![]() |
hoe oud was jij toen je voor het eerst dronken was?
Hoi,
ff een vraagje, hoe oud was jij toen je voor het eerst dronken was en hoe erg was de kater??? groetjes+ xxx jes Violet |
k denk 12 of 13, en geen kater
|
15 en echt een bizarre kater met veel koppijn en kots
|
14 ---> carnaval :p :D
|
12 á 13 misselijke kater..ik rook overal drank
|
12, compleet met kots, duizeligheid en koppijn:\
|
15 toen ik echt lam was inclusief kotsen. Ik had geen kater, want alles was er al uit.
|
12 , geen kater
|
15/16.... Geen kater, terwijl ik toch behoorlijk gedronken had.
|
ik was 14, geen kater, ik had die avond alles al uit lopen kotsen...
we waren met z'n 3en weg, ik was de enige die dronken was en die andere 2 namen de volgende dag een asprintje, terwijl ik harstikke vrolijk was :D :p :p :D |
14
ik heb nog maar 1 keer in me hele leven een kater gehad, maar die duurde wel 2 dagen lang :-) |
13, en ik vond het egt suuuper leuk..
|
toen ik echt heel erg dronken was, was volgens mij toen ik 16 was.. vorig jaar met carnaval :rolleyes:
slecht slecht slecht, ben het daarna volgens mij nooit meer zo erg geweest :P |
Citaat:
|
13 a 14
en kater? nou en of ik was zo gaar als weet ik wat (ik had ook voor een fortuin opgezopen) :p |
14
|
13
|
14
wist niet dat er alcohol inzat maar heb me die avond toch verschrikkelijk geamuseerd (was op een klein festivalletje, inneens men eerste :) ) |
13- geen kater aan overgehouden alleen een kotspartij s'nachts de volgende dag was er niks aan het handje...
|
16 jaar, gigantisch over me nek gegaan en een behoorlijke kater. Sindsdien nog wel vaker slecht geweest van de drank. Soms wil je t en soms overkomt je t.
|
14, inclusief kotsen en black-out.
Geen kater. |
ik ben nog maar 2 keer echt heel dronken geweest ,eerste keer was ik 16? nog nooit gekotst en 1 keer kater gehad
|
14, kon niet meer lopen, flink gekotst, geen kater, veel lol :]
|
16 of zo, maar fucked up van een jointje op mijn 14e
|
4 jaar.
Ik was jarig geweest en m`n ouders gingen de visite uitzwaaien. Toen stond er nog een fles wijn op tafel..... Toen mijn ouders weer boven kwamen lach ik helemaal lazerus op de grond. |
Citaat:
|
Nooit geweest, zal het nooit worden ook.
|
15, met alles errop en eraan..
sindsdien nooit meer gelukt:( |
(y) ik ben nu helemaal leip... (y) ouwehoer (y)
|
ik was eum...even goed denken 14 jaar. en ik ben er niet trots op. want als ik in die tijd zulke goede vrienden had, was ik de volgende dag wakker geworden bij een vreemde jongen in bed!
2 dagen later kreeg ik pas een enorme kater! |
als ik in de tijd niet zulke goed vrienden had....
dat moet er staan in dat berichtje hier voor |
14, een of andere trouwerij geen kater... wel LOL :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |