Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [tekening] Gift (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=273659)

Bluesummers 09-11-2002 10:51

[tekening] Gift

mn 1e tekening ge cg'ed met Photoshop 7! :D

http://www.ftpip.com/~picserver/getpicture.php?id=26033

ben benieuwd hoe jullie m vinden :)

Sidhe 09-11-2002 11:07

Ik vinnum wel cool, al lijken zijn tanden een beetje op haar nek te liggen ipv erin.. Verder cool, ik vind em wel iets hebben (y)

Ilsch 09-11-2002 11:12

vind wel tof.. alleen.. vind haar arm zo vaag?

nogmaals 09-11-2002 13:38

ik vind het een koele afbeelding :P ja de tanden lijken dubbel te klappen :)

N00dles 09-11-2002 17:22

Die vrouw lijkt niet echt pijn te hebben, ik vind dat je de ogen nog wat pijnlijker moet laten kijken, dwz wenkbrauwen naar beneden en laten kijken alsof ze boos is, met tanden ontbloot. Dan wordt de expressie wat beter uitgebeeld.

Darvan 09-11-2002 17:37

kewl!!!

en idd lijkt mee eerder dat de vamp pijn heeft omdat zn tanden bijna afbreken :p

ennuh nu pas photoshop 7?? pfff ;)

Bluesummers 09-11-2002 17:38

ja ik loop achter :D mn zusje had mn versie 5 eraf gegooid, vandaar /-.\\

scala 09-11-2002 19:02

goed hoor:) die jurk vind ik wel mooi.
maar idd die tanden moeten wat meer in de huid steken en het bloed vind ik ook een beetje raar(ziet eruit als een kruisje?)

Remqo 09-11-2002 19:10

Citaat:

scala schreef:
goed hoor:) die jurk vind ik wel mooi.
maar idd die tanden moeten wat meer in de huid steken en het bloed vind ik ook een beetje raar(ziet eruit als een kruisje?)

jah, hnet is net alsof die tanden er gewoon op liggen ipv bijten.

Verder lijkt zij (vrouw in de groene jurk) er er wel van te genieten, ze straalt geen pijn en/of angst uit. Het lijkt meer genot, terwijl die vampvrouw zo hard probeert te bijten, bij vampvrouw zie je een spanning in haar gezicht.

Die jurken zijn verder mooi gemaakt (y)

Ciao Che 11-11-2002 10:08

Citaat:

Draakiej schreef:
jah, hnet is net alsof die tanden er gewoon op liggen ipv bijten.

Verder lijkt zij (vrouw in de groene jurk) er er wel van te genieten, ze straalt geen pijn en/of angst uit. Het lijkt meer genot, terwijl die vampvrouw zo hard probeert te bijten, bij vampvrouw zie je een spanning in haar gezicht.

Die jurken zijn verder mooi gemaakt (y)

tis toch een vamp-man?

xxDomingoxx 11-11-2002 14:06

Wat is cg-en precies?
Tekening tekenen, inscannen, en daarna inkleuren met Adobe/een tekenprogramma?

Welke tool gebruik je? De brushes?

Poesba 11-11-2002 16:57

Hij bijt in haar schouder. :)

LUH-3417 11-11-2002 19:57

Ik vind de hand die links in de hals ligt mooi getekent. Verder mag de beet zelf wat meer uitgewerkt worden, zo ook de uitdrukking van de lijdende dame, die ons nu eerder zal doen vermoeden dat de heer in kwestie op een andere, welliswaar soms even bloederige plaats, zijn mond gezet heeft.

Trouwens wel grappig dat ook in deze tekening 'X marks the spot'.

LUH-3417 - En dan noem ik de meeste dingen die ik wel mooi en fijn vind niet op.

Bluesummers 11-11-2002 20:06

Citaat:

xxDomingoxx schreef:
Wat is cg-en precies?
Tekening tekenen, inscannen, en daarna inkleuren met Adobe/een tekenprogramma?

Welke tool gebruik je? De brushes?

brushes ja :)

@luh: ach, je mag ook best positieve dingen zeggen hoor, zit ik helemaal niet mee, tis weer eens wat anders :D

LUH-3417 11-11-2002 22:54

Ok.

Ik vind, zoals gezegd, die hand erg goed gelukt. Ook vind ik dat je met weinig werk dat haar van die vampiervent aardig mooi hebt gemaakt. Ze gezichtsuitdrukking is ook wel goed, alleen zijn tanden zijn niet mooi. Maar dat hoorde je al eerder.

Het gaat overigens voor de meeste dingen van je tekening wel op; speelse en luchtige lijnen die het toch sterk maken. Het lijkt alsof je het met het grootste gemak uit de losse pols getekend hebt, terwijl ik vermoed dat dat niet het geval is. Da's knap.

LUH-3417

GRRR 12-11-2002 00:44

je moet niet zulke soft brushes gebruiken icm lijntekeningen imho. het staat ook veel strakker als je harde lijnvlakken gebruikt, vooral bij manga style cartoons.

Stoetel 12-11-2002 08:37

Mooie tekening! Alleen idd een beetje jammer van die tanden en van haar arm die er naar mijn mening erg slapjes bijhangt. Maar voor de rest niks op aan te merken hoor.

Bluesummers 12-11-2002 16:21

Citaat:

GRRR schreef:
je moet niet zulke soft brushes gebruiken icm lijntekeningen imho. het staat ook veel strakker als je harde lijnvlakken gebruikt, vooral bij manga style cartoons.
sorry,maar k heb een gruwelijke hekel aan 'harde lijnvlakken' ed, als je het niet erg vind blijf k deze stijl aanhouden :)

@iedereen: thaaaaaaaaaaaaaank uuuuu:D *knuffelt iedereen*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.