![]() |
VASELINE als gel?
ik hoorde dit dus en aangezien ik spikes heb enzo dacht ik laat ik het is proberen maar is het niet schadelijk voor je haar ofzo dat al je haar er naar 1 maand uitvalt ofzo;) of iemand die het wel is gebruikt maarja iniedergeval vanaaf ga ik het proberen dus ik zie wel of mn haar uitvalt ofzo ;)
|
Waarom gebruik je niet gewoon gel?
|
omdat mijn haar krult enzo en die gast zei dat het daar ook tegen helpt en heb al heel veel gels en waxen geprobeert.. maar lukt niej egt goed
|
Citaat:
|
brylcreem ja werkt ook niet echt goed
|
Citaat:
|
Citaat:
Groene zeep schijnt ook te helpen.. En uhm, Murray's helpt ook wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
Je huid goed verzorgen helpt tegen puistjes ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groene zeep (y)
|
Citaat:
't lijkt me hoe vetter het is, hoe beter het werkt...maar ja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het heel vettig is kan je haar niet goed ademen gloof ik, is ook niet echt goed lijkt me.. |
Hair doesn't breathe... :D
Ik gebruik het altijd, werkt heel goed vind ik. En lekker goedkoop ook! |
MURRAYS is echt het vettigste v/h vettigste
gebruiken die hap , werkt erg goed :D |
en wat is de slechtste van allemaal?
gel/wax/alles wat hierboven genoemd is/anders... ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige haartypes worden heel droog oid van bepaalde gels/wax/etc, andere reageren er heel goed op.. Ik krijg van de meeste geldingen ontzettend droog haar, t gaat schilferen, uitvallen en splijten :\ Kan beter tegen vet. |
Citaat:
als ik gel gebruik krijg ik haaruitval :( |
Citaat:
|
Citaat:
Naja, ik heb dat ook, vet helpt bij mij ook goed genoeg. Mja, ik heb nogal stijl haar, t moet gewoon niet pluizen. (met krullen zal je niet veel aan vet hebben gloof ik) |
Citaat:
|
Citaat:
vet? en wat is het verschil tusse gel en wax? |
Citaat:
Gewoon een btje proberen, je zal vanzelf wel je 'eigen' merk vinden.. Citaat:
*rommelt in tas* Ik gebruik Dax, voor kort, gebroken haar. Werkt bij mij echt (y), mn haar breekt minder snel. Kan je bij toko's kopen gloof ik, heb m niet bij een drogist gezien. De Fructis wax is ook wel goed, valt je haar niet van uit ed. (of is die voor vrouwen? Is er ook vrouwengel/wax/vet en mannen gel/wax/vet..? :confused: ) Uhm.. wax is meer vetterig, de meeste gel is behoorlijk vloeibaar ed. Gel word hard, wax niet. Gel zorgt dat mn haar uitvalt, wax wat minder :) - volgens mij- laat wax je haar meer ademen, gel niet.. |
Fudge (kinki kappers heeft het iig)
erg stevig, niet echt vet maar wel plakkerig en je haar blijft wel overeind staan als je die krullen stijl wilt hebben kan je het fohnen |
Een combinatie van een klein beetej shampoo die je haar soepel maakt op droog haar en dan gel werkt ook.
REIE |
Citaat:
*gaat uitproberen* |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
Citaat:
Hm.. Ik heb zwart/donkerbruin haar, valt dan volgens mij onwijs op.. :o *probeert het wanneer er niemand thuis is ;)* |
wiej het werkt tog ff goed he :) ik moest door de regen fietsen en toen ik daar aankwam stond het nog overeind :) alleen wel goed eruit wassen maarja dat heb ik er wel voor over :) goede tip dus :P
|
Citaat:
REIE Ik verklaar mijzelf niet aansprakelijk voor mogelijk schade met betrekking tot je kapsel, mogelijk veroorzaakt door mijn aanwijzingen, zoals abnormale haaruitval, kleurwisselingen, groei, structuur, etc. |
je kan oowk je haar overeind houwe haarlak er op spuite en droog fohnen.. en als je je haar dan loslaat blijft t overeind staan.. (ligt er aan hoeveel spikes je hebt.. maar je moet er veel haarlak opspuite)
doek oowk met me hanekam.. ik heb oowk krullend haar maarjah :p |
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij verklaart de ondergetekende verdere afwijzing van aansprakelijkheid ten gevolge van zijn tips. Men denke bijvoorbeeld aan huid-irritatie ed. Voor enig fysiek of mentaal lijden kunt u het beste contact opnemen met uw dokter of psychiater. REIE |
Citaat:
Zozo.. artsjes en psychiaters zijn duur hoor.. Betaal jij? :p ;) |
die oranje murrays(eigenlijk voor kroes haar), alleen die shit krijg je er niet zo even uit met een simpele wasbeurt
of bij hema hebben ze van dat roze spul(shaper), is vrij stijf dus als het omhoog moet zal dat ook wel werken Rat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |