![]() |
help...
M'n geliefde (UGH) broertje is bijna jarig... en wil een cd op ze verjaardag... maar hij weet natuurlijk niet waarvan... en ik heb geen verstand van de muziek waar hij van houdt ... hij luistert nu veel limpbizkit en sum41... Weet iemand nog een leuke band met zulk soort muziek? Alvast heel erg bedankt!
|
Metallica - Kill 'em All
Zal die knul leren naar dat soort wanmuziek te luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
uh.. geef 'm een cd van dreadlockpussy? |
Ach, alsie LimpBizkit luistert vindtie Britney Spiers ook vast héél leuk :p
|
Citaat:
Laten we het erop houden dat hij er nog nix aan kan doen dat hij zulke muziek luistert... Hijs nog maar klein! Ik Heb al vaker miskoop cd's aan hem gegeven... Greenday - dookie, Jimmyeatworld.... die liggen nu maar in mijn kamer... Nu wil ik eens iets geven wat hij wel leuk vind misschien... |
koop een cd van korn voor hem ofzow...
vind ie vast wel leuk :rolleyes: |
Beetje jammer dat er hier zo minderwaardig wordt gedaan over Limp Bizkit en KoRn...
|
Pennywise
Lagwagon zijn ook goede punkbands en nog leuk ook. Of een face tomorrow, new found glory |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe cd van Sum41 komt bijna uit. Does this look infected? dacht ik dat ie heette.
Of koop enema of the state van Blink 182 |
Koop een cd-bon!
|
Good Charlotte kannie dan wel hebben denk ik..nieuwe cd is doop
|
misschien vind ie deftones leuk, probeer die maar eens
|
Citaat:
|
Citaat:
(Hoewel de Jump in the Fire/Creeping Death split beter is, maar dat wordt dan een heel duur geintje) |
Fenix TX, MxPx, Sum41, blink182 .. beetje poppunk achtige bandjes allemaal...
Je zou natuurlijk ook gewoon NOFX kunnen proberen..*heb sterk het idee dat hij het gewoon van naam moet kennen om het 'leuk' te vinden* .. Kan ook geheel aan mij liggen overigens.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |