![]() |
The Shawshank Redemption volgende week op tv
Wat vond je van de film? Ik ga m zeker kijken, eindelijk komt deze film eens op tv!!
|
Mooie film hoor! (y)
|
Hij is al vaker geweest, tijdje terug op Net5 :confused: , toen heb ik hem gezien, maar ut eerste stukje gemist, dus dat wordt wel ff stukje kijken als ik tijd heb :)
Supermooi trouwens :cool: |
ja heb eigenlijk ook alleen mar goeie recensies gelezen (filmkeuze.nl(y)) en in onze gids is het ook een 5-sterrenfilm
|
Een van de betere films in mijn mening
|
Goede film.. ik ga m wel weer kijken denk ik..
|
Het was zo'n geweldige film! (y)
Ik dacht er gisteren toevallig nog aan. Ik ga hem zekers te weten kijken. |
Ik heb net de Shawshank Redemption DVD binnen, dus ik ga
hem niet bekijken op tv. |
Ik kan me de laatste keer dat ie op tv was herinneren. Ik zag m toen voor het eerst, en vond het een beetje een overschatte film. Het was allemaal te gelikt, waardoor de verhaallijn al minder geloofwaardig overkwam. Viel me dus wat tegen...
Maar toch een leuke film om te zien. :) |
nooit gezien
wel over gehoord ga zeker kijken |
Hij staat btw op nr. 2 in de top-250 bij IMDb
|
Pfff, die film heb ik nou al zo'n 3x gezien. Zo goed vond ik 'm nou ook weer niet, eigenlijk.
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
hij is goed, maar zo goed?!?!?1 :confused: |
The Shawshank Redemption > The Green Mile
|
^^^ Absoluut.
|
wel mooie film, maar hij is toch niet megagoed ofso?? ik vond t echt zo'n waargebeurd-verhaal-woensdagavond-op-rtl4-film zegmaar :confused: of heb ik niet goed opgelet?? :o:) naja kga m wel nog een keer kijken ofso..
|
Hij's wel echt vrij enorm goed. :D
|
ik heb hem vorig jaar gezien, maar kan me er eigenlijk weinig van herinneren.
|
Citaat:
En deze film helemaal niet. |
Zo, net weer eens gezien, blijft een prachtige film
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb the green mile niet gezien, maar shawshank heb ik op video, hele amusante film. |
Ik heb m gister weer gezien. Erg mooie ontroerende film. Ik vind dat einde zo vet :D
|
koele film:) en morgan freeman vind ik echt goed:) en mooi verhaal:)
|
De eerste keer dat ik hem heb gezien was ik erg enthousiast, maar hij viel me nou erg tegen. Veel te sentimenteel, ik ben het wel met N00dles eens.
Er zitten ook wel goede stukken in hoor, maar vooral het uiterste eindje verknalt het wel een beetje. De rest van het einde is cool. |
Echt een hele goede film (y)
|
Brooks met het eerst niet weg willen en daarna een bank willen beroven omdat hij dan terug naar huis mocht... :(
Mooooj :( |
De kraai is tof. Wel jammer dat de kraai (die van Brooks) geen terugkerend element in de film was. Dat 'ie bijvoorbeeld op het einde, als Andy en die andere dude elkaar op het strand zien, had de kraai best op de boot mogen zitten.
|
Citaat:
|
hmm ik heb em gemist geloof ik? :(
|
Citaat:
Verder een film die zeer de moeite waard was :) |
Wow! wat een film......
meer heb ik niet te zeggen :D |
Geweldige film, elke keer als ik het einde zie, krijg ik me toch een brok in mijn keel......
|
Oké, dan realistische dingetjes over de film.
Gezien het perspectief dat we hadden (alles vanuit Red), vind ik dat ze heel veel gedaan hebben, vanuit zo'n beperkte visie. En het was redelijk objectief gedaan. Dat is mooi bedacht. :) |
Vond het wel een coele film, maar Green Mile is beter (y)
|
Mensen die hem nog op een keer willen zien op het grote doek moeten pathé in de gaten houden, aangezien hij in het comeback-programma zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |