![]() |
[drama] JFK
http://www.oscarworld.net/ostone/jfk2.jpg
JFK Officier van Justitie Jim Garrison onderneemt enkele jaren na de moord op president John F. Kennedy (1963) verwoede pogingen om aan te tonen dat er meerdere moordenaars waren en dat er wel degelijk sprake was van een samenzwering. Regie: Oliver Stone (Platoon) Met: Kevin Costner (Waterworld) Kevin Bacon (Stir of Echoes) Gary Oldman (Léon) Vincent D'Onofrio (The Cell) Sissy Spacek (Carrie) Jaar: 1991 Genre: Drama Speelduur: 189 Minuten VANAVOND 22:25 / NET 5 |
Goede film. Heel sterk acteerwerk van Kevin Costner.
Een classic. |
Ik vind het ook goed acteerwerk. maar ik vind hm wel een beetje saai...de film, het verhaal loopt een beetje langzaam.
|
fuck:| was die gister? die had ik willen kijken
|
Supervette film, wonderbaarlijk hoeveel Gary Oldman op Lee Harvey Oswald lijkt! Supergoed gespeeld... Na de film gezien te hebben kun je niet meer wachten tot 2029 wanneer de rapporten vrij worden gegeven...
|
Citaat:
Het is 2038 hehehe. 1963 + 75 = 2038 ;) |
Zeer goede film. Alles is zo realistisch weergegeven door regisseur Oliver Stone.
Sinds ZATERDAG spookt de film door m'n hoofd en ik ben ook zeer benieuwd naar die documenten. RATING: 9/10 |
Sterke film idd, Costner op zijn best. Vooral het gesprek met mister X,Sutherland, zat goed in elkaar. De film bevat een groot deel van de waarheid,denk ik. Schokkend,dat wel. Vreemd dat die film niet werd "geboycot" door de Amerikaanse regering.
Greetz, from tha Dude |
Is er iemand die deze film heeft opgenomen? *vraagt voor zusje* Ze moet een profielwerkstuk maken, maar ze is de film vergeten te bekijken. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |