![]() |
in wat voor kleding zien jullie een meisje/jongen het liefst?!
zie topic!
|
ga jij je kleding aanpassen op wat hier op geantwoord gaat worden??
|
Geen goed idee wedden? :p
|
Nette stijlvolle kleding.
|
geen kleding :)
|
nee geintje, gewoon nette verzorrgde kleding passend bij de gelegenheid. (dus trek geen kakkerskleding naar een dorpskroeg aan, en trek geen tuinpak aan naar een disco enzo)
|
Citaat:
Tuurlijk :o |
beetje sportieve/leuke kleding, netjes en niet te hoerig.
wit strak shirtje doet tgoed bij mij (geen idee waarom :p ) |
Citaat:
|
in kleren die het beste bij haar staan.
|
waar het meisje zich zelf het prettigst vind
|
In d'r eigen favoriete kleding..
|
strakke roze string lekker in bil.
Strakke leren rokje tot boven de knieën. Van die leren laarzen :P hele buik bloot strak doorschijnend topje =D geef maar toe allemaal dat je het zo wilt |
wat haar staat....
maar rokken uber alles |
Citaat:
tuurlijk joh :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
zonder :P
|
Citaat:
Je avatar... Is dat de mond van Li? :| |
Het liefst zie ik dat een meisje kleding draagt wat ze ECHT zelf uitgekozen heeft, wat ze ZELF mooi vindt, en waar ze zich prettig in voelt... (dus niet kleding "omdat anderen dat ook hebben")
maar kdenk dat je meer bedoelt wat mensen leuk vinden staan bij een meisje :) ik vind het erg leuk als een meisje btje wijde broek draagt, btje strak topje (geen naveltruitje), en dan t liefst btje kleurtjes die wel mooi bij elkaar staan en die haar ook staan... en verder zijn natuurlijk accesoires leuk (denk aan kettinkjes, armbandjes, etc...) als het maar niet TE overdone is, zoals meisjes die vanaf hun pols tot aan hun elleboog hun armen behangen hebben)... leren bandjes met spikes (geen rubberen spikes, maar metalen) zijn ook leuk! dusch :) |
Citaat:
'k zit al de hele dag m'n beeldscherm te zoenen/af te lebberen ;) |
Citaat:
|
hm, maakt nie zo veel uit, als t maar leuk staat...en n beetje vlees laat zien...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
vleesch de gekste :> |
Citaat:
oe :o |
En hoe zien wij vrouwen de jongens het liefst?
Mogen wij ook even? :p |
eh...
3 kwartbroeken bij vrouwen vind k opzich wel heel leuk en verder vind k oversized/baggy kleding bij vrouwen/meisjes ook wel leuk. of korte rokjes.... ( ligt eraan wat voor 1) en netpanty's |
Citaat:
Ik zie jongens t liefst in verzorgde kleding...btje kak mag, maar een driekwart broek (wel zonder sokken) mag ook wel. Sportschoenen heb ik liever niet...Behalve als ie op t hockeyveld rondhuppelt uiteraard :rolleyes: Kuzzje IK ;) |
Citaat:
en kistjes/martens (hoge) en corsetten.. en ehm.. ik heb een (lichte??) voorkeur voor zwart.. |
afhankelijk van me humeur en het persoon uiteraard.
|
Haha ik moest afgelopen week voor een festival verkleed:
Ik droeg: Zwarte laarzen Netpanty Hockeyrokje ;) Blousje, half openhangend Stropdas Mijn haar zat helemaal wild en ik zat onder de glitters 3 andere meiden waren ook zo verkleed, we hebben wel indruk gemaakt geloof ik :D :D |
Wijde broek met strak shirt
|
Maakt me wérkelijk geen reet uit
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |