![]() |
Favoriete producer/engineer/mixer
Nou titel zegt genoeg, welke producer vind je dat het vetste geluid aan bands geeft, welke producer haalt het onderste uit de kan, heeft supervette albums afgeleverd aan bands?
Natuurlijk doet een engineer het halve werk, dus die mag je ook noemen, zover je op de hoogte ervan bent. Producer: Ross robinson, uiteraard bekend geworden met korn-korn, waarin hij alle emoties gewoon op de cd heeft laten staan, en dat is zijn handelsmerk. Gewoon, pure rauwheid op cd laten staan, maar het moet wel goed zijn. Gooit bloemenpotten naar zangers, gaat compleet teker in oefenruimte, tergt muzikanten, maakt ze belachelijk, praat diep met ze, eist veel, maar levert iets puurs af, moet een worden met muzikanten. goed te horen op: Glassjaw - everything you ever wanted to know about silence.. Machine Head - Burning red Slipknot - Iowa Andy Sneap - maakt supervet geluid vaak, doet ongelovelijk veel verschillende stijlen, mixt ook, en je kunt vaak goed horen wat een band doet. Albums: Earthtone 9 - arc tan gent Skinlab - Disembodied: the new flesh Verder steve evetts, andy wallace en BoB marlette vind ik vaak garant staan voor kwaliteit. |
Die Robinson heeft toch ook een Vanilla Ice album gedaan?
|
Ik heb geen verstand van die dingen en eigelijk vind ik dat niet erg.
Oke, nutteloze reply. Ik zal 't in deze Topic niet meer doen. |
Citaat:
' what is more punk than to producer a album of a former rapper making metal now' |
Andy sneap - Machine head - burn my eyes
- Deftones - White Pony David Bottril - Tool - Lateralus - Flaw - Trough the eyes - Mudvayne - The end of all things to come Johnny K - Machine Head - Supercharger - Disturbed - The Sickness en vast nog wel een paar. |
Tomas Skogsberg en alle mensen van de Morrissound studio in Florida.... alleen al voor heel wat klassiekers verantwoordelijk!
|
het geluid van dying fetus is wel lekker
|
Don Fury ook nog even voor alle klassiekers!
|
Citaat:
|
Citaat:
hard to swallow uitgekomen in 1999 nu-metal - vanilla ice met gastzanger : die dude van bloodhound gang |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |