voorbeeld; ik plakte er echter niet altijd naam op (bv 'ik had eens een vriendin die dat deed' terwijl m'n toenmalig lief dat deed).
In grote lijnen zeg ik wel zaken, of grappend 'maar die van mij is goed in bed', maar er verder op in detail treden hoeft voor mij niet. |
Citaat:
Gewoon gebbetjes over en weer van 'volgende keer neem ik nn lineaal mee' enzo :) Niet beledigend (als dat wel zo was, wat voor relatie heb je dan..?!), meer grapjes over dingen die we wel en niet hebben gedaan. Hij heeft het op zijn beurt ook over ons (dingen die we wel/niet hebben gedaan) met zijn vrienden. Als ik ze later weer spreek maken ze dr wel een grapjes over en dat vind ik niet erg. Moet toch kunnen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |