![]() |
strung out in sneek
ik ga `r heen vanavond, wie gaat er nog meer heen vanavond in het bolwerk in sneek?
|
Nee...
Ik ga naar Brainpower vanavond. Wel duchtig zaaltje trouwens daar in Sneek. ;) |
ik ga naar the shandon vanavond
|
Ik ga vanavond naar de bioscoop met een heel bijzonder meisje. M'n vriendin. :D Waar ligt sneek eigenlijk? Provincie?
|
lol, Nee, ik ga niet, Strung out is wel vet :P
|
kom net trug, schrammen, bezopen, en morgen spierpijn..
echt supervet wasset ! (voorprogramma ( the start en 50/50) vond ik niet veel aan) maar verder dikke vette lol ! :D |
Citaat:
|
nope ik ga donderdag pas.... kan nie wachten :D
|
JaJa. Ik was er! Zal even m'n pragtische punx.nl recensie quoten ;)
"08-11-2002, Strung Out - The start, Bolwerk, Het, Sneek Door: evillemiep Cijfer: 7 Tadaahhh. Weer een geweldige recensie. 50/50--> Tsja, wel leuk. The Start--> Joah, was wel okeej! Strung Out--> Viel zeker niet tegen! Die zanger had zeker wel last van maandelijkse probleempjes ofzo trouwens :D " Kortom; ik heb wel wel vermaakt, maar na 4 nummers van The Start had ik het idee dat ze weer van voor af aan begonnen. Alsof ze zichzelf gingen covveren ofzo.. hehe.. :D En wat een arrogante kwal, die zanger van Strung Out. BAH! (maar de muziekjes waren wel leuk though, ook al beweerden enkelen dat zijn stemgeluid wel verdacht op dat van Jive Jones leek.. mwahah :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
welke nummers speelde strung out zo'n beetje???
|
Citaat:
ik heb ze ook in het voorprogramma gezien bij de heideroosjes in de effenaar |
Citaat:
|
Citaat:
Duss... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan wel zijn... maar ik ben tegen zinloos stagedive geweld :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |