Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   strung out in sneek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=273128)

freaki 08-11-2002 16:49

strung out in sneek

ik ga `r heen vanavond, wie gaat er nog meer heen vanavond in het bolwerk in sneek?

MCH 08-11-2002 17:40

Nee...

Ik ga naar Brainpower vanavond. Wel duchtig zaaltje trouwens daar in Sneek. ;)

paco de taco 08-11-2002 17:46

ik ga naar the shandon vanavond

eXo 08-11-2002 17:48

Ik ga vanavond naar de bioscoop met een heel bijzonder meisje. M'n vriendin. :D Waar ligt sneek eigenlijk? Provincie?

The-Offspring-GeeK 08-11-2002 18:40

lol, Nee, ik ga niet, Strung out is wel vet :P

freaki 09-11-2002 01:16

kom net trug, schrammen, bezopen, en morgen spierpijn..

echt supervet wasset ! (voorprogramma ( the start en 50/50) vond ik niet veel aan) maar verder dikke vette lol !
:D

freaki 09-11-2002 01:16

Citaat:

paco de taco schreef:
ik ga naar the shandon vanavond
waar speelden die? ik heb ze gezien als voorprogramma van de heideroosjes.. .vond ze vetter dan HR..

stay asleep 09-11-2002 08:08

nope ik ga donderdag pas.... kan nie wachten :D

overthestars 10-11-2002 14:28

JaJa. Ik was er! Zal even m'n pragtische punx.nl recensie quoten ;)

"08-11-2002, Strung Out - The start, Bolwerk, Het, Sneek

Door: evillemiep
Cijfer: 7
Tadaahhh. Weer een geweldige recensie. 50/50--> Tsja, wel leuk. The Start--> Joah, was wel okeej! Strung Out--> Viel zeker niet tegen! Die zanger had zeker wel last van maandelijkse probleempjes ofzo trouwens :D "

Kortom; ik heb wel wel vermaakt, maar na 4 nummers van The Start had ik het idee dat ze weer van voor af aan begonnen. Alsof ze zichzelf gingen covveren ofzo.. hehe.. :D

En wat een arrogante kwal, die zanger van Strung Out. BAH! (maar de muziekjes waren wel leuk though, ook al beweerden enkelen dat zijn stemgeluid wel verdacht op dat van Jive Jones leek.. mwahah :D)

harrie84 10-11-2002 15:26

Citaat:

SadisticSacredWhore schreef:

Tadaahhh. Weer een geweldige recensie. 50/50--> Tsja, wel leuk. The Start--> Joah, was wel okeej! Strung Out--> Viel zeker niet tegen! Die zanger had zeker wel last van maandelijkse probleempjes ofzo trouwens :D "

Kortom; ik heb wel wel vermaakt, maar na 4 nummers van The Start had ik het idee dat ze weer van voor af aan begonnen. Alsof ze zichzelf gingen covveren ofzo.. hehe.. :D

En wat een arrogante kwal, die zanger van Strung Out. BAH! (maar de muziekjes waren wel leuk though, ook al beweerden enkelen dat zijn stemgeluid wel verdacht op dat van Jive Jones leek.. mwahah :D)

Up yours, als je zo goed bent al de mannen van Strung Out, dan heb je wel ff een goede reden om arogant te zijn, niet dat dat nodig is natuurlijk, maar stung out rockt de pan uit, ik hoop dat er nog kaarten zijn voor donderdag

freaki 10-11-2002 15:43

Citaat:

punkx.nl daar zag ik allemaal mensen stikkers van opplakken in de wc`s..

stay asleep 10-11-2002 17:12

welke nummers speelde strung out zo'n beetje???

paco de taco 10-11-2002 20:30

Citaat:

freaki schreef:
waar speelden die? ik heb ze gezien als voorprogramma van de heideroosjes.. .vond ze vetter dan HR..
in de jonosh in heusden(asten)
ik heb ze ook in het voorprogramma gezien bij de heideroosjes in de effenaar

overthestars 11-11-2002 11:45

Citaat:

freaki schreef:
punkx.nl daar zag ik allemaal mensen stikkers van opplakken in de wc`s..
Ghaha, dat zal Wobma wel geweest zijn ofzo :D

overthestars 11-11-2002 11:46

Citaat:

harrie84 schreef:
Up yours, als je zo goed bent al de mannen van Strung Out, dan heb je wel ff een goede reden om arogant te zijn, niet dat dat nodig is natuurlijk, maar stung out rockt de pan uit, ik hoop dat er nog kaarten zijn voor donderdag
Sorry hoor, maar je kunt nog zo goed zijn, maar dan hoef je nog niet zo chagerijnig mensen van het podium te trappen (en dan bedoel ik ook TRAPPEN)

Duss...

freaki 11-11-2002 20:04

Citaat:

Sorry hoor, maar je kunt nog zo goed zijn, maar dan hoef je nog niet zo chagerijnig mensen van het podium te trappen (en dan bedoel ik ook TRAPPEN)

Duss...

benk `t mee eens.. die gast keek zo ongelooflijk arrogant naar iemand die z`n sprong niet helemaal goed timde en wat langer bleef staan... en dan nog na trappen ook.. vond ik `n beetje knullig, maar verder was `t erg cool

harrie84 11-11-2002 21:59

Citaat:

freaki schreef:
benk `t mee eens.. die gast keek zo ongelooflijk arrogant naar iemand die z`n sprong niet helemaal goed timde en wat langer bleef staan... en dan nog na trappen ook.. vond ik `n beetje knullig, maar verder was `t erg cool
stagediven is zowiezo not done

overthestars 12-11-2002 13:46

Dat kan wel zijn... maar ik ben tegen zinloos stagedive geweld :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.