![]() |
bekkenbodemspieren
Ik heb op een site gelezen dat je doormiddel van het trainen van je bekkenbodemspieren een lekkerder orgasme kan krijgen.
Echter moet je dan wel eerst controle krijgen over alleen je bekkenbodemspieren zodat je dus alleen die spieren kan spannen en de rest niet. Maar dit is bij mij dus een probleem. Het lukt mij niet echt, meestal span ik per ongeluk ook mn bil spieren erbij (iig voor me gevoel :D). Weet er iemand een trukje ofzow om alleen je bekkenbodemspieren te spannen? |
op de wc je plas proberen op te houden voor een paar seconden
|
ik dacht dat t alleen bij meisjes hielp :confused: en dat de jongen soms meer voelde als t meisje ze aanspande.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor meisjes geldt iig dat het ongeveer hetzelfde is als je plas ophouden, kan ik echt makkelijk zonder mijn bilspieren erbij aan te spannen.. Training is dan dat je elke dag je spieren spant en ontspant, bv de eerste dag doe je dat tien keer, steeds zo gespannen mogelijk. Daarna bouw je het op... Ik heb er nog niet echt zin in gehad, misschien maar eens proberen :D Oh ja, voor gevorderden zijn er ook een soort hefboompjes, dat is een staf met twee bolletjes.. Je stopt die in je vagina, gedeeltelijk natuurlijk, zodat 1 bol er uitsteekt (de grotere) dan kan je deze 'optillen' door je spieren aan te spannen, het is een gewicht dus train je de spieren echt enorm goed... Maar dat gaan me iets te ver... |
Het is ook voor Jongens zover ik begrepen heb. Zie www.sexwoordenboek.nl (bij B Bekkenbodemspieren)
Ik zou graag de exacte link willen geven maar die site doet het nu niet bij me :confused: |
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je leert je spieren wel op die manier onder controle te krijgen en vervolgens kun je ze gaan trainen. |
Citaat:
Deze zijn op zelfde manier bij mannen als bij vrouwen te vinden : plas ophouden. Te trainen door meerdere malen per dag ze aan te spannen, ff houden, lossen ; dit herhalen en proberen langer op te houden. Na een tijd kan je orgasme ophouden of harder spuiten (SPLETSJ :D :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het kan alleen maar veel ellende veroorzaken. Dit is kan namelijk leiden tot vaginisme. En dat wil je niet hebben als vrouw zijnde. De beste manier om je bekkenbodemspieren onder controle te krijgen is ze leren te voelen. Dit doe je door je ademhaling zo laag mogelijk te krijgen en uiteindelijk (fictief) uitademen via je geslachtsdeel. Dit moet je namelijk doen om vaginisme te verhelpen het onder controle hebben van je bekkenbodemspieren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was het maar zo simpel dat je er door oefeningen vanaf kon komen, dat zou duizenden doktersconsults schelen per jaar. Maar zo'n feest is het helaas niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat is dan toch heel wat anders? Zij spande haar spieren onbewust aan, ook als ze naar de wc moest. Ik doe het dan BEwust voor zo'n 10 seconden. Dat is natuurlijk heel wat anders. Damn, heb je nou zelf niet door wat je typt? |
Citaat:
het is nou eenmaal dat de physiotherapeut dat gezegt heeft. En dat het onderbreken met plassen niet goed is. Ik heb het ook niet verzonnen. |
Citaat:
Nog even een vraag: bedoel je met het woord "physiotherapeut" een fysiotherapeut of een psychotherapeut? Als je het eerste bedoelt maak je namelijk gebruik van een spellingswijze die inmiddels al lang verouderd is en niet meer wordt gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar slaat dit nu weer op? Breezah - mopje ofzow? Mijn sexleven is ok... |
Citaat:
|
Das in Tantra-termen de 'PC-spier', jongens kunnen er door leren een orgasme zonder ejaculatie door te krijgen, meísjes kunnen juist leren een orgasme te krijgen mét ejaculatie.
|
wow ik merk het wel zeg, ik denk ik probeer het eens en voilá meneer hier heeft spierpijn in zijn onderbuik :)
nou nog hopen dat ik er wat van merk bij het orgasme |
Citaat:
pijn heb je pas na eeb uur oefenen ofzo, en voordelen bij sex met een partner zie je pas als je de speri getraind hebt. En spieren trainen lukt niet zo op een weekje tijd, daar heb je wel langer voor nodig... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |