![]() |
[tekening] meningen gaarne
ben tijdje al met dit poppetje aan t klooien, heb m ff met computer gemaakt, let niet te veel op de inkleuring/achtergrond etc. isnogal simpeltjes,m aar was nieuwsgierig wat men er van vindt...dus...
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=25932 |
Op de een of andere manier doet hij me denken aan zo'n Pokemonbeest :)
Ik vind hem best mooi, alleen zijn de lijntjes van de mond(?) niet helemaal gladjes getekend, net als de "pupillen" van de oogjes. Dat valt nogal op als de rest mooi recht getekend is. Kleurgebruik vind ik niets mis mee, het heeft wel wat, vind ik. |
hallo, deze tekening vind ik leuk en vrolijk. alleen de mond (neus?) vind ik niet zo heel oke, voor de rest een gaaf beest.
|
Ik vind het wel een grappig beestje eigenlijk :) (y)
|
Die mond kun je beter met een curve doen, ipv uit de losse hand ;)
|
De mond en de pupillen kunnen inderdaad beter. En linksonderin is nog iets zwarts te zien, niet zo mooi. Verder vind ik het een cool beestje maar je kan een mooier tekenen zoals op de stickers van gister :).
|
whaha grappig poppetje:) vind alleen de vorm vd mond een btje raar, misschien kan ie een btje kleiner? verder zijn de ogen koel:)
|
Heb je een stuk uit je tekening gehaald, of is dit het geheel?
Ik vind het wel een lief beest, want hij heeft wat weg van een hamster. De stijl hierin, simpele kleuren, bijna wiskundige vormen en dikke/dunne lijnen spreekt mij wel aan. LUH-3417 |
Hehe, hij is leuk :D:D
Wat een kleine guitige oogjes :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |