![]() |
rahzel vanavond in de effenaar
wie gaat er nog meer heen ???
|
lol :D, ik zou nog maar goed op je kaartje kijken want dat is morgen pas hoor :)..
ik ga in ieder geval... (y) |
wat vet!!! jammer wist ik nix van anders wilde ik zeker wel :(
|
Heeft hij eigenlijk nog nieuw materiaal of komt ie net als paar jaar geleden met hetzelfde? Toen was het in ieder geval onvoorstelbaar goed.
Rat |
Ik ga!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rahzel in Nighttown, was echt super, chille dj erbij, de rest eromheen was ook heftig.
|
Je kan even kijken, mensen die zeggen "jammer dat ik het niet wist" of het nog niet uitverkocht is...
Het gebeurt niet vaak dat concerten bij de Effenaar pumped en uitverkocht zijn. Best nog wel kans dat er een kaartje te kopen is aan de balie :) ik heb een vriend die Rahzel helemaal cool vindt, zit hier ook op het forum. Hij zal het vast al wel weten. Even checken of hij gaat... |
duur grapje
|
ik zou er ook heengaan...
maar euhm... ik voel me niet lekker... nou zijn 2 vrienden van me erheen... vanavond in de effenaar, eindhoven... vette shit ! |
Citaat:
|
het was echt VET, zeker de beste show die ik dit jaar heb gezien, en dikke props naar DJ Js-1, wat die met de draaitafels kan is echt onvoorstelbaar..
en Rahzel was ook vet natuurlijk, vooral dat dancehall-gedoe en ms. fat booty was zeer de moeite waard :) (y) |
Citaat:
|
hij was echt zwaar wreed, en idd DJ js1 ook!
wat hij allemaal kan met zijn smoelwerk is niet te geloven! er waren trouwens vroeg op de avond nog kaarten te koop aan de kassa hehe |
Citaat:
ik ook van 2 jaar geleden, op een tshirt :D Rat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |