![]() |
Minidisc
Wie heeft er wel eens een minidisc gekocht? Niet een lege, maar gewoon een album op md?
En waarom? Wat is er nut ervan? |
Nog nooit.
Zie het nut er ook niet van in, aangezien ik zelf geen MD speler in m'n stereo heb (wel walkman). Veel handiger om gewoon CD te hebben die je overal kan afspelen en dan gewoon op MD te zetten als je daar behoefte aan hebt. Die dingen zijn geloof ik ook niet zoveel goedkoper dan CD's (?) |
Ja inderdaad. Maar toch zie je ze wel es liggen in platenwinkels..
Ik bedoel, MD's zijn gewoon gemaakt om op te nemen enzo.. |
Ik heb er een keer eentje op schiphol gekocht, ging op reis en had zin om wat nieuws te luisteren. Dus nu heb ik Binaural van Pearl Jam op md...
Maar ja verder koop ik ook gewoon altijd cds, en zet ze dan af en toe op md... |
Dat vind ik juist het handige van een MD, dat ik zelf cd'tjes kan compileren...
|
ik heb het nut van minidisc eigenlijk nooit ingezien. Ik vraag me ook af of MD niet als een flop mag worden gezien.
|
Citaat:
Maar duur, omslachtig om op te nemen etc... |
Citaat:
ik vind het echt GEEN flop, t komt nou eindelijk beetje op gang net zoals DVD. En hoe populairder hoe goedkoper! Vroeger had iedereen op school nog discmans maar bijna iedereen die muziek bij zich heeft heeft nu MD. Dus imo geen flop en ik vind het persoonlijk veel haniger dan cd's en veel compacter en veel minder breekbaar :) |
kheb ook een MDspeler, kvind ze echt ideaal, vooral omdat ze zo klein zijn!
ja ok mp3 is nog kleiner maar daar betaal ja dan ook voor hehe |
Ik heb liever een MD dan een Discman. Qua opnemen is een Discman beter, maar qua stroomgebruik, qua gevoeligheid (overslaan etc) maar vooral qua formaat van het apparaat vind ik een MD -tig keer beter.
|
MD = toppie (y)
|
Ik kan er helaas alleen analoog mee opnemen, digitaal zou helemaal geil zijn.
|
ik gebruik 't eigenlijk nooit meer.. zit voor de sier op m'n stereo
|
ehm, in de muziekwereld is MD alles gehalve een flop hoor. Weet je wat een flop was, DAT!! (tis geen geintje, heet: DAT) :D
Maarre, heb 2 normaal formaat MD-spelers en een MD-walkman, zou niet zonder willen. Hartstikke lekker, makkelijk en zuinig met bat. Ook niet shok/kras of trillingsonderhevig, helemaal goed dus !!!! |
Ik heb een draagbare md die ik gebruik om interviews op te nemen en als het even uitkomt ook shows ( :D ;) :p , jups da's illegaal)! Kwaliteit is vaak zwaar OK!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |